- File
Сергій
Регіональний директор
- Considering positions:
- Регіональний директор, Директор філії, Комерційний директор, Директор підприємства, Директор з продажу
- Age:
- 42 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14291827/?puid=28046
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
П.І.Б.: Саламаха Сергій Васильович
Місце проживання: м. Одеса
Контактний телефон: [
E-mail: [
Дата народження: 29.06.1983
Освіта: Одеська Академія Харчових Технологій, 2000-2006 рр., диплом Магістра з економіки підприємств з відзнакою, факультет економіки, менеджменту та бізнесу. Тема диплома: «Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства»
Офіцер запасу, є відстрочка.
Особисті якості:
Навички ефективного керівника (організація, планування та контроль). Досвід роботи у складних умовах з великим обсягом інформації, ефективний кризовий менеджмент, створення торгових та виробничих компаній з нуля, підбір та формування ефективної команди згідно з цілями бізнесу, побудова системи фінансового аналізу бізнесу, достатні навички для проведення переговорів на будь-якому рівні.
Спеціальні навички:
• ПК: Internet, Outlook Express, Word, Excel, PowerPoint, 1С 7,8, Бітрікс тощо
- Водійське посвідчення категорії B, є власне авто
Знання мов:
- Англійська — вище середнього
- Українська, російська — вільно
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ХРОНОЛОГІЧНОМУ ПОРЯДКУ:
20.09.17-25.11.23 ТОВ АДС -Південь Директор
Сфера діяльності: виробнича компанія (виробництво алюмінієвих меблевих фасадів)
Функціональні обов’язки:
Запуск підприємства з нуля в регіоні: організація виробництва та офісів компанії (спочатку одеський філіал, згодом — Миколаїв, Херсон, Кропивницький). Загальне управління компанією, налагодження бізнес-процесів, підбір та навчання персоналу, виведення компанії в зону прибутку.
Відкриття філіалів компанії з нуля (офіси: Одеса, Миколаїв, Херсон, Кропивницький та виробництво в Одесі)
Організація виконання запланованих бізнес-показників щодо приросту портфеля активів і пасивів, розширення клієнтської бази.
Набір, наставництво та навчання персоналу.
Загальний контроль діяльності підприємства.
Складання бюджетів та прогнозів щодо продажів.
C 30.01.17-09.09.17 Фінансовый директор Ribas hotels group .
Сфера діяльності: керуюча компанія у сфері туризму та відпочинку, в управлінні — 25 об'єктів готельно-ресторанного бізнесу.
Функціональні обов’язки:
Розробка та впровадження системи звітності по компанії в цілому.
Розробка системи моніторингу дебіторської та кредиторської заборгованості.
Підготовка та контроль щомісячних фінансових звітів для власників.
Контроль та організація обліку товарно-матеріальних цінностей, проведення фінансових аудитів та виїзних перевірок на підконтрольних об’єктах.
Контроль ведення ДДС (рух грошових коштів), БДДС (бюджет руху грошових коштів), БДДР (бюджет доходів і витрат) на об'єктах.
Бюджетування в межах усієї компанії.
Загальне управління фінансовим відділом та всіма бізнес-процесами компанії.
05.03.15-10.12.16 Директор по розвитку Lab-consult
Сфера діяльності: консалтингова компанія (бухгалтерія, фінанси, юриспруденція, міжнародний консалтинг)
Функціональні обов’язки:
Запуск бізнесу з нуля (повний цикл управління компанією)
Розробка концепції компанії та стратегії розвитку.
Розробка та опис послуг компанії, стратегія просування, створення прайс-листа, бренду та сайту компанії.
Підбір і навчання персоналу відділу продажу, координація та розробка системи взаємодії між відділами, створення мотиваційної системи для персоналу, запуск продажів.
Розробка системи звітності, планування та аналіз результатів роботи як усього відділу, так і кожного співробітника окремо.
Загальне управління всіма бізнес-процесами компанії.
Регіональний директор ПАТ Ідея банк (15.12.13- 05.02.15)
Функціональні обов’язки:
Контроль та організація роботи 12 відділень (Одеса — 5 відділень, Миколаїв — 2, Херсон, Керч, Сімферополь, Севастополь, Іллічівськ)
• Організація роботи підрозділів:
Досягнення бізнес-показників щодо приросту портфеля активів і пасивів, збільшення клієнтської бази;
Підбір, наставництво та навчання персоналу;
Ініціювання удосконалення та розробки нових корпоративних продуктів і послуг відповідними підрозділами Банку.
Складання звітів і прогнозів щодо продажу банківських продуктів і послуг корпоративного сегменту.
• Участь у радах директорів, вирішення стратегічних питань розвитку регіону.
Керівник відділу внутрішнього контролю компанії
(10.01.10- 25.10.13) Компанія «Арт групп холдинг» (7 филиалов)
Впровадження в компанії системи управління та вдосконалення бізнес-процесів у межах проекту реструктуризації компанії:
• впровадження системи документообігу в компанії;
• впровадження та реалізація системи бюджетування й планування;
• запуск системи мотивації співробітників операційних підрозділів;
• інтеграція в систему управління компанією над процесних утворень (бюджетний, ціновий, плановий комітети, комітет розвитку);
• запровадження в компанії системи подієво-термінового планування діяльності співробітників (ППС);
• побудова організаційної структури, оптимізація бізнес-процесів (контрольні точки), створення жорсткої та об’єктивної системи контролю й управління персоналом;
• постановка й контроль виконання середньострокової стратегії компанії;
• стратегічне управління структурними підрозділами компанії;
• побудова системи регулярної атестації всіх співробітників.
Функціональні обов’язки:
• розробка, впровадження, аналіз і щомісячний контроль роботи системи звітності співробітників;
• розробка, впровадження, аналіз, контроль роботи та щомісячне проведення бюджетних процесів, моніторинг фінансових показників, коригування, пошук шляхів оптимізації для виконання планових фінансових показників (повний цикл бюджетування по всіх підрозділах);
• розробка, впровадження, аналіз і контроль роботи різних систем мотивації співробітників;
• контроль дебіторської заборгованості (стимулювання відповідальних осіб до її оптимізації);
• проведення регулярного навчання та атестації співробітників;
• розробка, впровадження, аналіз і контроль роботи регламентів і форм документів, спрямованих на оптимізацію роботи підрозділів компанії;
• регулярний та оперативний аудит стану бізнес-процесів компанії;
• вирішення поточних питань оперативного управління.
Керівник відділу регіонального розвитку лізингової компанії «Ленд Ліз»
(15.04.08-15.12.09)
Функціональні обов’язки:
Розробка та затвердження планів відкриття філій (проектні роботи, діаграма Ганта), участь у нарадах, присвячених стратегії розвитку компанії, підбір, навчання та атестація персоналу (директорів і менеджерів), пошук та підбір офісних приміщень, їх оснащення, придбання оргтехніки (відкриття філій «під ключ»).
Впровадження системи ефективної звітності для аналізу та коригування бізнес-показників кожного менеджера, аналіз продажів і «вузьких місць» по кожному менеджеру (воронка продажів), розробка системи ефективного розвитку персоналу.
Проведення тренінгів (психологія продажів, техніка продажів, лізингова послуга, методики продажів лізингових послуг). Пошук постачальників, ефективне ведення переговорів, налагодження контактів, організація та проведення зустрічей з постачальниками, вибудовування зв’язків із партнерами, розвиток дилерської мережі, формування агентської мережі у філіях. Супровід лізингових проєктів, участь у засіданнях лізингового комітету як експерт. Контроль роботи філій компанії.
За час роботи було відкрито 5 успішних філій лізингової компанії (Київ, Сімферополь, Запоріжжя, Львів, Вінниця). У 2-х кризових філіях (Миколаїв, Херсон) були проведені антикризові заходи, результатом чого стали перші продажі, створено «боєздатний» колектив та налагоджено роботу з ключовими постачальниками.
Начальник економічного відділу КС «Морське кредитне товариство» (10.01.06- 15.03.08) :
Функціональні обов’язки:
Ефективне управління підлеглими (у підпорядкуванні — 3 економісти, а також касири всіх філій). Участь у розробці нових кредитно-депозитних програм.
Написання бізнес-планів для кредитів КС, розробка фінансових схем руху грошових потоків.
Створення фінансового обліку в кредитних спілках «МКО» і «ВНКТ», постановка задач програмістам та безпосередня розробка спеціалізованого програмного забезпечення в 1С для обліку руху грошових коштів у кредитних спілках (фінансовий облік) та оцінки їх дохідності.
Щомісячне формування грошових потоків (активів і пасивів, прибутково-видаткових операцій), планування грошових потоків на поточний місяць для кожної кредитної спілки, відстеження проблемних клієнтів, автоматизація обліку заборгованостей і збільшення відсоткових ставок.
Щомісячне створення консолідованих звітів для визначення прибутковості та рентабельності кредитної спілки, а також щоквартальне прогнозування діяльності окремих філій і кредитної спілки в цілому.
Оцінка ефективності рекламної кампанії, пошук нових більш результативних рекламних інструментів.
Впровадження карткового проекту для клієнтів кредитної спілки.
Запровадження нової системи преміювання для працівників кредитної спілки.
Similar candidates
-
Регіональний директор
Odesa, Zhytomyr , more 6 cities -
Директор регіону
Odesa -
Регіональний директор
25000 UAH, Odesa, Dnipro , more 6 cities -
Региональный директор
Odesa, Dnipro , more 4 cities -
Менеджер з продажу
Odesa -
Руководитель отдела продаж
Odesa, Remote