Роман

Керівник контакт-центру

Considering positions:
Керівник контакт-центру, Customer Service Operations Director, Начальник відділу, Керівник з розвитку, Керівник сервісної служби, Керівник клієнтського сервісу
Employment type:
full-time
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of Customer Care / Customer Service Operations Director

from 03.2018 to 06.2025 (7 years 3 months)
KIVI, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Створення інхаус контакт-цетру з нуля. Впровадження системи оцінки клієнтського досвіду. Розробка нових каналів комунікації з клієнтами (чат-бот) із системною оцінки якості обслуговування. Впровадження CRM-системи для обробки звернень та оцінки якості роботи персоналу. Аналіз проблемних звернень, пошук і впровадження способу їх рішень у компанії. Розробка та впровадження проектів підвищення лояльності клієнтів. Успішне проходження аудиту роботи звітного департаменту незалежним спеціалістом.
• Робота в напрмяку User Experience та User Interface
• Сервісне обслуговування клієнтів
• Забезпечення безперебійної роботи контакт-центрів (КЦ)
• Формування системи управління клієнтським досвідом (Customer Experience)
• Побудова та оптимізація процесів у команді для задоволення потреб клієнта
• Побудва бізнес-процесів та їх автоматизація
• Побудова процесів CRM та автоматизації CRM-систем
• Вибудовування стратегії клієнтської лояльності
• Оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка/реалізація рішень для його покращення

Additional education and certificates

Створення відділу клієтського сервісу (LABA)

19.10.2021 (17 годин)

Knowledge and skills

  • Аналіз бізнес-процесів
  • Обробка звернень
  • Документація
  • Аналіз д

References

Олександра

Олександра

HR-менеджер

Contact details are hidden

Additional information

Досвідчений керівник в галузі обслуговування клієнтів з досвідом управління контакт-центрами, CRM-системами та
проектами з покращення взаємодії з клієнтами. Маю успішний досвід в аналізі звернень, оцінці якості
обслуговування та розробці рішень для вирішення проблем. Залучаючи аналітичні навички та знання в галузі
автоматизації (включаючи чат-боти), ефективно керую командами та реалізую стратегії для збільшення продажів
через контакт-центр та підтримки в соціальних мережах і маркетплейсах. Орієнтований на досягнення результатів,
що відповідають цілям компанії та потребам клієнтів. Створення інхаус контакту-цетру з нуля. Впровадження системи оцінки клієнтського досвіду. Розробка нових
каналів комунікації з клієнтами (чат-бот) із системною оцінкою. Впровадження CRM-системи для обробки звернень
та оцінки персоналу. Аналіз проблемних звернень, пошук і впровадження способу їх рішень у компанії. Розробка та
впровадження проектів підвищення лояльності клієнтів. Успішне проходження аудиту роботи звітного
департаменту незалежним спеціалістом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: