• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14347240/

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Фахівець телефонного обслуговування, Оператор ПК
City:
Kryvyi Rih

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Можако Юлія Віталіївна

Особисті дані:
Дата народження: 15.03.1988
Вік: 37 років
Стать: жіноча
Сімейний стан: одружена
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто Кривий Ріг.

Освіта:
Криворізький Національний Університет.
Економічний факультет, спеціальність – «Фінанси».
Вища освіта – спеціаліст, заочна форма навчання, з 2005 по 2011 рр.

Досвід роботи:
01.09.2011 – 31.05.2012
ТОВ "ФК Гермес"
Посада: Секретар
Основні обов'язки:
- Здійснювати роботу з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-
розпорядчої діяльності керівника підприємства.
- Готувати документи та матеріали, необхідні для роботи керівника.
- Вести контрольно-реєстраційну картотеку.
- Організовувати прийом відвідувачів, сприяти оперативності розгляду прохань та
пропозицій працівників.
- Виконувати окремі службові доручення керівника.

16.05.2009 – 25.03.2011
ФОП "Можако"
Посада: Менеджер з продажу
Основні обов'язки:
- Здійснювати роботу з клієнтами за такими напрямками: представляти
загальні відомості про товари та їх властивості; введення значимих для продажу
критеріїв оцінки товарів; виявляти потенційні потреби покупців.
- Оформляти договірні та бухгалтерські документи за укладеними договорами та
угодами.
- Керувати організацією робіт з доставки або відвантаження товарів покупцям за
укладеними договорами.
- Контролювати оплату клієнтами товарів за укладеними договорами.
- Ведення внутрішньої та податкової звітності.

02.06.2008 – 17.12.2008
"Райффайзен Банк Аваль"
Посада: Контролер-касир
Основні обов'язки:
- Валютно - обмінні операції.
- Прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб.
- Видача готівки з рахунку та поповнення платіжних карток.
- Ведення книг та журналів, що використовуються у касовій роботі, відповідно до
нормативних документів НБУ та внутрішніх документів Банку.

29.12.2007 – 01.03.2008
ТОВ "Кривбас-Телеком"
Посада: Продавець-консультант
Основні обов'язки:
- Презентація, консультація, продаж послуг оператора.
- Активація додаткових послуг оператора абонентам.
- Обробка заяв, документації, договорів
- Своєчасне впровадження нової інформації.
- Оформлення запитів абонентів, контроль за їх оперативним рішенням.
- Індивідуальний підхід до абонентів контрактної та корпоративної форми
обслуговування.
- Знання дилерських підключень, робота у білінгових програмах.
27.06.2007 – 03.12.2007
АКБ "Правекс-Банк"
Посада: Менеджер зі споживчого кредитування
Основні обов'язки:
- Надання консультаційних послуг клієнтам з питань споживчого кредитування.
- Видача споживчих кредитів.
- Оформлення документації з подальшою передачею керівництву.
- Забезпечення сервісного обслуговування фізичних осіб відповідно до чинних
норм та правил.

Курси та тренінги:
"Емоційна компетентність", "Ефективне та якісне обслуговування", "Стандарти
обслуговування абонентів в ексклюзивних точках продажу"

Навички роботи на ПК:
Windows
MS Office: Word, Excel
Microsoft Outlook, Internet

Володіння мовами:
російська, українська - рідні, англійська - базова, читання, переклад зі словником.

Ціль:
Стабільна робота в компанії, яка розвивається, з перспективою кар'єрного
зростання.

Ділові якості:
Комунікабельність, уміння працювати в колективі, цілеспрямованість, прагнення до
підвищення свого професійного рівня знань, орієнтованість на кінцевий результат
діяльності, відповідальність, здатна до швидкого навчання.

Особисті якості:
Порядність, уважність до деталей, об'єктивність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: