- File
Наталія
Офіс-менеджер
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, Інспектор відділу кадрів, Адміністратор
- Age:
- 42 years
- City:
- Sumy
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14326537/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 07.02.1983 р.
Місто: Суми
Моб. телефон: [
Сімейний стан: заміжня, чоловік Алєксєєв Андрій Андрійович
Діти: син Алєксєєв Іван Андрійович 2008 р.н.
Освіта:
Технікум Сумського національного аграрного університету рік закінчення 2003,
спеціальність правознавство, кваліфікація юрист.
Сумський національний аграрний університет рік закінчення 2004, спеціальність
менеджмент організацій, кваліфікація економіст-організатор.
Досвід роботи:
2004-2010рр ТОВ «БВК «Федорченко»
З 2007р по 2007рр – інспектор відділу кадрів
З 2007 по 2010рр – начальник відділу кадрів
2010- 2016 Сумська обласна організаці Українське товариство мисливців та рибалок
З 2010-2016 - інспектор відділу кадрів
2016 р. ТОВ ВКП «НОТЕХС»
по теперішній час Посада : помічник керівника
Функціональні обов’язки:
-оформлювати юридичні документи на нерухомість, такі як договори та договори оренди;
-супроводжувати клієнтів при оренді / продажу нерухомості.
-проводити переговори та угоди з клієнтами;
-консультувати з питань продажу первинної нерухомості;
-підбирати нерухомість за запитом клієнтів;
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток,);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання
- підготовка проектів наказів;
- складання штатного розкладу;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами та ін.
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів та ін.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет, );
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід та навички в сфері продажів;
— навички ведення документообігу;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички навчання та розвитку працівників;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
Особисті якості:
Націленість на результат, відповідальна, уважність до деталей, вміння працювати з
великими обсягами інформації, робота в команді, ініціативність, порядність,
комунікабельність, стресостійкість, доброзичлива, прагну вдосконалювати свої знання,
легко навчаюсь.
More resumes of this candidate
Considering positions: Інспектор відділу кадрів, Офіс-менеджер
Sumy
Алєксєєва Наталія Миколаївна Дата народження: 07.02.1983 р. Місто: Суми Моб. телефон: Сімейний стан: заміжня, чоловік Алєксєєв Андрій Андрійович Діти: син Алєксєєв Іван Андрійович 2008 р.н. Освіта...
Sumy
Алєксєєва Наталія Миколаївна Дата народження: 07.02.1983 р. Місто: Суми Моб. телефон: Сімейний стан: заміжня, чоловік Алєксєєв Андрій Андрійович Діти: син Алєксєєв Іван Андрійович 2008 р.н. Освіта...
Similar candidates
-
Офісний працівник
Sumy -
Офіс-менеджер
Sumy -
Офіс-менеджер
Sumy -
Юрист, помічник юриста, діловод, секретар
8000 UAH, Sumy -
Оператор, секретарь, администратор
15000 UAH, Sumy -
Помічник керівника
Sumy