• File

Валерія

Менеджер з продажу

Considering positions: Менеджер з продажу, HR-менеджер, Direct менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець контакт-центра
Age: 21 years
City of residence: Zhashkiv
Ready to work: Remote
Considering positions:
Менеджер з продажу, HR-менеджер, Direct менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець контакт-центра
Age:
21 years
City of residence:
Zhashkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ВВалерія Дробот

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

facebook

lera drobot

Ціль

Отримати стабільну віддалену роботу, де зможу застосувати свої комунікаційні навички, досвід роботи з людьми та бажання розвиватися.
Важливі для мене — зрозумілі завдання, злагоджена команда та можливість професійного росту.
Навички

 Комунікабельність і ввічливе спілкування з клієнтами
 Вміння працювати в команді та самостійно
 Швидке навчання і адаптація до нових умов
 Стресостійкість і самоконтроль
 Організованість та відповідальність
 Базова комп’ютерна грамотність (MS Word, електронна пошта, Google-документи)
 Уміння слухати й розуміти потреби людей
 Прагнення до саморозвитку і освоєння нових знань
 Медійність, базове розуміння онлайн-комунікацій
 Пунктуальність і дисциплінованість

ДОСВІД РОБОТИ
Готельно-ресторанний комплекс "Родичі"
Офіціантка
Вересень 2023 — Червень 2025
• Обслуговування гостей згідно з високими стандартами сервісу
• Прийом замовлень, консультація відвідувачів щодо меню
• Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
• Робота з касовим апаратом, розрахунок клієнтів
• Ефективна взаємодія з командою
Менеджер з продажу освітніх курсів для бухгалтерів « AVS»
• Презентація освітніх програм для бухгалтерів простою та зрозумілою мовою.
• Ведення діалогу до оплати: робота з запереченнями, супровід, закриття продажу.
• Підтримка клієнта після покупки: відповіді на питання, допомога зі стартом навчання.
• Ведення бази в CRM, контроль статусів, повернення «теплих» клієнтів.
• Виконання та перевиконання плану продажів.

навчання
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Білоцерківський інститут економіки та управління
Бакалавр
Спеціальність: Інформаційна , бібліотечна та архівна справа
2021 – 2025
Під час навчання активно брала участь у житті інституту, виконувала обов’язки старости академічної групи. Організовувала комунікацію між студентами та адміністрацією, координувала навчальний процес у групі, відповідала за своєчасне подання звітності та розклад занять. Відзначалася відповідальністю, організаторськими здібностями та вмінням працювати з людьми.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: