• File

Юрій

Technical support specialist

Considering positions:
Technical support specialist, Інженер NOC, DevOps engineer, C# Developer, Computer support administrator
Age:
29 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ПІБ:

Юрчак Юрій Олександрович

Контакти:

Telegram: @Micro_soft96

Місто: Тільки віддалено

Мета:

Отримання посади IT-фахівця, спеціаліста технічної підтримки або системного помічника

з можливістю віддаленої роботи та професійного розвитку у сфері інформаційних

технологій і мережевої інфраструктури.

Ключові навички:

- Консультації користувачів з питань налаштування та роботи мереж: інтернет, Wi-Fi,

локальні мережі (рівні L1–L3)

- Діагностика та усунення мережевих несправностей: IP, VLAN, DHCP, DNS, NAT,

MAC-адреси, маршрутизація

- Налаштування та дистанційне адміністрування маршрутизаторів, керованих

комутаторів

- Робота з системами моніторингу та аналізу логів

- Підтримка користувачів щодо SIP-телефонії, VPS і серверів у колокейшн-центрах

- Впевнений користувач Windows (XP, 7, 10, 11) та деяких редакцій Windows Server

- Базове користування Linux (робота з системою, вирішення задач з використанням

довідкових матеріалів і терміналу)

- Ділове спілкування з клієнтами, прийом дзвінків, оформлення договорів, презентація

послуг

- Створення сценаріїв розмов та скриптів для продажів

- Підтримка та адміністрування сайтів на CMS WordPress, базові знання HTML/CSS і PHP

- Самостійне вивчення програмування: C# (.NET), основи Python, JavaScript, C++, Java,

Assembler

- Досвід програмування мікроконтролерів (Arduino), базові знання з електроніки (закон
Ома, типи транзисторів, індукція тощо)

Досвід роботи (узагальнено):

Фахівець технічної підтримки / Спеціаліст з мережевих рішень

- Технічна підтримка клієнтів інтернет-провайдера

- Діагностика та вирішення проблем на мережевих рівнях L1–L3

- Налаштування мережевого обладнання (роутери, комутатори, VoIP)

- Робота з мережевими службами: DNS, DHCP, NAT, SNMP, електронна пошта

- Моніторинг мережі та ключових вузлів, взаємодія з адміністраторами

Менеджер з роботи з клієнтами (відділ продажів та договорів)

- Прийом вхідних дзвінків та заявок

- Оформлення договорів по телефону, верифікація даних клієнтів

- Розробка скриптів розмов, презентація тарифів та акцій

- Робота з запереченнями, супровід клієнтів

Адміністратор сайту (CMS WordPress)

- Технічна підтримка та управління сайтом компанії

- Налаштування CMS, базове редагування шаблонів (HTML, CSS, PHP)

- Підтримка плагінів, оновлення, резервне копіювання

Освіта:

- Повна загальна середня освіта

- 2 курси коледжу, спеціальність: комп’ютерні технології

Додаткова інформація:

- Вільно володію українською мовою

- Англійська мова: базовий рівень (розуміння окремих фраз, читання з перекладачем)

- Вміння швидко знаходити технічну інформацію та застосовувати її на практиці

- Самостійність, відповідальність, готовність до навчання та розвитку

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: