• File

Анна

Фінансист

Considering positions:
Фінансист, Закупівельник, Менеджер з обробки заявок
Age:
30 years
City of residence:
Sofiivska Borshchahivka
Ready to work:
Kyiv, Remote, Sofiivska Borshchahivka, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Красна Анна Вікторівна

Особисті дані:
Дата народження:27.08.1994 р.
Адреса:вул. Миру 40, кв.19,
с. Софіївська Борщагівка,
Бучанського р-ну
Моб. телефон[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2016-2018
Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Факультет: Фінанси і кредит.
Кваліфікація: Магістр з фінансів, банківської справи та страхування.

2013-2016
Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Факультет: Фінанси і кредит.
Кваліфікація: Бакалавр з фінансів і кредиту.

2010-2013
Державний вищий навчальний заклад «Київський транспортно-економічний коледж»
Факультет: Фінанси і кредит.
Кваліфікація: Молодший спеціаліст з фінансів і кредиту. Диплом з відзнакою.

Досвід роботи:

20.06.2022- 23.05.2025.
Державне підприємство «Інформаційне агентство «Ре-Інформ»
Посада: начальник фінансово-економічного відділу.
Короткий опис основних функцій: організація фінансової діяльності підприємства та здійснення роботи по економічному плануванню.
Участь у підготовці відповідних кошторисів та розрахунків до договорів підприємства відповідно до погодженої керівництвом підприємства стратегії.
Планування та контроль разом з відділом бухгалтерії та відповідними структурними підрозділами цільового та ефективного використання коштів.
Участь у підготовці проєктів планів реалізації робіт, послуг, планових завдань.
Контроль за виконанням фінансового плану, плану реалізації продукції, послуг та інших фінансових показників, витратами коштів та цільовим використанням коштів.
Своєчасне складання і подання встановленої фінансової звітності.
Плідна співпраця з відділом бухгалтерського обліку.
Здійснення контролю за виконанням фінансового плану та плану використання бюджетних коштів.
Забезпечення правильності використання фонду заробітної плати, суворе дотримання штатної і фінансової дисципліни.
Складання штатного розпису відповідно до наказів.
Здійснення контролю та перевірки договірних зобов’язань.

22.04.2021- 17.06.2022.
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України
Посада: головний спеціаліст відділу міжвідомчої координації технологічних питань мовлення та теле- радіокомунікацій Директорату інформаційної політики; головний спеціаліст відділу адміністрування та міжвідомчої координації Директорату інформаційного суверенітету; головний спеціаліст експертної групи інформаційної політики Директорату інформаційного суверенітету.
Короткий опис основних функцій: забезпечення проведення заходів зі створення та поширення інформаційного продукту на радіо та телебаченні.
Проведення роботи щодо підготовки та розміщення на «прозорро» тендерів на контент телерадіокомпаній.
Проведення роботи щодо прийому звітів, актів контрагентів по укладеним договорам з телерадіокомпаніями.
Погодження договірної документації телеканалів.
Ведення розрахунків по оплаті згідно актів контрагентів, телерадіокомпаній.
Збір та аналіз звітної документації згідно договорів з телерадіокомпаніями.

03.12.2018- 31.12.2020.
Державне Підприємство «Центр захисту інформаційного простору України»
Посада: фахівець з публічних закупівель відділу державних закупівель та договірної роботи.
Короткий опис основних функцій: приймання участі в забезпечені роботи ефективного та прозорого проведення процедур закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»; приймання участі у складанні річних планів закупівель з додатками до них; складання фінансових розрахунків щодо закупівель товарів, робіт і послуг та проведення їх аналізу; забезпечення публікації оголошень про заплановані закупівлі, результатів про їх проведення та іншої інформації стосовно закупівель.

17.05.2018- 03.12.2018.
Державне Підприємство «Центр захисту інформаційного простору України»
Посада: фінансист з планування фінансово-економічного відділу.
Короткий опис основних функцій: здійснення економічного аналізу господарської діяльності Підприємства; підготовка періодичної звітності в обумовлені терміни; проведення оформлення документації відповідно до своїх функціональних обов’язків; забезпечення дотримання на Підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку.

15.08.2017-29.12.2017.
Державна телерадіокомпанія «Всесвітня служба «Українське телебачення і радіомовлення»
Посада: заступник начальника управління планово-економічного-начальника планово-виробничого відділу.
Короткий опис основних функцій: здійснення всіх необхідних заходів, пов’язаних з ліквідацією і припиненням діяльності юридичної особи.

12.12.2016-11.08.2017.
Мережа клубів Sport Life
Посада: асистент начальника фінансово-аналітичного відділу.
Короткий опис основних функцій: забезпечення збору даних для контролю цільового використання коштів та контролю доходів підприємства; підготовка первинної документації для фінансових звітів; інші доручення керівника з фінансової роботи.

13.11.2015-09.12.2016.
ПАТ АК «Київводоканал»
Посада: інженер відділу по роботі з енерготеплопостачальними компаніями управління по роботі з абонентами.
Короткий опис основних функцій: обслуговування та робота з енерго теплопостачальними компаніями з метою зняття показників з приладів обліку спожитих послуг з водопостачання та водовідведення; підготовка первинної документації; здійснення нарахування з централізованого водопостачання та водовідведення відповідно до норм чинного законодавства.

Професійні навички:

• аналітичне, творче бачення;
• організаторські здібності;
• аналітичні здібності;
• навички роботи з електронною системою публічних закупівель Prozorro;
• навички роботи з комп'ютером (досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet;
• робота з системою Prozorro;
• робота з системою M.E.Doc;
• швидко навчаюся.

Додаткова інформація:
Знання мов: українська - рідна, російська - вільно.
Цілеспрямована. Відповідальна. Організована. Володію аналітичними здібностями. Неконфліктна. Старанна. Комунікабельна. Умію виділяти головне та працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: