• File

Олександр

Системний інженер

Considering positions:
Системний інженер, 3D artist, Дизайнер, Менеджер проєктів, Ілюстратор, UI-дизайнер, Дизайнер інтер'єру
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олександр Алексєєв
Київ, Україна

3D Artist | 15 років досвіду
mailto: [open contact info](look above in the "contact info" section)

https://www.tiktok.com/@qazws250?lang=ru-RU

Висококваліфікований 3D-художник із 15-річним досвідом у створенні високоякісних 3D-моделей, текстур і анімацій для ігрової індустрії, кіно та рекламних проєктів. Володію навичками роботи з інструментами, такими як Maya, Blender, 3ds Max, ZBrush, Substance Painter, Unreal Engine та Unity. Ефективно співпрацюю в командах, маю досвід управління проєктами та менторства молодших художників. Орієнтований на створення візуально вражаючих і технічно оптимізованих активів.

Досвід роботи
Старший 3D-художник
GameDev Studio, Київ, Україна} 2010 -- 2024
Створював високодеталізовані моделі персонажів, оточення та пропсів для AAA-ігор.Оптимізував 3D-активи для використання в Unreal Engine та Unity, забезпечуючи баланс між якістю та продуктивністю.
Керував командою з 5 художників, надаючи менторство та забезпечуючи відповідність проєктним дедлайнам.Співпрацював із програмістами та дизайнерами для інтеграції активів у ігрові рушії.
3D-художник
Animation Studio, Київ, Україна 2013 -- 2018
Розробляв 3D-моделі та анімації для рекламних роликів і короткометражних фільмів.Створював текстури та шейдери з використанням Substance Painter і Photoshop.Брав участь у створенні візуальних ефектів для кінопроєктів.Фріланс 3D-художник 2010 -- 2025
Виконував замовлення для клієнтів з усього світу, створюючи моделі для ігор, архітектурної візуалізації та анімації. Самостійно керував проєктами, включаючи комунікацію з клієнтами та дотримання термінів.Бакалавр комп'ютерних наук та дизайн Національний технічний університет України «КПІ», Київ 2006 -- 2010

Навички
Програмне забезпечення: Maya, Blender, 3ds Max, ZBrush, Substance Painter, Photoshop, Unreal Engine, Unity.

Технічні навички: Моделювання, текстурування, ригінг, анімація, рендеринг, оптимізація активів.

Мови}: Українська (рідна), англійська (вільно), російська (вільно).
Інше: Керування проєктами, менторство, командна робота, вирішення технічних проблем.

Портфоліо
https://www.tiktok.com/@qazws250?lang=ru-RU

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: