• File

Тетяна

Регіональний менеджер

Considering positions:
Регіональний менеджер, Куратор мережі магазинів, Керівник відділу продажу, Директор АЗС
Age:
36 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Derhachi, Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Жерьобкіна-Британ Тетяна Олександрівна
18 січня 1989 року
Конт. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Конт. Телефон / телеграмм / Viber:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Адреса проживання:
Харківська обл. м. Дергачі, вул. Р.Рибальченка, 22

Волонтер, заступник голови:
ВП ГС «Ветеранів війни за Незалежність м.Дергачі»

МЕТА: Шукаю можливість реалізації
своїх лідерських та організаційних здібностей на посаді керівника або менеджера середнього рівня в компанії, яка цінує професіоналізм, ініціативність та командну роботу.

Освіта:
С 1996 – 2004р. – Дергачівська гімназія № 3
С 2004 – 2006р. – Харківський професійний ліцей № 10, за спеціальністю слюсар-складальник радіоелектронного обладнання.
С 2006 – 2011р. – Українська інженерно-педагогічна академія, за спеціальністю — Економіка підприємств, маркетинг та менеджмент. (бакалавр)
С 2011 – 2012р. Українська инженерно-педагогічна академія, за спеціальністю – Спеціаліст в сфері економіки, маркетингу та менеджменту. Викладач практичного навчання в галузі економіки. (магістр)
С 21.12. 2010 – 21.03.2011р. – АТ "Харків Онлайн" - курси бухгалтера.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

З 20.07.2024 – по теперішній час
Менеджер з гуртових продажів
Компанія «Балістика» (виробництво броневиробів та військової амуніції)

Основні обов’язки:
• Побудова та розвиток клієнтської бази B2B (військові частини, волонтерські фонди, роздріб).
• Проведення переговорів, формування комерційних пропозицій, супровід угод.
• Участь у формуванні асортименту з урахуванням потреб ринку.
• Координація логістичних процесів, забезпечення своєчасного постачання продукції.
• Взаємодія з виробничим підрозділом щодо пріоритетності виготовлення замовлень.
• Звітування про динаміку продажів, участь у плануванні обсягів реалізації.
• Контроль дебіторської заборгованості.

Досягнення:
• Успішне відкриття нових каналів збуту та залучення ключових клієнтів.
• Збільшення обсягів гуртових продажів на 47% за перші 6 місяців роботи.
• Побудова ефективної комунікації між відділом продажів, виробництвом та логістикою.
• Впровадження системи контролю за виконанням замовлень у військовий час.

С 01.02.2023р. по теперішній час - Директор магазину компанії «Золотий Вік»
Основні обов’язки:
• забезпечення безперебійної роботи магазину, управління персоналом
• приймання товару, облік руху товару
• вирішення кадрових питань, підбір, оцінка та навчання співробітників.
• Аналіз, стратегія продажів та контролю якості обслуговування клієнтів.
• мерчандайзинг
• контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтов
• перевірка касової дисципліни
• проведення інвентаризації, ведення документації, складання і відправлення звітів
• нарахування заробітної плати

Досягнення:
- успішний старт відновлення роботи магазину
- успішне виконання всіх перерахованих вище обов’язків
- перевиконання планових KPI на 108%
- внутрішнє зростання за категоризацією

С 01.09.2021 (фінансовий брокер, зростання в компанії) - по 11.2023 – Регіональний керівник відділу про надання посередницьких послуг в Південно-Східному регіоні.
(Фінансовий брокер - офіційний представник банків, страхових компаній в єдиному вікні в Україні.)
Основні обов’язки:
- Стратегічне та оперативне управління командою
- Побудова эфективної команди з продажу
- Створення эфективних воронок продаж
- Оптимізація процесів документообіга
- Забезпечення збільшення рівня лояльних покупців
- Развиток альтернативних каналів продаж
- Взаємодія з ЛПР на різних рівнях, переговори с першими особами компанії, в форматі win-win
- Бюджетування, планування та використання рекламних бюджетів, контроль витрат
- Участь в розробці нового ряду продуктів і позиціювання його на ринку;
- Підбір керівного персоналу і організація рабочої команди;
- Участь в розробці та впровадження системи KPI;
- Мотивація персоналу. Застосування методів матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників для збільшення результативності та покращення результатів, яких необхідно досягти.

Досягнення:
- Виконання планів з продажу і масштабування результатів
- З першого дня на цій посаді наша команда займає перше місце в рейтингу эфективності (144% у мережі в средньому 109%)
- Эфективний запуск проекта в работі з цифровими документами (додаток ДІЯ)
- Успішна реорганізація структури команди
- Постановка мислення команди на досягнення тільки лідерської позиції.
- Оптимизація процесів навчання – скорочення витрат компанії
- Введення стандартів обслуговування клієнтів
- Зростання обсягу продаж в альтернативних каналах з 10 тис.$ до 300 тис.$ за рахунок збільшення кількості партнерів з прорахунком очікуваного прибутку в системі win-win

С 19.05.2016 – 01.09.2021
« Фінансовий брокер»
(Кредитування, страхування)
Віддалено.
Керівник груп з надання посередницьких послуг в Харківському регіоні.
С 2017 року збільшення території до Південно-Східного регіону.
С 2018 розширення території до 8-ми областей України (Південний-Схід)
Основні обов’язки:
- Управління персоналом (більше 100 чоловік)
Пошук і забезпечення персоналу з 0 до Бізнес тренера і керівника території.
- Налаштування работи з партнерами на їх території.
- Развиток території.
- Развиток нових та існуючих напрямів
1) Развиток КЕШ кредитування
2) Развиток додаткових партнерів з товарного кредитування
3) Развиток партнерів НСТ
4) Продаж пакетів разрахунково-касового обслуговування
- Контроль і виконання (перевиконання) затверджених KPI
- навчання свого персоналу,
- навчання персоналу на боці партнера (НСТ);
- навчання персоналу в боротьбі з шахрайськими діями;
- ведення документації, договорів, звітності;
- супровід клієнтської бази;
- проведення переговорів з партнерами;
- проведення переговорів з регіональними директорами.
Досягнення:
- Виконання/перевиконання планів з продаж – по всім напрямам / мережам.
- З першого дня на вказаній посаді наша команда входить в ТОП три в рейтингу эфективності останні 12 месяців тільки 1е місце в рейтингу серед 12 керівників.
- Эфективний запуск проекту по работі з цифровими документами (додаток ДІЯ)
- Оптимізація процесів навчання
- Зростання обсягів продаж в альтернативних каналах, шляхом збільшення ТО в кредит, а також збільшення колькості партнерів.
- Успішно керую віддалено командою більше 100 осіб.
- Успішно застосовую матеріальну і не матеріальную мотивацію для побудови команди, для досягнення цілей/виконання KPI/

З 08.02.2013 – по 18.05.2016 - АТ «Банк Ренесанс капітал» Керівник проекту «Брокер» в м. Харкові и Харківському регіоні.
Основні обов’язки:
- навчання персоналу новому проекту;
- навчання персоналу в боротьбі з шахрайськими діями;
- ведення документації, договорів, звітності;
- супровід клієнтської бази;
- проведення переговорів з партнерами;
- проведення переговорів з регіональними директорами.

З 20.05.2011 – по 2013 - АТ «Банк Ренесанс капітал»
на посаді – кредитного спеціаліста, старшего кредитного спеціаліста, провідного кредитного спеціаліста, головного кредитного спеціаліста.
• Активне залучення клієнтів;
• Консультування кліентів по банківських продуктах;
• Перевірка комплекту документів, наданого клієнтом для оформлення кредиту;
• Формування повного комплекту документів кредитної справи;
• Супровід клієнта після отримання кредиту.
Переведення на вищевказані посади відбувалось за виконання та перевиконання показників (планів).

С 01.03.2011 – 30.11.2012 – ЧП. Болдирєва З.Б. – помічник бухгалтера.
Основні обов’язки:
• Формvвання та здача звітності,
• Нарахування зарабітної плати,
• Взаємодія з інспекторами в ПФ і ДПІ.
• Отримання різних довідок в державних установах
С 06.06.2010 – 15.12.2010 – ТОО «Еверест» з продажу металопластикових вікон і дверей, на посаді – менеджера з продаж.
Основні обов’язки:
• професійна консультація клієнтів;
• укладення договорів.
• Знання товару (Різноманітні профілі вікон, фурнітур, жалюзів, москітних сіток, и т.п.)

С 05.07.2007 – 16.09.2008 – ТОВ «Комерційний банк «Дельта», на посаді- інспектора кредитного сектору продаж відділу развитку бізнесу Харківського відділення.
Основні обов’язки:
• професійна консультація клієнтів;
• укладення договорів про споживчі кредити, готівковим кредитам, депозитам;
• ідентификація клієнта згідно документів;
• формування повного комплекту документів кредитної справи;
• грамотне заповнення Анкети клієнта;
• складення банківських звітів в кінці робочого дня;
• работа з кліентами на етапі після продажного обслуговування.

Додаткова інформація:
• володіння ПК на рівні професійного користувача.
• Володіння програмою 1С бухгалтерія для України 8.1
• Володіння програмою OPZ (Податкова звітність)
• володіння інтернетом.
• (При необходності самостійно вивчу любу програму).

Пройдені тренінги
• Самомотивація – тренер – Олександр Пронін
• Управління продажами – тренер – Ірина Малаховська
• Персональна эфективність – тренер Ніна Доброгорська
• Інструменти в работі керівника – Ірина Карловська

Сімейний стан:
• одружена.
• 1 дитина 05.10.2014 – повністю самостійна.

Про себе:
Лідер за натурою.
Цілеспрямована, відповідальна, енергійна.
Готова працювати на результат 24/7.
Відкрита до нових викликів.
Немає шкідливих звичок.
Люблю катати – Off-roud
Мобільність (Toyota Camry) з ГБ, готовність до роботи у будь-якому регіоні.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: