Resume from October 15, 2019

Vrublevska Olena Igorivna

HR-керівник, HR generalist, 20 000 UAH

Full-time.

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Education

Хмельницкий экономический университет

Финансы, Хмельницкий
Higher, from 09.2004 to 07.2008 (3 years 10 months)

Специалист по финансам


Additional education

Куницкий Кирилл "Построение сильной команды" (2019)


Professional and other skills

Computer skills
ПК: 1С Кадри 7.7 + Зарплата, 1С Підприємство 8.1, 8.2, MS Office, БД «Акцент», Ліга Закон, Visio, Outlook, БИТРИКС.


Language proficiencies

English — beginner


Additional information

Досвід роботи:
з 12.2018 - 02.09.2019
(швейне виробництво)
Штат – 200 осіб
•Управління відділом персоналу – 2 особи:
інспектор за кадрів та менеджер з персоналу
(розподіл обов’язків, контроль роботи підлеглих)
•Контроль всіх HR процесів:пiдбiр, адаптацiя, навчання, розробка мотивацiï, ефективнi комунiкацiï, корпоративна культура, оцiнка, корпоративнi заходи
• впровадження зустрiчей тет-а-тет, для оцiнки психологiчного клiмату в колективi
• звiтнiсть

02.2016 - 12.2018
"Формакс" Hr - generalist
штат 300 чoл.
побудова відділу з "0",
Впровадження та контроль усіх HR процессів в компаніï
(роздрiбна мережа 35 магазинiв, iнтернет магазин, опт)

11.2013 р. - 01. 2016 р.
«АВТОДОМ - СЕРВІС» HR-generalist
Штат 100 чол. (Автобiзнес, Сто, автозапчасти)

Управління організаційною структурою, чисельністю персоналу, ФОП, ефективністю персонала
Складання HR бюджету (оцінка ефективності роботи періодичних видавництв, Інтернет ресурсів)
Аналіз існуючої системи управлiння персоналом в компанії, оптимізація HR процедур, оптимізація процесів комунікацій, підтримка позитивної атмосфери у колективі
Надання консультацій керівникам різних рівнів по HR питанням
Моніторинг ринку працІ (визначення рівня оплати праці для персоналу, аналіз конкурентного середовища)
Підбор персоналу усіх рівнів вирішення конфліктних ситуацій та спорів тощо
Навчання персоналу
Розробка систем мотивації персоналу, систем оплати праці
Кадрове діловодство в повному обсязі, в тому числі ведення документації з охорони праці (Розробка та впровадження положень, інструкцій тощо)
Кадрова звітність (зовнішня, внутрішня - по запиту керівництва)

08.2012 р. - 10. 2013 р.
"Фудмаркет" HR - manager

Контроль роботи персоналу у підлеглому девізіоні (5 магазинів "Велика Кишеня")
Рекрутинг, в тому числі масовий підбір (проведення співбесід, контроль за проходження адаптаційного періоду у нових працівників, вирішення конфліктних ситуацій та спорів тощо).
Навчання персоналу, проведення тренінгів для персоналу
Участь в HR проектах компанії тощо

10.2011 р. – 07.2012 р. ТОВ «ЄВРО ХАТА» (мережа ресторанів швидкого харчування).
Штат – 400 осіб
www.evrohata.com.ua
Директор з кадрових питань та побуту
(у підпорядкуванні: менеджер з персоналу).
- Розробка внутрішньої нормативної документації відділу;
- контроль за процесами підбору та адаптації персоналу;
- проведення співбесід, контроль за процесом стажування;
- контроль за проходженням випробувального терміну;
- контроль за виконанням трудового законодавства;
- участь у процесі відкривання нових ресторанів (формування команди);
- вирішення конфліктних ситуацій, співпраця зі службою безпеки компанії;
- проведення моніторингу ринку праці, надання звітів керівництву;
- співробітництво з ЗМІ;
- розробка бюджету для відділу персоналу.

09.2010р. – 09.2011р.- ТЦ "BRILLE" (оптова та роздрібна торгівля світлотехнічною продукцією). Штат - 150 осіб.
www.brille.ua
Начальник відділу з підбору та навчання персоналу
(у підпорядкуванні: менеджер з персоналу).
- Контроль за процесами підбору та адаптації персоналу:
- проведення співбесід, контроль за процесом стажування (розробка листів-характеристик для стажування);
- контроль за проходженням випробувального терміну;
- навчання персоналу (1С Підприємство 8.1, 8.2, ознайомлення стажерів з асортиментом та характеристикою світлотехнічної продукції);
- розробка навчальної документації для персоналу;
- проведення моніторингу ринку праці, надання звітів керівництву;
- контроль за наданням з/плати стажерам;
- співробітництво з ЗМІ.

02. 2008р. - 08.2010р.
ЗАТ "УСК «Дженералі Гарант Страхування Життя" (надання послуг за напрямком "страхування життя"). Штат - 150 осіб.
Інспектор з кадрів департаменту юридично-кадрового забезпечення (пряме підпорядкування Голові правління).
- Ведення кадрового діловодства у повному обсязі (участь у процесі реорганізації компанії).
- Оформлення договорів - доручень з нештатними співробітниками компанії.
- Контроль за виконанням Колективного договору, внесення змін до нього.
- Розробка посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи, їх впровадження.
- Участь в процесі вдосконалення кадрової політики компанії (ротація кадрів, аналіз організаційно-штатної структури).
- Підбір персоналу (проведення співбесід, контроль за проходженням адаптаційного періоду нових працівників, вирішення конфліктних ситуацій та спорів тощо).
- Складання звітності з кадрового обліку, надання в державні органи.
- Досвід проходження перевірок в державних органах.
З 08.2008р. - представник трудового колективу.
Суміщення посади як Представник керівництва з якості (робота в системі управління якістю ISO 9001:2001).

Особові якості:
лідерські якості, самоорганізована, відповідальна, маю активну життєву позицію, вимогливість до себе, комунікабельна.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: