- File
Оксана
Інспектор відділу кадрів, державний службовець (логістика)
- Age:
- 38 years
- City:
- Chernihiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14360116/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Телефон мобільний: [
Електронна пошта:[
Адреса проживання: м. Чернігів, проспект Миру буд. 210, кв. 102
Відомості про себе
Дата та місце народження: 18 листопада 1986 р., Україна, м. Київ
Національність: українка
Освіта
Курси
(2001 – 2004) Чернігівський радіомеханічний технікум, спеціальність – економіка підприємства, кваліфікація – економіст;
(2007 – 2009) Університет менеджменту освіти, спеціальність менеджер, кваліфікація – бакалавр з менеджменту.
(2012 - 2013) Чернігівський державний технологічний університет, спеціальність – менеджмент організацій та адміністрування, кваліфікація – спеціаліст з менеджменту організацій та адміністрування, менеджер організацій.
(2009) Чернігівський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів міських закладів, державних підприємств, установ та організацій. «Основи конфігурування та адміністрування програм бухгалтерського обліку: 1С-підприємство».
Професійний досвід
(01.09.2023 – по теперішній час) секретар-друкарка Чернігівської
гімназії №35 Чернігівської міської ради
• ведення обліку особового складу згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
• оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів та вказівок директора гімназії;
• формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
• згідно з Інструкцією «Про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях» зберігання та своєчасне оформлення трудових книжок працівників та ведення їх облік у спеціальному журналі;
• ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
• видача довідок про трудову діяльність працівників;
• ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
• ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання готування документів для здавання їх до державного архіву;
• складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
• ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної документації;
• ведення діловодства в межах своєї компетенції;
• друкує за вказівкою директора гімназії накази, різні документи і матеріали;
• ведення документації, оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження і у визначені строки здання їх до архіву;
• прийняття кореспонденції, що надходить на ім'я директора гімназії, здійснення її систематизації відповідно до прийнятого в гімназії порядку і передання її після розгляду директором за призначенням конкретним виконавцям для використання її в процесі їхньої роботи або підготовки ради, слідкування за термінами виконання доручень директора гімназії, взятих на контроль; відсилання кореспонденції;
• прийняття особистих заяв працівників, учнів та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), документів на підпис директору гімназії;
• організація прийому відвідувачів, забезпечення оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
• дотримання культури свого робочого місця;
• виконання вимог професійної етики секретарської праці;
• ведення обліку руху учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули;
• ведення такої документації:
- алфавітна книга запису учнів;
- особових справ учнів;
- книги вхідного листування;
- книги вихідного листування;
- контрольно-візитаційної книги;
- поточного листування;
- книги обліку особового складу педагогічних працівників школи;
- книги обліку трудових книжок;
- трудових книжок;
- особових справ педагогічних та технічних працівників школи.
(01.03.2012 – 05.07.2013) головний державний податковий
Інспектор з питань організаційнор-розпорядчої роботи державної
податкової інспекції у м. Славутичі Київської області державної
податкової служби
• розробка економічних тактичних та стратегічних планів роботи (засобами інформаційно-аналітичної системи податкової служби);
• організація роботи персоналу;
• управління діяльністю структурних підрозділів організації;
• економічна оцінка діяльності, розробка та внесення пропозицій її удосконалення (використання інноваційних технологій податкової адміністрації);
• аналіз надходження податків до Державного та місцевого бюджетів (на основі застосування аналітичних методик);
• взаємодія та співпраця з представниками ЗМІ, громадськості;
• оформлення результатів комплексних перевірок (акти, проекти наказів, протоколи, довідки, проекти рішень, постанов); аналіз причин та оцінка фактів порушень податкового законодавства;
• формування Регламенту роботи інспекції, вивчення структури, розподіл функцій та процедур між структурними підрозділами;
• розробка комунікаційної політики інспекції
(14.02.2011 – 01.03.2012) – головний державний податковий
інспектор з питань організаційно-розпорядчої та кадрової роботи
державної податкової інспекції у м. Славутичі
• розробка економічних тактичних та стратегічних планів роботи (засобами інформаційно-аналітичної системи податкової служби);
• організація роботи персоналу;
• управління діяльністю структурних підрозділів організації;
• економічна оцінка діяльності, розробка та внесення пропозицій її удосконалення (використання інноваційних технологій податкової адміністрації);
• аналіз надходження податків до Державного та місцевого бюджетів (на основі застосування аналітичних методик);
• проведення роботи з державними організаціями щодо залучення сплати податків юридичних та фізичних осіб-резидентів та нерезидентів;
• взаємодія та співпраця з представниками ЗМІ, громадськості;
• оформлення результатів комплексних перевірок (акти, проекти наказів, протоколи, довідки, проекти рішень, постанов); аналіз причин та оцінка фактів порушень податкового законодавства;
• формування Регламенту роботи інспекції, вивчення структури, розподіл функцій та процедур між структурними підрозділами;
• розробка комунікаційної політики інспекції
(08.11.2010 – 14.02.2011) – старший державний податковий
інспектор відділу інформатизації процесів оподаткування,
реєстрації та обліку платників податку державної податкової
інспекції у м. Славутичі
• відбір підприємств, якізгідно з встановленимикритеріям належать до категорії великих платників податків; повідомлення підприємств про перехід на облік спеціалізованих державних податкових інспекцій щодо роботи з великими платниками податків;
• отримання від платників податків та опрацювання повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах;
• отримання та опрацювання запитів від органів Державної виконавчої служби, надання інформації про номери рахунків боржників за запитами Державної виконавчої служби;
• контроль за використанням ідентифікаційних номерів ДРФО та кодів ЄДРПОУ;
• взаємодія з органами реєстрації, статистики, прокуратури, внутрішніх справ та іншими організаціями з питань реєстрації та обліку платників податків;
• занесення звітних даних документів платників до електронної бази податкової звітності (декларації, розрахунки, відомості, звіти);
• підтримка в актуальному режимі електронної бази податкової звітності; проведення моніторингу;
• здійснення процедури щодо складання договорів з платниками податків.
(06.2009 - 09.2009) ТОВ "Аніта" Транспортно
експедиційна компанія. Менеджер-логіст
• пошук вантажу та транспорту за допомогою програм Lardi-trans, Della;
• здійснення контролю з перевезення вантажу та прибуття до пункту призначення;
• ведення переговорів;
• прийом та відправлення факсу.
Знання мов
Українська – вільно.
Робота з комп'ютером
Досвідчений користувач пакету Microsoft Office, відмінні навички роботи з Інтернетом і електронною поштою, знання програм Liga Client, АРМ "Кадри", Lardi-trans, Della, 1:С, текстові та графічні редактори. Впевнений користувач оргтехніки.
Свідоцтво
АА№000023 27 березня 2009 р.
Особисті якості
Комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість, порядність, уміння швидко приймати рішення та працювати у команді, вмію чітко визначати мету, в роботі орієнтуюся на максимальний результат, навички роботи з офісною оргтехнікою. Маю величезне бажання розвиватися і працювати.
Similar candidates
-
Інспектор відділу кадрів, адміністратор, офіс-менеджер
Chernihiv -
Менеджер з персоналу
46000 UAH, Chernihiv, Kyiv , more 4 cities -
Начальник відділу логістики
Chernihiv, Kyiv, Brovary -
Інспектор відділу кадрів
20000 UAH, Chernihiv -
Інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника, секретар
21000 UAH, Chernihiv