• File

Олена

Accountant

Age:
41 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бізюк Олена Миколаївна

Вул. І. Сірка, буд.10, кв.140 ● м. Суми ● 40030 ● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) ● e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: Провідний бухгалтер (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією бухгалтера 15 років, претендую на посаду бухгалтера (головного бухгалтера).
• Особисті дані:
• Д.н. 02 червня 1984р.
• Не одружена
• Є діти
• Бажана заробітня плата від 40000 грн.

Професійні навички
• Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності.
• Знання програми 1С 7, 8, M.e.doc», word, exel, приват для бізнесу, клієнт-банк, електронний кабінет платника податку)
• Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
• Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
• Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
• Знання основ трудового законодавства.
• Фінансове планування для підприємства.
Досвід роботи

Освіта
Березень 2024 – Листопад 2024
Датська рада у справах біженців в Україні, відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації ДАТСЬКОЇ РАДИ У СПРАВАХ БІЖЕНЦІВ
Фінансовий асистент (бухгалтер)
• Ведення бухгалтерського обліку та первинної документації в програмі BAS;
• облік ОС, НМА, МШП;
• нарахування амортизаці;
• внесення банківської виписки в облікову програму;
• облік авансових звітів працівників;
• вивірення договорів, рахунків, накладних та актів виконаних робіт по контрагентам;
• перевірка даних бенефіціарів, ведення журналів реєстрацій наказів;
• списання ПММ, перевірка правильності складання подорожніх листів;
• контроль розрахунків з контрагентами;
• співпраця з іншими відділами програми;
• ведення переговорів з контрагентами, ділове листування;
• підготовка документів для проведення аудиторських перевірок.
Вересень 2021- Лютий 2024
ТОВ «Медея Суми»
Бухгалтер із заробітної плати та кадрового обліку.
Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, декретних понад 100 чоловік. Ведення рахунку 631, 361, 201, 209. Ведення первинної документації. Ведення військового обліку та кадрів підприємства.
Лютий 2021 – Травень 2021 ТОВ «ГРУНЬ». Єдиний бухгалтер.
Ведення в повному обсязі бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві. Реєстрація ПН в програмі Medoc. Складання та подання звітності по ПДВ. Надання документів для розблокування податкових накладних. Контроль за своєчасним одержанням первинної документації. Переписка з контрагентами. Ведення первинного обліку. Нарахування та виплата заробітної плати. Подання об’єднаної звітності по ЄСВ ПДФО та військовому зборі. Ведення банківських рахунків (4 поточних рахунки: Приватбанк, Мега банк, Райффайзен банк Аваль, УкрСиббанк). Рознесення виписок по банкам. Подання даних керівництву по 631 та 361 рахунках. Ведення кадрового обліку.
Жовтень 2020 – Лютий 2021 – перебувала на обліку по безробіттю в Державному Центрі зайнятості.

Червень 2020 р. – Жовтень 2020 р. ТОВ «Пирятинський делікатес» економіст з бухгалтерського обліку та ведення господарської діяльності.
Ведення первинної документації на підприємстві,
облік та контроль документообороту.
Контроль за наданням повного пакету документів від фермерських господарств. Комунікація з фермерськими господарствами по вчасному наданню оригіналів документів та реєстрації податкових накладних.
Перевірка правильності складання видаткової та податкової накладних.
Облік розрахунків по кредиторсько -дебіторській заборгованості.
Подання заявок на перерахування коштів.
Облік коштів по формі 2.
Робота в програмах 1 C 8.3 та М.е.doc.
Березень 2020 – Червень 2020 ТОВ «Тривет»
Посада: головний бухгалтер.
Ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку з дотриманням законодавства України.
Облік операцій з ПДВ (зобов'язання / кредит)
Подання звітності до ДПС: податкова декларація, ЄСВ, 1ДФ.
Ведення первинної документації, нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних.
Контроль за своєчасною платою необхідних податків.
Облік розрахунків/ взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, звірки з контрагентами;
Контроль витрат ПММ.
Ведення кадрового діловодства в компанії
Ведення ФОП 2 група.
Робота в програмах 1с 8.3, Medoc, електронний кабінет платника податків, Excel, enternet.

Січень 2018 – листопад 2019
Сумський відокремлений підрозділ Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» за сприянням програми U – Lead з Європою»
Посада: бухгалтер
Посадові обов’язки:
Ведення бухгалтерського обліку та первинної документації в програмі 1С-8, складання та подання звітності у програмі M.e.doc,
нарахування заробітної плати, відпускних,
контроль за витрачанням коштів наданих згідно затвердженого бюджету, планування фінансування підприємства,
облік авансових звітів ( у т.ч. закордон),
вивірення договорів та актів виконаних робіт по контрагентам.
Ведення переговорів з контрагентами, ділове листування.
Підготовка документів для проведення аудиторських перевірок.
Переклад первинних документів на англійську мову.
Робота в електронному кабінеті платників податків.
Облік ОС, НМА, МШП.
Нарахування амортизації, списання.
Закриття балансу підприємства при ліквідації.
Подання відповідних заяв при ліквідації підприємства до контролюючих органів.

2012 р. – січень 2018 р.
Державний навчальний заклад „Сумський центр професійно - технічної освіти державної служби зайнятості”
Посада: провідний бухгалтер (в.о. головного бухгалтера).
Посадові обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку та первинної документації в програмі 1С-7, M.e.doc,
складання кошторисів про надання платних освітніх послуг,
ведення казначейського рахунку,
нарахування заробітної плати штатним працівникам та нарахування винагороди по договорам ЦПХ ( до 200 осіб),
здійснення відрахувань по податкам із заробітної плати, нарахування відпускних, лікарняних,
складання і подання звітної документації до контролюючих органів,
планування коштів для поточного фінансування (складання бюджету для державного підприємства по статтям витрат),
контроль витрат коштів згідно КЕКВ, організація та контроль за використанням палива,
складання подорожних листів; підготовка документів на відрядження працівників, облік авансових звітів,
участь у перевірках.

2008-2012 Декретна відпустка
2007 р. ТОВ «Олімп» (торгівельна компанія продовольчими товарами)
Посада: бухгалтер.
Посадові обов’язки: ведення первинної документації в програмі 1С-7,
внесення продукції на склад,
оформлення ТТН та податкових накладних.
Контроль залишків на складі,
прийом виручки торгових агентів,
робота в програмах: 1С, M.e.doc, клиєнт-банк.
2002-2007 р.: ПП «Регіональне судово-експертне бюро»
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов'язки: повне ведення бухгалтерського обліку підприємства, що працює на єдиному податку,
подання відповідних звітів до ДПС, ФССзТВП та статистики,
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,
нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних,
сплата податків до бюджету,
складання актів виконаних робіт,
облік ОЗ та МШП.
Робота в програмах: 1С:Підприємство, M.e. DOC,клієнт-банк.

2007-2011р. Сумський державний університет. Спеціальність «Фінанси». Кваліфікація «Спеціаліст з фінансів»
2007р. Державний комітет статистики України. Підвищення кваліфікації «Бухгалтерський облік за національними стандартами». «Основи 1С: Бухгалтерія»

2019р. – навчання в САР/СІРА на факультеті «Управлінський облік»
2000-2004 р. Національний університет харчових технологій. Спеціальність «Технолог хлібобулочних, макаронних та харчоконцентратних виробів»

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (Программа 1С Бухгалтерия; програми: «M.e.doc», word, exel, enternet)
• Знання англійської – середній рівень (В1)
Особисті риси:
◦ Уважність до деталей
◦ Комунікаційна
◦ Вміння працювати з великим обсягом документів
◦ Відповідальна
◦ Робота на результат
◦ Готовніть до відряджень (в т.ч. і закордонних)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: