- File
Ігор
Керівник проєкту
- Considering positions:
- Керівник проєкту, Керівник фінансово-економічної служби, Операційний директор, Заступник директора з розвитку
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Dnipro
- Ready to work:
- Dnipro, Lviv, Ternopil, Vinnytsia
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14348485/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 22 жовтня 1986 (38 лет)
Місто проживання: м. Дніпро
Телефон : [
Эл. пошта: [
Мета
Здобуття посади керівника:
• бізнес напрямку;
• проектів;
• управління з розвитку бізнесу;
• управління з операційних поліпшень;
• економічних служб.
Досвід роботи
Підприємець
з 01.2022 по теперішній час
Місцезнаходження: м. Дніпро
Основна діяльність:
• Послуги з розробки та впровадження управлінського обліку (P&L, CashFlow, Калькуляції собівартості товарів і послуг тощо);
• Послуги з аналізу даних - пошук, доопрацювання, структурування та підготовка звітів;
• Послуги з розробки та впровадження аналітики з використанням інструментів MS Power Bi - розробку управлінських звітів, візуалізацій та dashboard;
• Послуги з оцінки ефективності бізнес-ідей та розроблення бізнес-планів;
• Due Diligence компаній;
• Консультування з питань оптимізації бізнес-процесів;
• Консультування з питань використання інструментів Lean Production.
Керівник департаменту економіки та інвестицій
з 12.2017 по 11.2021
Lauffer Group (Харчова промисловість)
Місцезнаходження: м. Київ
Основні обов'язки:
Основне завдання - ефективне управління фінансово-економічними показниками Групи в Київській, Донецькій, Харківській, Одеській, Дніпропетровській, Вінницькій областях.
• Управління процесом бюджетування від формування плану продажів до формування управлінської звітності на майбутній період (P&L, CashFlow, і тд.);
• Підготовка управлінської звітності (P&L, CashFlow тощо) за фактом відпрацьованих періодів;
• Управління процесом підготовки оперативної (щоденної) управлінської звітності для відстеження факту виконання узгоджених бюджетних показників;
• Формування оперативного CashFlow і відстеження дебіторської та кредиторської заборгованостей;
• Економічний аналіз діяльності підприємств, управління ризиками та розробка заходів збереження і поліпшення фінансових показників роботи;
• Фінансове моделювання, підготовка та експертиза бізнес-планів інвестиційних проектів;
• Діджиталізація фінансово-економічних процесів компанії;
• Керівництво робочими групами в межах реалізації проектів у Групі.
Результати діяльності:
• Проведено оптимізацію чисельності департаменту без втрати ефективності;
• Проведено реінжиніринг бізнес-процесів бюджетування та відстеження економічних показників Групи;
• Побудовано систему залучення керівника виробничих майданчиків до процесу бюджетування та оцінки ефективності роботи підприємств;
• Розроблено та запущено проект автоматизації управлінського обліку;
• Реалізовано систему оперативного моніторингу основних метрик роботи підприємств за допомогою панелей моніторингу MS Power Bi.
Керівник відділу із впровадження операційних поліпшень
з 08.2017 по 12.2017
Corum Group (Машинобудівна промисловість)
Місцезнаходження: м. Харків
Основні обов'язки:
Основне завдання - ефективне управління розробкою, оцінкою та плануванням впровадження проектів з підвищення операційної ефективності та скорочення витрат підприємств.
• Проведення аудиту бізнес-процесів;
• Визначення технічних лімітів і потенціалу поліпшень;
• Розроблення та планування етапів впровадження заходів і проектів з підвищення ефективності підприємств;
• Управління впровадженням заходів і проектів;
• Відстеження ключових показників ефективності проектів;
• Навчання та комунікацій у сфері підвищення операційної ефективності на підприємстві.
Результати діяльності:
• Проведено аудит машинобудівного підприємства, побудовано "дерево витрат" і визначено потенціал поліпшень;
• Розроблено та погоджено портфель заходів;
• Створено команду департаменту операційних поліпшень підприємства;
• Розроблено та затверджено графік реалізації заходів;
• Запущено реалізацію найбільш ефективних і низьковитратних заходів.
Керівник проектів і програм відділу бізнес-планування
з 10.2013 по 08.2017
Lauffer Group (Харчова промисловість)
Місцезнаходження: м. Донецьк / м. Дніпро / м. Київ
Основні обов'язки:
Основне завдання - ефективне управління розробкою, оцінкою та плануванням впровадження інвестиційних проектів.
• Маркетингові дослідження ринку;
• Складання стратегічного плану розвитку компанії;
• Якісна та кількісна оцінка необхідного складу обладнання, оцінка бюджету, складання графіків реалізації та плану фінансування проектів, прогнозування ризиків, пов'язаних із проектами;
• Складання P&L і C&F моделей з урахуванням впливу інвестиційних проектів;
• Підготовка Бізнес-планів проектів;
• Управління проектними командами на етапі розроблення детальних бізнес-планів;
• Контроль і координація Керівників проектів на етапі проектування, з метою відповідності всіх параметрів затвердженим Бізнес-планам;
• Моніторинг процесу впровадження затверджених проектів;
• Відстеження ключових показників ефективності проектів.
Результати діяльності:
• Структурування інвестиційного портфеля компанії та підготовка розрахунку ефективності бізнес-ідей;
• Розробка та реалізація проектів із підвищення енергоефективності виробничих майданчиків;
• Розробка та реалізація проектів із модернізації виробничих майданчиків;
• Розрахунок нових бізнес-ідей з розвитку роздрібних мереж, хлібозаводів, кондитерських цехів, млинів, маслопресових цехів та інших підприємств харчової промисловості.
Менеджер з оптимізації виробничих витрат
з 06.2012 по 10.2013
Lauffer Group (Харчова промисловість)
Місцезнаходження: м. Донецьк
Основні обов'язки:
Основне завдання - ефективне управління розробкою, оцінкою та плануванням впровадження проектів, спрямованих на мінімізацію виробничих втрат.
• Коректна оцінка технічного ліміту виробничих потужностей підприємств;
• Організація і розробка заходів щодо оптимізації виробництва;
• Контроль етапів впровадження заходів щодо поліпшення операційної діяльності підприємств компанії;
• Досягнення затверджених цілей заходів з оптимізації виробництва;
• Розроблення заходів, що сприяють розвитку процесного управління на підприємствах компанії;
• Організація і проведення нарад різного рівня;
• Проведення тематичних семінарів та презентації з різних аспектів проектної діяльності.
Результати діяльності:
• Описано основні бізнес-процеси на підприємствах;
• Складено схеми потоків створення цінності, визначено втрати та розроблено заходи щодо їх усунення для низки підприємств компанії;
• Розроблено та прийнято до реалізації портфель заходів із плановим економ. ефектом понад
30 млн.грн./рік;
• Збільшено ефективність обладнання OEE з 76% до 91%;
• Налагоджено систему FIFO на складі готової продукції;
• Скорочено час формування та відвантаження замовлень;
• Розроблено систему планування виробництва від подання заявки з точки продажу до доставки готової продукції;
• Впроваджено систему відповідальності за якість на кожному етапі виробництва - TQM;
• Впроваджено стенди якості на етапах виробництва продукції;
• Впроваджено систему відповідальності за повернуту продукцію;
• Впроваджено норми витрат енергоресурсів на підприємствах компанії;
• Впроваджено схеми перерозподілу асортименту продукції по виробничих лініях з метою скорочення витрат на енергоресурси.
Керівник проектів і програм
з 09.2010 по 06.2012
ВАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ" (Металургійне виробництво)
Місцезнаходження: м. Дніпро
Основні обов'язки:
Основні завдання - пошук потенціалу поліпшення, ініціація проектів і досягнення їхніх цільових показників.
• Складання графіків реалізації проектів, оцінка термінів і необхідних ресурсів;
• Узгодження та затвердження з ТОП менеджерами підприємства цільових показників, необхідних ресурсів проектів;
• Розроблення та впровадження заходів, спрямованих на досягнення цільових показників, відстеження та стандартизація отриманих результатів.
• Здійснення керівництва проектною групою зі створення комплексного проекту, спрямованого на зниження виробничих витрат;
• Забезпечення виконання затверджених заходів, у встановлені терміни, спрямованих на зниження витрат;
• Участь у розробленні перспективних планів проведення дослідницьких і проектних робіт;
• Планування і координація робіт проектною групою з розроблення окремих частин (розділів) проекту та контроль виконання встановлених завдань кожним виконавцем;
• Керівництво розробкою програм, методик проведення робіт, техніко-економічних обґрунтувань, розрахунків, графіків організації виконання проектів і узгодження їх з ТОП менеджерами підприємства;
• Контроль якості та своєчасності підготовки проектної документації, презентацій.
Результати діяльності:
• Розроблено проект з розвитку виробництва холоднодеформованих труб - підвищення потужності цеху і якості випускаємої продукції;
• Реалізовано проект скорочення витрат на проведення планово-попереджувальних ремонтів дільниць гарячого прокату 3-х трубопрокатних цехів, за рахунок низько витратних та організаційних заходів;
• Розроблено та впроваджено модель розрахунку потужності товаровиробничих цехів, на підставі яких плануються бюджетні обсяги виробництва на рік;
• Проведено і впроваджено 4 великих проекти з підвищення продуктивності праці в товаровиробничих цехах підприємства. Досягнутий ефект: підвищення продуктивності праці на 9%;
• Загальний ефект від розроблених та реалізованих проектів близько 400 тис. $/мес.
Спеціаліст із планування виробництва
з 08.2008 по 09.2010
ВАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ" (Металургійне виробництво)
Місцезнаходження: м. Дніпро
Основні обов'язки:
• Планування обсягів виробництва продукції та потреби в матеріальних ресурсах на місяць, квартал, рік;
• Видача завдання у виробництво, контроль і відстеження результатів роботи цеху (облік виробництва);
• Облік і аналіз основних показників виробництва (простої, продуктивність, брак тощо);
• Складання звітів про фактичну і плановану роботу цеху;
• Планування закупівель матеріалів для виробництва готової продукції на місяць, квартал, рік;
• Розрахунок планованих витрат у натуральному і грошовому вираженні на забезпечення виробництва;
• Аналіз виконання плану забезпечення виробництва;
• Надання щомісячного звіту керуючій компанії щодо руху залишків і запасів на складах.
Результати діяльності:
• Розроблення та впровадження моделі планування виробництва трубопрокатного цеху і системи планування ритмічності роботи устаткування для скорочення витрат на енергоресурси та підвищення ефективності використання устаткування.
• Розробка і впровадження електронних форм звітності (внутрішньоцехових і заводських).
Освіта
Вища
з 09.2003 по 06.2008
Національна Металургійна Академія України (Дніпропетровськ)
Спеціальність: Обробка металів тиском.
Кваліфікація: Спеціаліст.
Додаткова освіта
2005-2008 - ВАТ ІНТЕРПАЙП НТЗ "У майбутнє разом" - формування кадрового резерву підприємства на базі ВНЗ.
Програма курсу:
• Поглиблений курс низки спеціалізованих предметів на базі ВНЗ і виробничого підприємства;
• Курс тренінгів з особистої ефективності, цілепокладання, адаптації та іншого.
2011-2012 - ВАТ ІНТЕРПАЙП НТЗ "Школа Менеджменту" - формування управлінського кадрового резерву підприємства.
Курс тренінгів:
• Цілепокладання та управління особистою ефективністю;
• Проведення нарад, управління командою і конфліктами;
• Підготовка та проведення презентацій;
• Економіка підприємства та фінансовий менеджмент;
• Операційний і стратегічний менеджмент;
• Командоутворення, успішної адаптації та управління персоналом;
• Тайм-менеджмент;
• Маркетинг;
• Управління бізнес-процесами та змінами;
• Управління проектами;
• Впровадження Системи Безперервного Вдосконалення;
• Інші: основи логістики, основи системи менеджменту якості, корпоративна соціальна відповідальність.
2013-2018 - Внутрішні навчання з розроблення інвестиційних проектів, фінансового обґрунтування напрямів розвитку бізнесу, управління проектами, аналізу ефективності інвестиційних проектів.
2022-2023 - Курси з Digital Marketing, E-Commerce та управління продажами
Професійні навички
• Володіння інструментами Lean Production;
• Досвід побудови нових, пошуку потенціалу поліпшення та реінжинірингу діючих, бізнес-процесів;
• Досвід розробки та реалізації різних проектів: інвестиційних та організаційних;
• Досвід розробки бізнес-планів;
• Досвід підготовки техніко-економічних обґрунтувань організаційних та інвестиційних проектів;
• Досвід аналізу привабливості інвестиційних проектів, їх ранжування в рамках інвестиційного портфеля та підготовки інвестиційної стратегії;
• Досвід аналізу ринку та планування виведення нових продуктів;
• Досвід керування та роботи з проектними командами;
• Досвід управління проектами з автоматизації бізнес-процесів;
• Досвід побудови системи бюджетування та управлінського обліку;
• Досвід управління фінансовими потоками;
• Досвід розробки та впровадження управлінського обліку з використання інструментів MS Power Bi;
• Досвід підготовки та проведення презентацій.
Володіння мовами
Український - експерт
Російська - експерт
Англійська - середня (для особистого користування)
Додаткова інформація
Аналітичний склад розуму, здатність швидко оцінювати ситуацію, здатність знаходити варіанти рішення, цілеспрямованість, орієнтація на результат, високий рівень відповідальності, вміння працювати з людьми, ділова етика і чесність, навички наставництва, відкритість до діалогу.
Similar candidates
-
Менеджер проєктів
Vinnytsia, Zhytomyr , more 8 cities -
Керівник проєкту
100000 UAH, Kyiv, Lviv, Chernivtsi -
Менеджер з освітніх проєктів
Lviv -
Руководитель проекта
Dnipro -
Керівник будівельного проєкту
Dnipro -
Адміністратор
30000 UAH, Ternopil, Remote