• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14402476/

Генеральний директор

Considering positions:
Генеральний директор, Операційний директор, Заступник CEO, COO
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 4 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 4 липня 2025
Особисті дані приховані
Фінансовий директор
Місто:Київ
Досвід роботи
Фінансовий директор
з 09.2022 по нині (2 роки 10 місяців)
Харчова промисловість
На посаді фінансового директора торгово-виробничої групи компаній (продуктова група товарів):
• побудова системи управлінського обліку, оптимізація та систематизація внутрішньої звітності, розробка та впровадження довідників (в т.ч. їхня уніфікація), автоматизація обліку та звітності;
• організація, контроль та участь у формуванні консолідованої фінансово-управлінської звітності групи компаній, аналіз фінансово-господарської діяльності;
• розробка й впровадження стратегічного та оперативного фінансового планування та бюджетування, організація цих процесів, контроль складання, виконання та аналізу, підготовка коригувальних бюджетів;
• управління ефективністю діяльності підрозділів, в т.ч. через створення та впровадження системи звітності для забезпечення оцінки ефективності роботи департаментів та встановлення відповідних цільових показників;
• формування оперативної звітності, фінансова аналітика, аналіз відхилень;
• управління роботою бухгалтерії в частині операційних процесів, контроль коректності відображення господарських операцій співробітниками бухгалтерії, закриття періоду, вибірковий аудит;
• аналіз бізнес-процесів, їх систематизація та оптимізація за кожним з напрямків діяльності, організація роботи та взаємодії команд, фінансовий контроль за бізнес-напрямками;
• розробка фінансової структури компаній групи у розрізі центрів фінансової відповідальності (ЦФВ);
• оптимізація та аналіз витрат, контроль та забезпечення ефективного використання ресурсів, в т.ч. розробка нормативів щодо статей витрат, розробка та забезпечення дотримання політики витрат й лімітів підрозділів, організація та контроль розподілу витрат за ЦФВ, керування виробничою собівартістю, контроль за оборотністю товарів тощо;
• менеджмент фінансування групи компаній, планування та контроль за грошовими потоками, дебіторською та кредиторською заборгованістю, контроль відсутності касових розривів, наявності достатності обігових коштів, впровадження прогнозного Cash Flow та платіжного календаря, контроль та управління ними, робота з банками;
• забезпечення контролю за дотриманням фінансової дисципліни, розробка та організація контролю за достовірністю даних в управлінській звітності;
• керівництво автоматизацією облікових систем групи;
• розробка методологій, регламентів та політик відповідно до чинного законодавства;
• участь в управлінні та контролі роботи фінансового департаменту.
Начальник відділу фінансового аналізу фінансових активів
з 11.2021 по 08.2022 (9 місяців)
Керуюча компанія фінансово-промислової групи TAS Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
На посаді начальника відділу фінансового аналізу фінансових активів Департаменту контролю фінансових активів. Зазначені обов'язки стосувались всіх фінансових активів групи, які були у мене в підзвіті (банки, страхові, лізингові, колекторські, платіжні/процесингові, кредитні компанії):
• аналіз стратегічної, інвестиційної привабливості та доцільності угод й проектів;
• розрахунок, актуалізація та калібрування фінансових моделей у рамках інвестиційних проектів;
• план-факт аналіз впроваджених інвестиційних ініціатив, формування рекомендацій щодо ефективності проектів на стадіях реалізації;
• оцінювання ефективності нових внутрішніх продуктів, аналіз бізнес-планів;
• бюджетний контроль;
• факторний аналіз управлінської, фінансової звітності та інших результатів діяльності;
• контролінг системи ключових показників ефективності;
• аудит, контроль за фінансовими потоками компаній та цільовим використанням коштів;
• моніторинг актуалізації та контроль за єдиною обліковою політикою групи;
• аналіз ключових змін, підготовка аналітичних та інформаційних меморандумів, різноманітних звітів для власників та Наглядової ради;
• тісна робота з ТОП-менеджерами внутрішніх компаній/підрозділів.
Сторонній виконавчий та фінансовий директор, антикризовий керуючий
з 08.2012 по 10.2021 (9 років 2 місяці)
Незалежний управлінський консалтинг, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
В якості стороннього виконавчого та фінансового директора, а також антикризового керуючого на умовах аутсорсингу у сфері управлінського консалтингу в різнопрофільних компаніях:
• управлінський досвід: управління щоденною операційною діяльністю; операційне керівництво структурними підрозділами компаній; організація та контроль роботи персоналу, забезпечення виконання завдань, делегування; розробка та запровадження інструментів контролю та звітності структурних підрозділів; організаційний менеджмент, в т.ч. впровадження стратегічного та тактичного рівнів управління, забезпечення їх єдності; керівництво проектами та командами з розробки та впровадження стратегічного та бізнес-планування, систем бюджетування та управлінського обліку, а також фінансового менеджменту; ведення проектів з аудиту та реінжинірингу бізнес-процесів, реорганізації організаційної структури та проектів з підвищення операційної ефективності; організація ведення звітності у CRM-системах; підбір персоналу на провідні управлінські позиції; розробка систем оцінки та мотивації персоналу; організація злагодженої роботи підрозділів і нормалізація комунікації між ними; розробка й впровадження регламентуючих документів, процедур, нормативів, інструкцій тощо;
• стратегія та бізнес-планування: розробка та впровадження стратегій розвитку (в т.ч. визначення цілей, місії, конкурентних переваг/недоліків); розробка та впровадження стратегічних карт, BSC, бізнес-планів, фінансових моделей стратегічного розвитку, а також тактичних планів реалізації стратегії; проведення SWOT-аналізу;
• бюджетування та управлінський облік: розробка, впровадження, автоматизація та оптимізація управлінського обліку та звітності, системи бюджетування, в т.ч. з нуля, а також методологічне забезпечення даних процесів; постановка завдань програмістам та контроль виконання; навчання персоналу з ведення управлінського обліку та організації бюджетного процесу;
• фінансовий менеджмент: впровадження з нуля фінансового менеджменту, в т.ч. планування, контролінгу, фінансового аналізу проектів та діяльності, KPI; організація, контроль впровадження та супровід програмного продукту (за наявності); алокація витрат; розробка заходів щодо зниження та управління витратами, аналізу та мінімізації ризиків, підвищення фінансових показників, ефективного використання ресурсів; проведення Due Diligence;
• проведення презентацій потенційним клієнтам та партнерам, участь у переговорах, безпосередня співпраця з акціонерами.
Начальник відділу стратегічного планування
з 04.2007 по 07.2012 (5 років 3 місяці)
Індустріалбанк, АКБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)
На посаді начальника відділу стратегічного планування управління фінансового планування Департаменту фінансового менеджменту:
• розробка та впровадження загальної стратегії банку (місія, цілі, стратегічні карти, BSC);
• побудова прогнозних моделей розвитку банку на 5 років, контроль виконання ключових показників, перегляд, актуалізація;
• проведення SWOT – аналізу, періодичний перегляд та коригування;
• написання стратегічних меморандумів;
• розробка бізнес-планів розвитку банку та створення дочірньої структури;
• розробка програм фінансового оздоровлення під кредити рефінансування та стабілізаційні кредити НБУ;
• аналіз, корекція, узгодження ТЕО та бюджетів відділень на етапі їх відкриття, подальший контроль дотримання умов та строків виходу на беззбитковий рівень;
• аналіз пропозицій керівників підрозділів та створення щорічних тактичних планів банку в розрізі бізнес-напрямків згідно загальної стратегії, а також квартальний контроль за їх виконанням;
• розробка, впровадження та регламентація фінансової структури банку;
• впровадження системи розподілу загально банківських витрат на об'єкти фінансової структури та подальші тестування та контроль;
• розробка, методологічний та подальший технологічний супровід системи звітності з оцінки прибутковості бізнес-напрямків, підрозділів, ЦФВ та клієнтів банку;
• складення періодичної звітності з оцінки прибутковості бізнес-напрямків, підрозділів, ЦФВ та клієнтів (аналіз відхилень план-факт, факторна аналітика);
• підготовка аналітичних матеріалів для Групи стратегічного планування;
• здійснення розробки Ключових Показників Ефективності (KPI) для банку в цілому та для бізнес-підрозділів;
• участь в роботі з планування бюджетів банку (квартальних з щомісячною розшифровкою, річних з квартальною розшифровкою) та контроль за їх виконанням;
• участь в підготовці звітності для проведення міжнародного аудиту, а також у підготовці звітності для рейтингових агентств та контролюючих органів.
Досягнення:
- розробка загальної стратегії, впровадження системи стратегічного та тактичного планування;
- розробка фінансової моделі стратегічного розвитку;
- написання різноманітних бізнес-планів для різних цілей та користувачів (в т.ч. як розвитку банку, так й для отримання ліцензій, створення дочірнього банку в одній з країн ЄС);
- розробка та автоматизація системи управлінського обліку та звітності, в т.ч. її регламентація в «Положенні про управлінській облік» та подальший супровід, актуалізація й контроль;
- алокація витрат;
- удосконалення та автоматизація системи бюджетування;
- розробка KPI для всіх підрозділів.
Фінансовий аналітик, економіст з фінансової роботи
з 10.2005 по 08.2006 (10 місяців)
Концерн «Українські розподільчі газові мережі», Київ (Гірнича промисловість)
На посаді економіста з фінансової роботи Відділу стратегічного планування та економіки:
• участь в побудові стратегічного фінансового планування та загальної стратегії (в т.ч. розробка місії, стратегії концерну, а також розробка та впровадження стратегічних карт (як концерну в цілому, так й за окремими напрямками), системи збалансованих показників (BSC) концерну;
• аналіз, оптимізація та уніфікація бізнес-процесів облгазів, які входили до складу концерну;
• участь в розробці, впровадженні, автоматизації та методології управлінської звітності та системи бюджетування для підприємств концерну;
• проведення due diligence потенційних об'єктів для інвестицій;
• щотижневий аналіз дебіторської/кредиторської заборгованості, платіжного балансу;
• щомісячна організація збору, накопичення, консолідації та аналізу управлінської звітності, контроль з оперативними даними;
• написання аналітичних звітів з аналізу фінансово-господарської, інвестиційної діяльності та KPI учасників концерну;
• контроль за виконанням бюджетів та KPI;
• участь в підготовці та проведенні семінарів, тренінгів та консультаційних заходів, в т.ч. розробка навчальних матеріалів з впровадження бюджетування, управлінського обліку, звітності та контролінгу на підприємствах концерну;
• розробка презентаційних матеріалів концерну для участі в міжнародних профільних виставках;
• регулювання взаємодії структурних підрозділів та учасників концерну під час уніфікації бізнес-процесів, а також впровадження системи бюджетування, управлінського обліку та звітності.
Досягнення:
- створення уніфікованих довідників Необоротних активів, нематеріальних активів, а також ТМЦ, необхідних для ведення експлуатаційної діяльності підприємств з постачання газу та газифікації;
- структуризація інвестиційної програми;
- стандартизація та автоматизація об'єктів інвестування.

На посаді фінансового аналітика Аналітичного відділу:
• аналіз управлінської звітності в розрізі операційних блоків;
• підготовка аналітичних звітів з питань управлінського обліку;
• участь в розробці проекту з постановки бюджетування на підприємствах;
• опис та оптимізація бізнес-процесів підприємств концерну.
Економіст Департаменту управлінського обліку та контролінгу
з 08.2005 по 10.2005 (2 місяці)
ЗАТ «Вік Ойл», Київ (Автобізнес та автосервіс)
На посаді економіста Відділу управлінської звітності та контролінгу Департаменту управлінського обліку та контролінгу:
• збір, консолідація та аналіз оперативної інформації з адміністративно-господарської діяльності;
• проведення моніторингу виконання інвестиційних планів, дебіторської та кредиторської заборгованості;
• контроль виконання та аналіз фінансових показників;
• перевірка та візування службових записок на оплату, а також договорів та доповнень до них, в рамках контролю використання лімітів відповідальності;
• формування щоденних та місячних аналітичних звітів з аналізу діяльності (план-факт, факторний аналіз);
• автоматизація оперативного обліку, актуалізація даних.
Досягнення: розробка та впровадження регламенту складання Плану (бюджету) доходів та витрат.
Аудитор, аудитор 2 категорії, аудитор 1 категорії Служби внутр. аудиту
з 11.2003 по 08.2005 (1 рік 9 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
На посадах аудитора 2 категорії, аудитора 1 категорії Відділу по роботі з зовнішніми організаціями Управління організації аудиту Служби внутрішнього аудиту:
• участь в аудиторських перевірках структурних підрозділів банку та його дочірніх компаній/компаній групи (в т.ч. страхових, лізингових, КУА, ПІФів, НПФів);
• контроль за дотриманням співробітниками банку встановлених процедур проведення внутрішніх операцій, функцій та повноважень згідно з покладеними на них обов'язками;
• моніторинг виконання вимог та рекомендацій за результатами аудиторських перевірок;
• розробка пропозиції структурним підрозділам банку в процесі планування, розробки та впровадження нових банківських продуктів, процесів, систем;
• координація роботи підрозділів під час національного та міжнародного аудиту, а також випуску єврооблігацій.
Досягнення: розробка програми проведення аудиту депозитних операцій в банку згідно міжнародних стандартів аудиту.

На посадах аудитора, аудитора 2 категорії Відділу аудиторської роботи та аудиту якості банківських продуктів Управління організації аудиту Служби внутрішнього аудиту:
• участь в аудиторських перевірках структурних підрозділів;
• розробка методик та програм проведення аудиту окремих банківських операцій;
• здійснення моніторингу виконання вимог та рекомендацій за результатами аудиторських перевірок;
• участь у координації діяльності Служби з діями незалежних аудиторських фірм при проведенні зовнішнього аудиту банка за міжнародними стандартами;
• ведення діловодства в Службі.
Аудитор
з 12.2002 по 04.2003 (4 місяці)
Консалтингова компанія «Пруденс», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
На посаді аудитора:
• участь в аудиторських перевірках компаній різних сфер діяльності;
• переклад з/на німецьку/англійську мови робочої документації, законодавчих ініціатив, методичних матеріалів.
Економіст
з 12.2001 по 10.2002 (10 місяців)
ТОВ «Хімекс» (офіційний дилер концерту «Текнос», Фінляндія), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
На посаді економіста:
• проведення маркетингових досліджень ринку лакофарбової продукції;
• розробка рекламних матеріалів;
• організація семінару для представлення продукції концерту «Текнос» (Фінляндія);
• проведення переговорів з потенційними покупцями, залучення нових клієнтів.
Освіта
Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка
спеціальність: міжнародні економічні відносини; спеціалізація: міжнародний бізнес, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
Дипломи:
25.06.2003р. Магістр міжнародних економічних відносин
27.06.2002р. Бакалавр з міжнародних відносин, перекладач з німецької мови
Знання і навички
Управління підприємством, Впровадження системи KPI, Планування бюджету, Управління рітейлом, Управлінські навички, Контроль Cash flow, Ведення управлінського обліку, Ведення CRM, Фінансове планування, Управління фінансовими потоками, Фінансове моделювання, Фінансовий контроль, Фінансовий аналіз, Внутрішній аудит, Зовнішній аудит, Управління бюджетами, Контроль виконання бюджету, Стратегічне планування, Автоматизація обліку, Управління командою
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Німецька ─ просунутий
• Англійська ─ середній

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/14400979/?puid=40925

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: