• File

Анатолій

Support manager

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

АНАТОЛІЙ ПЕТРОСЯН
SUPPORT KYIV, UKRAINE [open contact info](look above in the "contact info" section)

DETAILS PROFILE
Kyiv Динамічний митець служби підтримки клієнтів .-. з різнобічним досвідом роботи
Ukraine в управлінні великими обсягами запитів та вдосконаленні робочих процесів
[open contact info](look above in the "contact info" section) надання послуг.
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Вмію вирішувати складні кейси, працювати з продуктом, забезпечуючи
задоволення клієнтів.
LINKS
Маю навички розробки навчальних програм та інтеграції CRM-систем для
Telegram оптимізації операцій та підвищення ефективності роботи команди.
Instagram Пристрасно прагну створювати позитивнe робоче середовище та
Signal організовувати/автоматизувати процеси для підвищення ефективності.

Прагну використовувати глибокі знання в обслуговуванні клієнтів для досягнення
SKILLS виняткових результатів у підтримці клієнтів, які перетворюються на позитивні
відгуки/враження клієнтів.
Customer Support

Customer Service EMPLOYMENT HISTORY
Tech Support L1 CS Representative / QA / Head of CS / Consultant at Smart Ink, Kyiv
April 2019 — Present
Tech Support L2
• Manage support processes handling up to 3,500 inquiries per month (live chats,
Quality Assurance emails, phone calls).
• Develop and implement comprehensive workflows, communication scripts, and
Team Management
standards.
CRM integration • Initiated and led the department’s transition to the Zendesk system, significantly
improving key values for company from CS - positive customer reviews, preventing
Onboarding negative experience, team performance.
• Launched an effective training program in Confluence for new team members,
Ecommerce - Amazon / Shopify ensuring quick onboarding and integration into operations.
• Maintain and regularly update the internal and customer knowledge base and
Interviewing
documentation.
Customer Reviews • Perform QA reviews of support tickets to ensure quality and consistency of
responses.
Slack • Love to work as representative to be close to the customers.
• Resolve complicated cases with clients.
Zendesk / Helpdesk
• Automate everything that can be automated :)
Jira/Confluence • Organize friendly and convenient environment for my team

AI - Gemini and Claude :) Technical Support Representative L1/L2 at ShipHero, USA - Remote
June 2022 — Present
Google Sheets
• Provide L1–L2 technical support for users of a complex software system (WMS).
• Diagnose and resolve technical incidents, working closely with development teams
LANGUAGES to escalate and fix issues.
Ukrainian • Advise clients by clearly explaining complex technical aspects of the product in
simple, understandable terms.
English • Took responsibility and still maintain the reviews on Trustpilot and G2 - improved
processes to earn more reviews in tickets, appeal and remove negative reviews.
Russian
Pharmacy Supervisor at "Apteka Optovykh Tsin", Kyiv
April 2018 — March 2019
• Worked as a "first-table" pharmacist handling 200 customers per day
• Organized processes as a pharmacy manager that increased monthly revenue from
1.5 to 2.5 million UAH.

Pharmacist at "Medpreparaty", Kherson
April 2017 — March 2018
• Start of my full-time career
• Gathered essential experience working with people in healthcare

Fast Food Worker at "Fresh", Zalizny Port
May 2013 — April 2017
• Earned my first understanding and skill in customer service

EDUCATION

College Degree in Pharmacy, Kherson Basic Medical College , Kherson
September 2015 — May 2017

Bachelor's degree in Pharmacy, Zaporizhia State Medical University, Zaporizhia
September 2017 — May 2021

COURSES

Associate's in Computer Programming (Javascript), DAN IT
October 2021 — March 2022

A little more
February 2022 — Present
З початку повномасштабного вторгнення активно підтримую Сили Оборони,
інвестувавши понад 3 млн грн заробітньої плати у забезпечення потреб бригад
ЗСУ, ГУР та ССО.

Продовжую цим займатись.

Можна ознайомитись у моєму інстаграм профілі - @tolya.ua

Пишаюся можливістю працювати в українській компанії, що створює інноваційні
та корисні продукти.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: