- File
Ярина
Помічник керівника
- Considering positions:
- Помічник керівника, Менеджер з персоналу, Офіс-менеджер, HR people partner
- Age:
- 38 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14333212/?puid=32429
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Голуб Ярина Леонідівна
Дата народження: 09.11.1986 (38 років)
Телефон: [
Місце проживання: м. Київ, с.-ще Коцюбинське
Email: [
Освіта
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
2008-2009
Адміністративний менеджмент (Магістр)
Сумський державний педагогічний університет ім. О.С.Макаренко
2003-2008
Педагогіка та методика середньої освіти. Історія та основи права"(Спеціаліст)
Досвід роботи
06.2020 -06.2025
Група компаній
Менеджер з персоналу з функціями адміністрування офісу:
• підбір персоналу на офісні посади (створення профілю посади, розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, аналіз резюме, первинний телефонний скринінг, співбесіда з кандидатом, складання оферу.)
• on-boarding та адаптація нових співробітників компанії.
• координування та контроль проходження випробовувального терміну співробітниками.
• допомога у веденні кадрового діловодства (кадрові накази, накази з ОД, адміністративно-господарські накази, прийом, переведення, звільнення, відпустки, інструкції, формування особистих справ співробітників,форма П-2)
• організація корпоративних заходів в компанії, свят та днів народження.
• планування графіку поїздок водіїв, їх координування та контроль.
• ведення первинного документообігу ( вхідна/вихідна кореспонденція , координування підписання документів)
• робота з кур'єрськими службами та поштою
• забезпечення та підтримка життєдіяльності офісу (замовлення канцелярії, води, пакувальних та витратних матеріалів, для безперебійної роботи офісу, моніторинг цін та постачальників, оформлення договорів )
• планування бюджету адміністративно-господарського відділу (тижневого, місячного, річного);
• організація та координування переїздів офісу
11.2018 – 06.2020
ТОВ «Колоринг», (виробництво)
Менеджер з персоналу, офіс-менеджер
• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• пошук та підбір персоналу (створення профілю посади, розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, аналіз резюме, первинний телефонний скринінг, співбесіда з кандидатом, on-boarding , адаптація)
• облік трудових книг, ведення особових справ працівників організації;
• первинна бухгалтерія (рахунки, заявки на витрати коштів, введення даних до 1С);
• організація відряджень по Україні та закордоном для керівництва та співробітників організації (пошук та бронювання квитків, готелів, оренда авто, страховок, відкриття віз, прорахунок добових, оформлення наказу та листів відрядження)
• організація та координування заходів компанії;
• формування наказів компанії (основна діяльність, кадрові накази, відрядження організації, відпустки)
• участь у плануванні бюджету кадрового та адміністративно-господарського відділів (місячного, річного)
08.2016 – 11.2018
ТОВ «Пак-Експо Лізинг», (виробництво)
Офіс-менеджер, помічник керівника
• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• первинна бухгалтерія (рахунки, довіреності, видаткові накладні, введення даних до 1С);
• організація відряджень по Україні та закордоном для керівництва (пошук та бронювання квитків, готелів, оренда авто, страховок, відкриття віз, прорахунок добових, оформлення наказу та листів відрядження)
• організація зустрічей керівника:
• вирішення особистих доручень керівника.
• організація та координування заходів компанії.
• життєзабезпечення офісу (закупівля канцтоварів, витратних матеріалів, продуктів в офіс тощо).
• взаємодія з відділами компанії бухгалтерія, виробництво, адміністративно-господарський відділ, транспортний відділ.
• пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, первинний телефонний скринінг, співбесіда з кандидатом).
• формування наказів компанії (основна діяльність, кадрові накази, відрядження організації, відпустки).
• планування бюджету адміністративно-господарського відділу (місячного, річного).
04.2013 - 07.2016
ТОВ «Галла Груп Україна», (реклама)
Офіс-менеджер
• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• введення поточної інформації до бази даних;
• оформлення договорів (додатків, фотозвітів);
• ;
• первинна бухгалтерія (рахунки, довіреності, видаткові накладні);
• робота з постачальниками;
• організація та координування презентацій;
• координування рекламної кампанії;
• ведення аккаунтів у соцмережах;
• закупівля канцтоварів та інших витратних матеріалів для життєзабезпечення офісу;
• контроль роботи принтерів, сканерів та іншої офісної техніки;
• бронювання авіа- та залізничних квитків;
координування та контроль роботи кур'єра, прибиральниці
Особисті якості
• Відповідальна
• Уважна до деталей
• Наполеглива
• Комунікабельна
• Доброзичлива
Додаткова інформація
• Знання мов – Українська, англійська (pre-intermediate)
• Сімейний стан– громадянський шлюб
• Діти - син
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kyiv -
Няня в сім’ю, вчитель, вихователь, доглядальниця, офісний працівник
Kyiv, Dnipro , more 3 cities -
Адміністратор рецепції
25000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника
35000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv