- File
Анатолій
Support manager
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14324617/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
SUPPORT KYIV, UKRAINE [
DETAILS PROFILE
Kyiv Динамічний митець служби підтримки клієнтів .-. з різнобічним досвідом роботи
Ukraine в управлінні великими обсягами запитів та вдосконаленні робочих процесів
[
[
Вмію вирішувати складні кейси, працювати з продуктом, забезпечуючи
задоволення клієнтів.
LINKS
Маю навички розробки навчальних програм та інтеграції CRM-систем для
Telegram оптимізації операцій та підвищення ефективності роботи команди.
Instagram Пристрасно прагну створювати позитивнe робоче середовище та
Signal організовувати/автоматизувати процеси для підвищення ефективності.
Прагну використовувати глибокі знання в обслуговуванні клієнтів для досягнення
SKILLS виняткових результатів у підтримці клієнтів, які перетворюються на позитивні
відгуки/враження клієнтів.
Customer Support
Customer Service EMPLOYMENT HISTORY
Tech Support L1 CS Representative / QA / Head of CS / Consultant at Smart Ink, Kyiv
April 2019 — Present
Tech Support L2
• Manage support processes handling up to 3,500 inquiries per month (live chats,
Quality Assurance emails, phone calls).
• Develop and implement comprehensive workflows, communication scripts, and
Team Management
standards.
CRM integration • Initiated and led the department’s transition to the Zendesk system, significantly
improving key values for company from CS - positive customer reviews, preventing
Onboarding negative experience, team performance.
• Launched an effective training program in Confluence for new team members,
Ecommerce - Amazon / Shopify ensuring quick onboarding and integration into operations.
• Maintain and regularly update the internal and customer knowledge base and
Interviewing
documentation.
Customer Reviews • Perform QA reviews of support tickets to ensure quality and consistency of
responses.
Slack • Love to work as representative to be close to the customers.
• Resolve complicated cases with clients.
Zendesk / Helpdesk
• Automate everything that can be automated :)
Jira/Confluence • Organize friendly and convenient environment for my team
AI - Gemini and Claude :) Technical Support Representative L1/L2 at ShipHero, USA - Remote
June 2022 — Present
Google Sheets
• Provide L1–L2 technical support for users of a complex software system (WMS).
• Diagnose and resolve technical incidents, working closely with development teams
LANGUAGES to escalate and fix issues.
Ukrainian • Advise clients by clearly explaining complex technical aspects of the product in
simple, understandable terms.
English • Took responsibility and still maintain the reviews on Trustpilot and G2 - improved
processes to earn more reviews in tickets, appeal and remove negative reviews.
Russian
Pharmacy Supervisor at "Apteka Optovykh Tsin", Kyiv
April 2018 — March 2019
• Worked as a "first-table" pharmacist handling 200 customers per day
• Organized processes as a pharmacy manager that increased monthly revenue from
1.5 to 2.5 million UAH.
Pharmacist at "Medpreparaty", Kherson
April 2017 — March 2018
• Start of my full-time career
• Gathered essential experience working with people in healthcare
Fast Food Worker at "Fresh", Zalizny Port
May 2013 — April 2017
• Earned my first understanding and skill in customer service
EDUCATION
College Degree in Pharmacy, Kherson Basic Medical College , Kherson
September 2015 — May 2017
Bachelor's degree in Pharmacy, Zaporizhia State Medical University, Zaporizhia
September 2017 — May 2021
COURSES
Associate's in Computer Programming (Javascript), DAN IT
October 2021 — March 2022
A little more
February 2022 — Present
З початку повномасштабного вторгнення активно підтримую Сили Оборони,
інвестувавши понад 3 млн грн заробітньої плати у забезпечення потреб бригад
ЗСУ, ГУР та ССО.
Продовжую цим займатись.
Можна ознайомитись у моєму інстаграм профілі - @tolya.ua
Пишаюся можливістю працювати в українській компанії, що створює інноваційні
та корисні продукти.
Similar candidates
-
Менеджер підтримки користувачів
20000 UAH, Kyiv, Remote -
Спеціаліст з підтримки користувачів, фінансовий аналітик, страховий агент, логіст
Kyiv -
Оператор клієнтської підтримки
30000 UAH, Kyiv -
Support manager
Kyiv, Remote -
Customer support representative
Kyiv -
Фахівець технічної підтримки
Kyiv