• File

Володимир

Директор з логістики

Considering positions:
Директор з логістики, Керівник філії, Керівник відділу, Менеджер з складської логістики
Age:
37 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дата народження
10.06.1988р.

АДРЕСА
м. Львів, вул. Вернадського 12
Контактна інформація
ТЕЛЕФОН:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Мови
Українська - рідна
Англійська - pre­intermediate

Володимир Грабарь
Працюю в сфері надання логістичних послуг понад 15 років. Вміння орієнтуватися на потреби клієнта, оперативно реагувати на мінливі умови та приймати рішення допомогло мені вирости професійно від посади диспетчера до менеджера (управителя) з логістики. Вмію реалізовувати ефективні та якісні процеси, формувати команду і вибудовувати ефективну мотивацію персоналу. Завжди орієнтуюся на результат, швидко навчаюся і відповідально підходжу до виконання завдань з урахуванням специфіки бізнесу. Маю хороші аналітичні здібності.

Освіта
Львівський ліцей менеджменту, Львів 2003-2005рр.

НУ «Львівська Політехніка», Львів 2005-2010 рр.
Інститут комп’ютерних технологій автоматики та метрології, спеціальність – «Спеціалізовані комп’ютерні системи»

Додаткова освіта: 2014 р. ­ Українська економічна студія UES, пройшов навчання за програмою “Логістика в період кризи. Методи зниження витрат”
НАВИЧКИ

Управління процесами: Досвід організації та оптимізації логістичних і складських процесів, впровадження систем WMS, TMS та GPS-моніторингу.

Лідерство в команді: Практичні навички формування команд, навчання персоналу та мотивації в умовах багатофіліальної структури.

Бюджетування та контроль витрат: Участь у плануванні та управлінні операційними бюджетами; володіння фінансовими показниками P&L, MOD, Capacity.

Орієнтація на клієнта: Спрямованість на узгодження логістичних процесів з потребами клієнтів для підвищення рівня сервісу та задоволеності.

Прийняття рішень: Звичка ухвалювати оперативні рішення в умовах тиску та змінного середовища.

Дотримання норм і стандартів: Знання вимог з охорони праці, стандартів HACCP, практик ротації товарів на складі (FIFO/FEFO).

Автономне управління: Досвід самостійного управління регіональними підрозділами з відповідальністю за закупівлі, безпеку, персонал, ІТ-підтримку та технічне обслуговування.

Володіння програмним забезпеченням: Упевнений користувач MS Office, 1С, SAP ERP, WMS, TMS, MapXPlus, Navigator (Sattrans Monitoring).

Документообіг та комунікація: Навички ведення бізнес-документації; грамотне письмове та усне спілкування.

Досвід Роботи

Грудень 2022 – червень 2025 р., - FM Logistic

Менеджер зі складської логістики / директор філії

Обов’язки:

Організація та контроль складських операцій в регіоні відповідно до стратегічних цілей компанії

Планування роботи, координація команд працівників

Формування бюджету, аналіз (P&L) та оптимізація логістичних процесів для підвищення ефективності (KPI)

Забезпечення безперебійної роботу складу та дотримання внутрішніх процедур

Контроль звітності, облік ОЗ

Забезпечую дотримання стандартів охорони праці та якості на всіх етапах логістичного ланцюга

2015 – грудень 2022 р., група компаній Berta Group

Липень 2020 р – грудень 2022 р - керівник регіонального структурного підрозділу з складської логістики (дистрибуція food / non-food напрямку, рітейл та оператор 3PL)

Обов’язки:
Визначення стратегії та пріоритетів у діяльності, формування річних планів роботи та бюджетів;
Стандартизація роботи підрозділів до єдиних норм та вимог компанії;
Розробка, впровадження управління процесами логістики під потреби замовника (клієнта)
Забезпечення ефективної, якісної роботи підрозділів та взаємодії між ними;
Контроль за обліком та якісним збереженням ТМЦ (продукція, спецтехніка, та інше)
Постійний моніторинг логістичних послуг та ринку праці;
Запуск нових територій та організація їх роботи;
Впровадження системи WMS та GPS моніторингу;
Дотримання методів ротації за принципами FIFO / FEFO
Розробка та контроль за дотримання працівниками правил і норм охорони праці, техніки безпеки, санітарних норм та HACCP
Підбір, навчання внутрішнього персоналу;
Забезпечення господарської діяльності за територією підрозділу.

Січень 2019 р. – Липень 2020 р. Регіональний менеджер управитель з логістики( 3 підрозділи + керівник підрозділу food напрямку в м. Львів та м. Рівне)

Жовтень 2016 р. – Січень 2019р. Регіональний менеджер управитель з логістики (16 підрозділів food напрямку) спільний менеджер для груп компаній Berta Group та STV Group
Додатково в період з листопада 2016 р. до серпня 2017 р. - виконував обов’язки керівника підрозділу в м. Луцьк

Жовтень 2015 р. – Жовтень 2016р. Регіональний логіст (4 підрозділи food напрямку)

Серпень - жовтень 2015 р., Диспетчер автомобільного транспорту

Обов’язки:
Організація ефективної доставки замовлень за допомогою автотранспорту компанії та інших перевізників;
Управління та адміністрування персоналом (експедитори);
Врегулювання спірних ситуацій з комерційним відділом;
Проведення взаєморозрахунків за надані послуги з іншими надавачами транспортних послуг;
Підбір, навчання внутрішнього персоналу, пошук та організація співпраці з іншими надавачами послуг;
Впровадження TMS на інших підрозділах компанії.

2014-­2015 р., ПП «ОККО-­Бізнес Контракт»
Фахівець з логістики, помічник адміністратора системи GPS –моніторингу

Обов’язки: ­ організація перевезення нафтопродуктів за допомогою автотранспорту підприємства з метою забезпечення АЗК компанії та клієнтів дрібного гурту; ­ моніторинг транспортних засобів за допомогою GPS­системи під час здійснення рейсів з метою дотримання затверджених маршрутів перевезення, термінів доставки, норм простою; ­ звірка рахунків, підготовка документації до оплати; ­ діагностика, встановлення обладнання та налаштування програмного забезпечення GPS­ систем.

2010-­2014 р., ПАТ «Концерн Галнафтогаз»
Фахівець з прийому нафтопродуктів

Обов’язки: ­
передавання під охорону на станціях розмитнення вагоноцистерн з нафтопродуктами та приймання їх на нафтобазах організації; ­ зведення інформацї щодо перевезеної кількості нафтопродуктів приватною охороною у вагоноцистернах, звірка та оплата рахунків; ­ проведення статистики кількості доставлених нафтопродуктів у розрізі усіх нафтобаз організації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: