• File

Віталій

Охоронець

Considering positions:
Охоронець, Керівник, менеджер, закупівельник, Менеджер з розвитку, Фахівець з впровадження, Менеджер з нерухомості, Інженер з експлуатації
Age:
42 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

[open contact info](look above in the "contact info" section),
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Віталій Фарат
Мета ▪ Розвиток, кар’єрний ріст;
▪ Достойні умови праці.

Досвід роботи 08.2019 – 07.2025 - ІТ-компанія CoreValue, AVENGA
Адміністративний департамент
Керівник департаменту
▪ Управління департаментом (до 50 працівників в 12 офісах)
▪ Щорічне бюджетування витрат департаменту
▪ Контроль постачання робіт, товарів та послуг в офіси по Україні, їх оплата.
▪ Ведення переговорів з постачальниками/орендодавцями
▪ Управління фізичною охороною офісів
▪ Участь в сертифікації офісів за системою ISO 27001:2022

04.2017 – 08.2019 - ІТ-компанія N-iX
Адміністративний департамент
(управління приміщеннями та майном компанії)
Адміністративний менеджер
▪ Ведення переговорів з постачальниками. Контроль та перегляд умов
контрактів;
▪ Закупівля товарів та послуг;
▪ Розробка концепції та управління фізичною охороною;
▪ Управління сервісними та ремонтними процесами і офісі;
▪ Управління клінінгом.

10.2006 – 04.2017 - ПАТ "КРЕДОБАНК" (Головний Банк)
Департамент закупівель
(закупівля товарів, робіт та послуг в ПАТ «КРЕДОБАНК»)
начальник відділу закупівель категорії адміністративних та професійних
послуг
▪ Аналіз заявок на закупівлю, визначення потреб замовника та доцільності
витрат, способу вибору постачальника;
▪ Організація проведення тендерів та аналіз комерційних пропозицій;
▪ Пошук та підбір постачальників на здійснення закупівлі згідно поданого
замовлення від внутрішнього клієнта.
---
Департамент планування і контролінгу
(Фінансове планування та складання бюджету Банку, підготовка та оновлення
прогнозів діяльності)
експерт відділу контролю закупівель.
▪ Організація проведення тендерів/конкурсів на виконання робіт, надання
послуг та придбання матеріальних цінностей для забезпечення діяльності
Банку;
▪ Проведення комплексного аналізу ринку товарів, послу, робіт, що необхідні
Банку;
▪ Ведення переговорів з постачальниками, укладання договорів,
представлення інтересів Банку.
---
Департамент Адміністрації і Інвестицій, департамент Адміністрації
(Оренда, купівля, утримання приміщень, майна та транспорту, матеріальне
забезпечення Банку, в т. ч. філій).
начальник відділу закупівель і платежів
▪ Організація проведення тендерів/конкурсів на виконання робіт, надання
послуг та придбання матеріальних цінностей в межах компетенції
Департаменту (автомобілі, меблі, обладнання, інше майно; обслуговування
приміщень і обладнання);
▪ Контроль за проведенням платежів в межах компетенції департаменту;
▪ Здійснення функціонального внутрішнього контролю в підпорядкованому
підрозділі; реалізація завдань відділу.

спеціаліст, старший спеціаліст, головний спеціаліст (юрист підрозділу),
тимчасово в.о. начальника відділу обліку і адміністрації.
▪ Розробка проектів договорів оренди (суборенди), купівлі-продажу, підряду,
зберігання; складання актів приймання-передачі, додаткових договорів та
інших документів; розробка положення про департамент, посадових
інструкцій, інших внутрішніх документів;
▪ Оформлення окремих дозволів та довіреностей на право укладення
цивільно-правових договорів керівниками філій Банку та іншими
керівниками;
▪ Розгляд та погодження договорів оренди (суборенди) приміщень Банку для
розміщення відділень по всіх філіях на території України;
▪ Розгляд звернень орендодавців про зміни умов договору, ведення
переговорів від імені Банку;
▪ Участь в інвентаризації по Головному Банку, філіях західної України.

---
02.2005 – 03.2006 – Львівське представництво ТзОВ “Ламанш - LTD”
(Дизайн-студія: розробка дизайну інтер’єру, встановлення систем натяжної стелі,
будівництво дерев’яних котеджів ).
Помічник директора, заступник директора, директор
▪ Участь у розробці та впровадження стратегії розвитку регіонального
представництва з урахуванням особливостей місцевого ринку;
▪ Налагодження партнерських відносин, збір інформації та створення бази
даних потенційних партнерів;
▪ Робота з клієнтами, укладення договорів, підготовка інших документів;
▪ Аналіз, планування, організація, координація і контроль робочого процесу
працівників в офісі та на об’єктах.

---
10.2004 - 02.2005 – Мережа агентств нерухомості “Ваш Комфорт”
Менеджер по операціях з нерухомістю
▪ Збір, актуалізація та обробка інформації по об’єктах нерухомості, що
підлягають примусовому відчуженню;
▪ Систематизація бази даних об’єктів нерухомості. Вивчення найкращих
способів та умов продажу (оренди) для кожного об’єкта нерухомості;
▪ Юридичний супровід операцій з нерухомістю;
▪ Робота з клієнтами по оформленню документації та заявок на купівлю-
продаж (оренду) об’єктів нерухомості.

---
1999 - 10.2004 – ТзОВ “Грінфілд та партнери”, ТзОВ “Мізар”
Юрист-консультант
▪ Підготовка цивільно-правових договорів, актів, претензій, листів-вимог тощо;
▪ Робота по досудовому врегулюванню спорів;
▪ Консультація громадян з правових питань;
▪ Вивчення цивільного законодавства та внесення змін до друкованих
нормативно-правових актів, проведення інкорпорації НПА.
---
Освіта 1999 - 2004 Львівський національний університет імені Івана Франка
▪ Факультет: юридичний
▪ Кваліфікація: спеціаліст - юрист

---
Курси та ▪ 2018, тренінг "Формула успішного управління проектами", проведений LvBS при
тренінги УКУ.
▪ 2017, тренінг "Організація закупівель маркетингових послуг", проведений
компанією "Siegel HR ltd"
2
▪ 2016, тренінг "Управління категоріями", проведений компанією "Siegel HR ltd" в
рамках програми Siegel® Academy of Procurement Excellence
▪ 2015, тренінг "Підсилення переговорних навичок", проведений компанією
"Siegel HR ltd" в рамках програми Siegel® Academy of Procurement Excellence
▪ 2014, тренінг "Ефективна комунікація з внутрішнім клієнтом", проведений
компанією "Siegel HR ltd" в рамках програми Siegel® Academy of Procurement
Excellence
▪ 2012-2013, тренінг "Розвиток управлінських компетенцій", проведений
компанією "AB Capital"
---
Додаткова ▪ Закінчив історико-філософський ліцей;
інформація ▪ Володіння ПК – досконало;
▪ Посвідчення водія – категорія “В”, досвід водіння 24 років;
▪ Володіння мовами: українська - рідна, польська – середній рівень; англійська –
середній рівень.

---
Особисті якості ▪ Навички та досвід керівника
▪ Висока працездатність і здібність легко навчатись
▪ Комунікабельність
▪ Оптимізм та енергійність
▪ Виконавчість і відповідальність
▪ Готовність до відряджень
---
Особисті дані ▪ Дата народження: 01.04.1983 року
▪ Місце народження: м. Львів

3

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: