- File
Ольга
Фахівець контакт-центру (вхідна лінія)
- Age:
- 33 years
- City:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14385019/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
22.02.1992 р.
Одружена
Маю доньку 8 років
Контактна інформація
ТЕЛЕФОН:
[
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[
Хобі
Малювати
Читати книги з психології
Вишивати
Водити авто
ОЛЬГА ІЛЬЧЕНКО
Посада на яку претендую: Фахівець контакт-центру (вхідна лінія)
ОСВІТА
Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І.Я.Франка
2007 – 2011 рр.
Навчалася на факультеті журналістики. Відповідально ставилася до навчання, брала участь в олімпіадах та культурних заходах навчального закладу. Отримала диплом молодшого спеціаліста в 2011 році з відзнакою за фахом молодший редактор-коректор.
ДОСВІД РОБОТИ:
АТ КБ ПРИВАТБАНК
СПЕЦІАЛІСТ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
2018-2025 рр.
Здійснювала продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.
Виконувала завдання та доручення керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань.
Дотримується вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені Банком.
2016-2018 рр. була в декретній відпустці. За період декретної відпустки підробляла продавцем-консультантом в мережі WATSONS, ТЦ Практика та оператором на АЗС.
ТОВ TIKKURILA
2015-2016 рр.
Займала посаду РЕГІОНАЛЬНОГО ПРОМОУТЕРА лакофарбових матеріалів.
До обов’язків входило:
• Робота з товаром: приймання, викладка, контроль залишків
• Комунікація з клієнтами: консультації, допомога у виборі
• Продаж товарів та супровід клієнтів до завершення покупки
• Регулярна участь в тренінгах компанії та дотримання стандартів компанії
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
• Вміння працювати з документацією
• Високий рівень комунікаційних навичок
• Емпатія та вміння слухати
• Вміння працювати з конфіденційною інформацією
• Стресостійкість і тактовність
• Аналітичне мислення
• Навички тайм-менеджменту та організованість
• Впевнений користувач ПК (MS Office, Google Workspace)
• Готовність до навчання та професійного розвитку
Хочу працювати в колективі, де цінують довіру, відповідальність і спільне досягнення високих результатів.
Similar candidates
-
Оператор прийому дзвінків
Remote, Lviv -
Оператор контакт-центру
20000 UAH, Remote, Odesa -
Оператор call-центру (вхідна лінія)
9000 UAH, Remote, Kharkiv -
Фахівець контакт-центра
28000 UAH, Remote -
Оператор call-центру
Remote -
Оператор інтернет-магазину, менеджер кол-центру
12000 UAH, Remote