• File

Анжелика

Керуючий рестораном

Considering positions:
Керуючий рестораном, Адміністратор ресторану
Age:
35 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Усата Анжеліка Юріївна

Дата народження: 8 листопада 1989 року; вік 35 років.
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей 12 та 3 роки.
Адреса: м. Дніпро, вул. Велика Діївська 4, кв. 85.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Instagram: @lika6811.
Освіта:
2006 г. – 2011 г. Дніпропетровський національний університет, факультет Хімічний, спеціальність – Хімік інженер-технолог високомолекулярних сполук.
Професійні навички:
• Керування зміною;
• Організація роботи колективу, здійснення планів на день, на тиждень для кожного працівника;
• Створення денної та недільної мети відділу, виходячи з місячного плану - постановка цілей на день, розподіл задач між працівниками згідно ступені важкості та пріоритету виконання;
• Проміжний та фінальний контроль результатів;
• Оформлення нарядів та техніки безпеки;
• Ведення різної документації.
Досвід робот:
З 09.2011р. по 04.2012р. – ХКО ім. Петровського, виробництво порохів та порохових зарядів у місті Петровське. На посаді майстер виробничої ділянки в цеху виробництва порохів та порохових зарядів.
• Ведення щомісячних, квартальних, та річних звітів;
• Проведення інструктажу, техніки безпеки, консультацій, оформлення нарядів;
• Організація роботи працівників;
• Організація безперебійної роботи цеху;
• Створення планів на зміну, на день на тиждень для кожного працівника.

З грудня 2015 р. по лютий 2018 року – Гурманія, ФОП Точилової в ресторані Атріум. На посаді диспетчера, офіціанта та адміністратора.
Приймати замовлення від гостей, допомога із вибором страв та напоїв, орієнтувати їх по таймінгу приготування замовлених ними страв.
• Знання та виконання стандартів обслуговування;
• Розподіл заказів по місцю його виконання;
• Контроль своєчасного приготування;
• Товарний зовнішній вигляд страви перед подачею;
• Оформлення залу;
• Проведення щомісячного переобліку;
• Касова дисципліна;
• Робота R-keeper;
• Робота з телефонними дзвінками;
• Навчання офіціантів-стажерів;
• Оформлення плану закупки.

З лютого 2018 р. по червень 2018 року – мережа магазинів Шоколадниця. На посаді менеджер з постачання.
• Перемовини з постачальниками;
• Формування замовлень постачальникам та контроль їх виконання в повному обсязі;
• Консультувати продавців про їх товарні групи;
• Оптимізація товару;
• Паперова документація;

З червня 2018 року до січня 2020 - Гермес Гранд Волтім, це міське кафе “The Place” - на посаді технічний адміністратор ( заступник керівника). В обов’язки входило:
• Відкриття та запуск закладу;
• Зустріч гостей, допомога у виборі страв та напоїв ;
• Пошук, підбір та навчання персоналу;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Ведення касової дисципліни;
• Повне забезпечення закладу (алкоголь, продукти харчування, хоз. товари, замовлення посуду та різноманітного інвентарю);
• Робота з постачальниками, пошук на ринку нових постачальників, товарів по нижчій ціні;
• Інвентаризація ;
• Прописування чек-листів, стандартів, посадових інструкцій, мотивацій;
• Ведення документації ( журнал приходу персоналу, стоп та гоу листи, складання графіків для персоналу, графіки прибирання, карточки постачальників, сертифікати якості і т.д.);
• Контроль прийому і якості продукції , термін реалізації;
• Робота з R-keeper;
• Прийняття броні, заказів, банкетів, як по телефону так і в живу.

З вересня 2020 року по квітень 2021 мережа столових e.Da – на посаді адміністратор ( керуючий). В обов’язки входило:
• Ведення касової дисципліни
• Робота з Poster;
• Повне забезпечення закладу;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Ведення всієї документації;
• Навчання персоналу;
• Інвентаризація;
• Контроль прийому та якості товару
Знання мов:
Українська, російська
Навички роботи з комп’ютером:
MS Word, MS Excel, електронне складання звітів.
Особисті якості:
Вміння швидко орієнтуватися у складній ситуації та самостійне рішення проблем, швидко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: