• File

Аліна

Рекрутер

Age:
37 years
City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПІБ: Долженко Аліна Олександрівна
Дата народження: 11.08.1988 р.
Сімейний стан: одружена, діти: є, 1 дитина (дочка) 8 років.
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).

ОСВІТА: вища.
Рік вступу/ закінчення
Повна назва закладу
Факультет (відділення)
Спеціальність
2005 - 2010
Харківський Національний Економічний університет. Менеджмент і маркетинг.
Маркетинг

Додаткові навички: Microsoft office, 1С, CRM.
Іноземні мови: англійська, початковий.
ДОСВІД РОБОТИ

Назва організації
Дата влаштування/ звільнення (переводу на іншу посаду)

Посада/Посадові обов'язки
ТОВ «Єдиний Постачальник».
29.11.2023 - теперішній час

Менеджер з оптових продажів.
• Виконання планів продажу.
• Консультування клієнтів щодо асортименту товарів компанії та умов співпраці.
• Обробка замовлень, контроль відвантажень та оплати.
• Вирішення поточних питань клієнтів.
• Аналіз продажів та підготовка звітності.
ПАТ «Сбербанк». 07.08.2013-17.02.2020

Менеджер з персоналу, HR.
Пошук і підбір кандидатів на посаду «Спеціаліст Контакт-центру»:
• Розміщення вакансій на порталах пошуку роботи.
• Проведення первинних телефонних інтерв'ю, особистих співбесід з кандидатами, тестування.
• Оформлення пакета документів для прийому кандидата на роботу.
• Написання посадових інструкцій співробітників Контакт-центру.
• Складання штатного розкладу та графіку відпусток співробітників Контакт-центру.
• Прийом і облік лікарняних листів, заяв співробітників відділу на відпустку та звільнення.
ПАТ «Сбербанк». 08.11.2012-07.08.2013

Спеціаліст з обслуговування клієнтів та продажів Контакт-центру.
• Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків.
• Надання консультацій щодо продуктів і послуг банку.
• Телефонні продажі продуктів і послуг банку.
• Вирішення питань клієнтів.
ПАТ КБ «ПриватБанк» 04.10.2010-14.05.2012

Менеджер відділення.
• Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг банку.
• Привлечення нових клієнтів-фізичних осіб.
• Активні продажі.
• Відкриття/закриття поточних, карткових та депозитних рахунків клієнтів.
• Відправка та виплата грошових переказів.

Хобі та захоплення: спорт, читання літератури психологічного характеру.
Особистісні якості: відповідальна, працелюбна, комунікабельна, чесна, пунктуальна, легко навчаюсь.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: