- File
Юрій
Technical support specialist
- Considering positions:
- Technical support specialist, Інженер NOC, DevOps engineer, C# Developer, Computer support administrator
- Age:
- 29 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14392126/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ПІБ:
Юрчак Юрій Олександрович
Контакти:
Telegram: @Micro_soft96
Місто: Тільки віддалено
Мета:
Отримання посади IT-фахівця, спеціаліста технічної підтримки або системного помічника
з можливістю віддаленої роботи та професійного розвитку у сфері інформаційних
технологій і мережевої інфраструктури.
Ключові навички:
- Консультації користувачів з питань налаштування та роботи мереж: інтернет, Wi-Fi,
локальні мережі (рівні L1–L3)
- Діагностика та усунення мережевих несправностей: IP, VLAN, DHCP, DNS, NAT,
MAC-адреси, маршрутизація
- Налаштування та дистанційне адміністрування маршрутизаторів, керованих
комутаторів
- Робота з системами моніторингу та аналізу логів
- Підтримка користувачів щодо SIP-телефонії, VPS і серверів у колокейшн-центрах
- Впевнений користувач Windows (XP, 7, 10, 11) та деяких редакцій Windows Server
- Базове користування Linux (робота з системою, вирішення задач з використанням
довідкових матеріалів і терміналу)
- Ділове спілкування з клієнтами, прийом дзвінків, оформлення договорів, презентація
послуг
- Створення сценаріїв розмов та скриптів для продажів
- Підтримка та адміністрування сайтів на CMS WordPress, базові знання HTML/CSS і PHP
- Самостійне вивчення програмування: C# (.NET), основи Python, JavaScript, C++, Java,
Assembler
- Досвід програмування мікроконтролерів (Arduino), базові знання з електроніки (закон
Ома, типи транзисторів, індукція тощо)
Досвід роботи (узагальнено):
Фахівець технічної підтримки / Спеціаліст з мережевих рішень
- Технічна підтримка клієнтів інтернет-провайдера
- Діагностика та вирішення проблем на мережевих рівнях L1–L3
- Налаштування мережевого обладнання (роутери, комутатори, VoIP)
- Робота з мережевими службами: DNS, DHCP, NAT, SNMP, електронна пошта
- Моніторинг мережі та ключових вузлів, взаємодія з адміністраторами
Менеджер з роботи з клієнтами (відділ продажів та договорів)
- Прийом вхідних дзвінків та заявок
- Оформлення договорів по телефону, верифікація даних клієнтів
- Розробка скриптів розмов, презентація тарифів та акцій
- Робота з запереченнями, супровід клієнтів
Адміністратор сайту (CMS WordPress)
- Технічна підтримка та управління сайтом компанії
- Налаштування CMS, базове редагування шаблонів (HTML, CSS, PHP)
- Підтримка плагінів, оновлення, резервне копіювання
Освіта:
- Повна загальна середня освіта
- 2 курси коледжу, спеціальність: комп’ютерні технології
Додаткова інформація:
- Вільно володію українською мовою
- Англійська мова: базовий рівень (розуміння окремих фраз, читання з перекладачем)
- Вміння швидко знаходити технічну інформацію та застосовувати її на практиці
- Самостійність, відповідальність, готовність до навчання та розвитку
More resumes of this candidate
- PRO
Odesa, Remote
Secondary education · Part-time
- Оператор (отдел продаж, расчётный отдел, техподдержка), Центр обращений "ТЕНЕТ" (call-centr), 2 years
- Webmaster, Gentry, 7 months
Similar candidates
-
Customer support engineer
Odesa, Vinnytsia , more 3 cities -
Support manager
Odesa, Remote -
Customer service support manager
Odesa -
Technical support specialist
Odesa, Vinnytsia , more 8 cities -
Customer support representative
Odesa, Remote -
Керівник IT-відділу
Odesa, Kyiv, Lviv