- File
Любов
Спеціаліст чата
- Considering positions:
- Спеціаліст чата, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор CRM-системи, Оператор КЦ, Дистанційне працевлаштування
- Age:
- 35 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14350243/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Я амбітна, добросовісна, вмотивована та відповідальна. Маю досвід роботи в дистанційному режимі, прагну приєднатися до динамічної команди для спільного досягнення цілей. Володію високими комунікативними навичками, навичками опрацювання великих обсягів інформації, самодисципліною та здатністю швидко адаптуватися до нових задач. Готова застосовувати свої знання, навички та енергію для розвитку вашої компанії та досягнення спільних успіхів
Особисті дані:
Телефон: [
Е-mail: [
Дата народження: 01 серпня 1990 року
Знання мов:
Українська – рідна
Англійська – початківець
Німецька – початківець
Навички:
Комунікабельність - відмінно
Відповідальність - відмінно
Самоорганізація - відмінно
Навики роботи з ПК
Посилання на соціальні мережі:
[
[
Любов Киричок
Шукаю роботу дистанційного формату
Досвід роботи
Вересень 2011– серпень 2016
Червоноранківський НВК
Вчитель; педагог-організатор
- організація й проведення уроків;
- організація й проведення виховних заходів;
- написання планів-конспектів уроків та сценаріїв виховних заходів;
- організація й проведення екскурсій, факультативів, майстер-класів та гуртків
Вересень 2016– грудень 2017
ТОВ «Ексист Автомотив»
Адміністратор інформаційно-довідкового відділу
- прийом вхідних дзвінків;
- здійснення вихідних дзвінків;
- обробка пошти та звернень в чаті;
- оформлення замовлень;
- внесення даних в CRM-систему та 1С;
- допомога в навчанні та адаптації нових операторів
Грудень 2017– квітень 2025
ТОВ «Мережа Ланет»
Фахівець з оцінки та контролю якості обслуговування
- прослуховування й оцінка звернень клієнтів та записів екранів операторів вхідної, вихідної лінії, відділу заборгованості, відділу продажів та чату;
- перегляд існуючих критеріїв оцінювання, скриптів, інформації в “базі знань” та пропозиції по їх оновленню й оптимізації;
- прийом вхідних дзвінків та звернень в чаті;
- написання характеристик роботи операторів на основі оцінених діалогів;
- внесення інформації в CRM-систему та в Google Таблиці;
- виконання планів оцінювання
Освіта
2007 – 2012 роки
Вища
Освітньо-кваліфікаційний рівень Спеціаліст. Глухівський НПУ ім. Олександра Довженка
факультет природничої та фізико-математичної освіти
More resumes of this candidate
Considering positions: Дистанційне працевлаштування, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, 5 more positions
Remote
Про себе: Я амбітна, добросовісна, вмотивована та відповідальна. Маю досвід роботи в дистанційному режимі, прагну приєднатися до динамічної команди для спільного досягнення цілей. Володію високими...
- PRO
Remote
Higher education
- Фахівець з оцінки та контролю якості обслуговування, ТОВ «Мережа Ланет», 7 years 4 months
- Адміністратор інформаційно-довідкового відділу, ТОВ «Ексист Автомотив», 1 year 3 months
Similar candidates
-
Менеджер з листування
18000 UAH, Remote, Ivano-Frankivsk -
Менеджер з листування
Remote -
Менеджер з листування
Remote -
Менеджер чата
25000 UAH, Remote -
Онлайн-консультант, оператор чата
Remote -
Менеджер з листування
Remote