• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14295547/

Інженер комерційного відділу, менеджер ЗЕД, фахівець з договірної роботи

City:
Dnipro

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ярмоленко Оксана Олександрівна
Повна зайнятість.
Вік:51 ріk
Місто:Дніпро
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
з 07.2024 по теперішній час
Провідний фахівець договірного відділу ТОВ “Рітейл-Девелопмент”- інжинірингова компанія корпорації АТБ, м. Дніпро.
Обов’язки на займаній посаді:
Оформлення договорів будівельного підряду, договорів-доручення, договорів на розробку проектної документації (геодезія, інструментальне обстеження), договорів з технічного нагляду, інших договорів, укладання додаткових угод до договорів, ведення ел.реєстру договорів.

з 12.2021 по 28.07.24 (2 роки 7 місяців)
Інженер комерційного відділу ДП "Бердянський морський торговельний порт",
м. Бердянськ (Транспорт, логістика)
Обов'язки на займаній посаді:
- попередні переговори з агентами, експедиторами з питань укладення, зміни умов договорів, розірвання договорів;
- розробка проєктів усіх видів договорів пов’язаних з основною діяльністю підприємства (агентських, транспортно – експедиційної діяльності,перевалки експортних, імпортних, транзитних вантажів за різними видами сполучення; надання послуг техніки) відповідно до розпорядчих і нормативних документів підприємства і Міністерства інфраструктури;
- внесення інформації про укладені договори до єдиного ел. реєстру договорів підприємства;
- забезпечення зберігання оригіналів договорів;
- листування з клієнтами за укладеними договорами;
- підготовка звітів для керівництва;
- робота із структурними підрозділами підприємства щодо виконання умов договорів(ТЕК порту, Вантажний район, Фінансовою службою та ін в частині їх повноважень);
- виконання обов'язків начальника відділу в період його відсутності.
з 12.2004 по 12.2021 (17 років)
Провідний фахівець договірного відділу ДП "Бердянський морський торговельний порт", м. Бердянськ (Транспорт, логістика)
Обов’язки на займаній посаді:
- розробка проєктів усіх видів договорів підприємства;
- підготовка і оформлення господарських договорів, відповідно до загальних вимог до укладення договорів, угод, а також відповідно до розпорядчих і нормативних документів
- контроль правильності оформлення контрагентами комерційних пропозицій, специфікацій до господарських договорів;
- взаємодія з тендерним комітетом (підготовка пакету документів необхідних для розгляду та укладання договорів);
- підготовка проєктів і оформлення договорів в морському порту - з надання послуг по перевалці та транспортному експедируванню експортних, імпортних вантажів різними видами сполучення;
- договірна робота, пов'язана з орендою приміщень: складання договорів оренди; узгодження умов договорів з орендарями; укладання додаткових угод, пов'язаних з внесенням змін до договорів оренди;узгодження договорів з відповідними службами підприємства; укладання та подовження договорів оренди приміщень, що належать до органів державної власності; проведення переговорів з потенційними орендарями; надання відповідей на листи, що стосуються оренди приміщень.
- внесення інформації про укладені договори до єдиного реєстру договорів підприємства;
- забезпечення зберігання договорів;
- листування з клієнтами за укладеними договорами;
- підготовка звітів для керівництва;
- робота із структурними підрозділами підприємства щодо виконання умов договорів;
- виконання обов'язків начальника відділу в період його відсутності.
з 01.2003 по 12.2004 (1 рік 11 місяців)
Референт-перекладач ДП "Бердянський морський торговельний порт", м.Бердянськ (Транспорт, логістика)
Обов'язки на займаній посаді:
- перевірка документів від структурних підрозділів підприємства щодо правильності їх оформлення (орфографія, стилістика відповідно до встановлених норм, наказів по підприємству та чинного Законодавства України).
- підготовка документації до переговорів, зустрічей, нарад, підписання.
Робота за сумісництвом:
з 04.2017 по 02.2022 (4 роки 10 місяців)
Керівник неприбуткової організації м.Бердянськ, Обслуговуючий кооператив "ЯВІР",(Послуги для населення та бізнесу)
Обов'язки на займаній посаді:
- поточна робота згідно статутної діяльності підприємства
- внесення змін до статутних документів
- укладання договорів з юридичними і фізичними особами, контроль за їх виконанням
- робота в системі клієнт-банк
- ведення первинної бухгалтерської документації
- кадровий облік
- нарахування та виплата заробітної плати, звітність по ЄСВ, 1ДФ
- складання річного плану і кошторису

з 02.2013 по 07.2015 (2 роки 5 місяців)
Бухгалтер з первинної документації ПП "АРТАЛВІ", м. Бердянськ (Послуги для населення та бізнесу)
Обов'язки на займаній посаді:
- ведення бухгалтерської документації
-укладання договорів, угод з надання послуг фізичним і юридичним особам
-зберігання договорів
-ведення реєстру договорів в електронній базі
-контроль за виконанням умов договорів
-підготовка звітів для керівництва
- приймання і обробка заявок клієнтів.
Освіта
Бердянський університет менеджменту і бізнесу
Економічний факультет, Спеціальність: економіка підприємства, м. Бердянськ
Вища, з 2000 по 2003 (3 роки)
Другу вищу освіту (економіка підприємства) здобула на базі вищої освіти
Бердянський педагогічний університет
Філологічний факультет, м. Бердянськ
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)
Знання і навички
Відповідальність, Клієнт-Банк, Уміння користуватись оргтехнікою, Ведення договірної роботи, MS Office, MS Excel, M.E.Doc, ЛІГА:ЗАКОН, MS Word, Ведення переговорів, Управлінські навички, Ведення документації, Робота з клієнтами, Контроль оформлення документів, Уміння аналізувати, Цілеспрямованість, Користувач 1C.
Додаткова інформація
До 24.02.2022р. проживала і працювала в м. Бердянськ Запорізької області. В кінці 2023 року виїхала з окупації в Дніпропетровську область, а з 2024р. проживаю в м. Дніпро.
Особисті якості:
Відповідальна, комунікабельна, дисциплінована, притаманні організаторські здібності.
Маю досвід роботи з клієнтами, в договірній роботі понад 20 років.
В людях ціную порядність у всіх її проявах. Готова навчатись і ділитись досвідом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: