• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14406472/

Секретар

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЛОЗИЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Дата народження: 25.12.1984 р. т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: м. Київ, вул. Набережно-Корчуватська
Сімейний стан: розлучена, маю доньку
2000-2003 рр. -
2004-2009 рр. -
Бажана заробітна плата – 12000 – 15000 тис. грн.
Професійний Ліцей НАУ, спеціальність: оператор ПК, обліковець.
Інститут державного управління і права при Університеті культури і
Мистецтв
а, спеціальність: діловодство (спеціаліст).

Досвід роботи:
01.03.2005-
31.03.2007 рр.
Офіс-менеджер, мережі ресторанів «РОТАТО HOUSE» перереєстрація підприємств; отримання нової статистики; подача документів в податкову інспекцію; здача звітів в пенсійний фонд, податкову інспекцію, соцстрах; отримання виписок із ЄДРПОУ; продовження старої і отримання нової ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями; підготовка документів до нотаріального завірення;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• замовлення, бронювання білетів та номерів в готелях;
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• відправка кореспонденції, набір текстів документів.
05.06.2007-
19.10.2007 рр.
Секретар, ЗАО «Компанія Літер аудіо - візуальні системи» - вирішення всіх питань життєдіяльності офісу;
• керівництво кур’єрською службою;
• бронювання білетів та готелів;
• підготовка документів перед відрядженням;
• організація та проведення корпоративних заходів;
• робота с офісною технікою (сканер, факс, мини-АТС).
25.10.2007-
06.06.2008 рр.
Офіс-менеджер, ТОВ «РОРСА» дорожньо-будівельна компанія
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• приймання, відправка, реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• замовлення будтехніки. будматеріалів і супровід до об'єкта будівництва в телефонному режимі;
• контроль виходу реклами в друкованих виданнях.
25.06.2008-
18.06.2009 рр.
Секретар, ПП «Артель-Кедр» виробництво меблів
• прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, прийом відвідувачів;
• забезпечення роботи офісу (канцтовари і др.);
• приймання, відправка, реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
• консультація покупців та продаж фурнітури;
• закупівля продуктів харчування.
10.01.2011 -
20.07.2022 рр.
Провідний спеціаліст, Центральний державний архів громадських об’єднань України, державний службовець
• проведення експертизи цінності документів юридичних осіб, які перебувають у зоні комплектування архіву:
• описування документів: формування справ хронологічно, тематично, ПД, (нацменшин, профспілок, громадських організацій);
• виконання функцій секретаря ЕПК архіву: підготовка засідань, реєстрація документів, що надійшли на розгляд комісії, оформлення протоколів засідань, ведення облікових документів комісії.
• організація та проведення семінарів;
• проведення перевірок діловодства та надання методичної допомоги нацменшинам, профспілкам, громадським організаціям;
• зберігач фондів (видача, підкладка, звірка справ, які зберігаються в сховищі).

02.06.2023 -
29.02.2024 рр.Архіваріус, Провідний інженер, Державна Служба України з Надзвичайних ситуацій, Національна Академія Наук України, Український гідрометеорологічний Інститут УкрГМІ.
-проведення експертизи цінності документів;
- описування документів: формування справ хронологічно, тематично;
- приймання на зберігання документів з різних відділів інституту;
- формування аспірантських справ та підготовка аспірантських справ до зберігання
в архіві Інституту;
-ведення журналів на прийом та видачу документів з архіву.
Знання мови: російська, українська вільно, англійська базовий рівень.
Навички роботи з ПК: впевнений користувач (Word, Excel, Internet, Outlook Express).
Обов’язки виконую сумлінно, творчо відношусь до вирішення практичних завдань, в складних ситуаціях веду себе зважено. Здатна приймати відповідальні рішення, забезпечую їх виконання. Цілеспрямована, неконфліктна, комунікабельна, швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: