- File
Вероніка
HR-менеджер
- Considering positions:
- HR-менеджер, Помічник керівника
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14330548/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Магістр вер 2014 - груд 2019
Національний університет біоресурсів і природокористування України
— Філологія (англійська мова)Ступінь: магістр філології (англійська мова)
Досвід роботи
Фахівець з роботи з персоналом трав 2024 - Нинішній
Міжнародна організація з міграції (МОМ), Київ
1. Проведення процедур найму національного персоналу відповідно до
Особисті дані правил і процедур: аналіз посадових інструкцій, підготовка та розміщення
вакансій, участь у складанні довгих/коротких списків кандидатів,
Вероніка Бондар організація співбесід, проведення інтерв’ю, перевірка рекомендацій,
оформлення форм для працевлаштування, надсилання листів про
[
2. Ініціювання запитів на продовження контрактів, забезпечення своєчасного
оформлення всіх типів контрактів і кадрових дій для національного
[
персоналу.
3. Регулярне оновлення персональної інформації співробітників у системі.
Київ 4. Впровадження нових працівників: інформування про результати відбору,
координація попередніх вимог (медогляд, документи), організація вступних
8 серпня 1996 р. інструктажів щодо HR-політик, правил та процедур.
5. Підготовка повідомлень про непродовження контракту, супровід процесу
звільнення (виплати, оформлення документів), організація медичних оглядів
Навички при звільненні.
6. Обробка змін до зарплат (додаткові нарахування/вирахування), підтримка
процесу нарахування заробітної плати.
Підбір персоналу
7. Підготовка документів для акредитації та продовження дипломатичних
Кадровий облік карт/віз для співробітників.
8. Підтримка підготовки HR-звітів та інших документів за запитом Місії або
Проведення інтерв'ю Регіонального офісу.
9. Підтримка процесів найму та адаптації стажерів і консультантів;
Управління контрактами оформлення контрактів нештатного персоналу відповідно до HR-процедур.
10. Надання загальної підтримки співробітникам з HR-питань.
Зарплатний облік
11. Надання підтримки старшому фахівцю з управління персоналом у
Підготовка HR-документів питаннях, пов’язаних із військовим обліком та призовом.
Організація адаптації
Помічник з управління персоналом груд 2023 - квіт 2023
Ведення архіву Міжнародна організація з міграціі (МОМ), Київ
1. Підтримка процесів підбору персоналу: координація публікації оголошень
Комунікація з кандидатами про вакансії, прийом і сортування заяв, організація співбесід та
тестувань, підготовка супровідної документації, комунікація з
Звітність HR
кандидатами, перевірка рекомендацій від попередніх роботодавців та
Моніторинг строків контрактів інші пов’язані завдання.
2. Проведення дій, пов’язаних із працевлаштуванням нових співробітників:
Координація вступних орієнтаційних підготовка вступної документації , збір супровідних документів, координація
сесій медичних оглядів, взаємодія з медичними службами страхування ,
організація вступних орієнтаційних сесій, безпекових брифінгів, включення до
Облік відпусток
страхових планів, створення особових справ тощо.
Впровадження нових працівників 3. Внесення та оновлення інформації на основі затверджених документів;
моніторинг строків контрактів та пільг, генерація звітів, продовження
Підготовка повідомлень про контрактів, оформлення кадрових дій тощо.
непродовження контракту
Супровід процесу звільнення
4. Облік і звірка відпусток на основі підтверджуючих документів, формування
звітів по відпустках, консультації співробітників щодо процедур подання
Мова заявок та їх затвердження у системі.
5. Підтримка процесів звільнення, класифікації/перекласифікації посад і
підвищення: збір необхідної документації, заповнення форм, виконання
Українська
базових розрахунків, координація з регіональним офісом та
Англійська адміністративними центрами.
6. Оновлення й ведення електронного та фізичного архіву: особові справи,
документи з рекрутингу, політики та інструкції HR, внутрішні процедури
контролю тощо.
7. Підготовка довідок з місця роботи, службових повідомлень, листів, звітів,
презентацій, графіків, оновлення організаційної структури та підтримка
вчасного подання документів.
8. Участь в організації зустрічей, тренінгів та інших заходів HR-відділу:
підготовка приміщень, матеріалів, обладнання, документації та комунікації.
9. Надання відповідей на загальні запити щодо політик, процедур та
інструкцій з управління персоналом.
Адміністративний помічник черв 2022 - бер 2023
Міжнародна організація з міграціі (МОМ), Київ
1. Підтримка процесу створення платіжних заявок (PR) та взаємодія з
фінансовим підрозділом у процесі оплати.
2. Прийом вхідних телефонних дзвінків, перенаправлення або фіксація
повідомлень відповідно до стандартів професійної комунікації.
3. Реєстрація, облік і передача вхідної та вихідної кореспонденції (електронні
листи, кур’єрські відправлення, факси тощо) згідно з встановленими
процедурами місії.
4. Надання допомоги у внутрішньому перекладі та усному тлумаченні за
запитом.
5. Виконання базових адміністративно-офісних завдань.
6. Підтримка процесу створення постачальників у системі та забезпечення
своєчасної обробки запитів.
7. Організація запрошень кандидатів на співбесіди.
Рецепціоністка вер 2020 - трав 2022
Міжнародна організація з міграціі (МОМ)
1. Привітне зустрічання відвідувачів, створення позитивного іміджу
організації та забезпечення належного рівня гостинності для учасників
зустрічей, конференцій і постачальників.
2. Прийом і перенаправлення телефонних дзвінків, фіксація повідомлень;
забезпечення ввічливої та професійної телефонної комунікації.
3. Прийом, реєстрація та координація вхідної/вихідної кореспонденції
(електронні листи, кур’єрські відправлення, факси тощо) відповідно до
встановлених процедур місії.
4. Надання допомоги у внутрішньому письмовому перекладі та усному
тлумаченні за потреби.
5. Виконання базових адміністративних і офісних завдань.
6. Підтримка процесу створення постачальників у системі та контроль за
обробкою відповідних запитів.
7. Сприяння в поданні та отриманні акредитаційних карток для міжнародного
персоналу та забезпечення їхньої своєчасної видачі співробітникам.
Інтерн/Консультант черв 2019 - серп 2020
Міжнародна організація з міграціі (МОМ)
1. Планування медичних оглядів для мігрантів згідно з інструкціями лікаря.
2. Опрацювання вхідних телефонних дзвінків, електронної пошти та
повідомлень у Viber.
3. Внесення медичних даних до бази.
4. Перевірка правильності внесених даних у системах.
5. Координація оновлення медичних файлів у співпраці з відповідальними
колегами.
6. Сканування, копіювання та архівування медичних файлів, виправлення
відсутніх або некоректних даних.
7. Виконання загальних адміністративно-логістичних завдань.
8. Усний та письмовий переклад з/на українську та англійську мови.
9. Участь в організації системи архівування Медичного підрозділу
відповідно до загальних вимог МОМ.
Similar candidates
-
Рекрутер
Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Інспектор відділу кадрів, діловод, документознавець
40000 UAH, Kyiv -
HR-менеджер
45000 UAH, Kyiv -
Фахівець з кадрів
Kyiv -
Фахівець тендерних закупівель, з ведення договорів, з кадрів
Kyiv