• File

Юлія

Діловод

Considering positions:
Діловод, Адміністратор
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гоць Юлія Іванівна

Контактна інформація:
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

02.2021 – 05.2022 ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство», начальник відділу діловодства та контролю:
- керування службою діловодства підприємства;
- розробка положень, інструкцій з організації діловодства на підприємстві;

09.2019 – помічник народного депутата ВРУ на громадських засадах:
- організація і проведення зустрічей народного депутата України з виборцями, трудовими колективами та громадськими організаціями;
- розгляд звернень громадян, підготовка депутатських звернень та депутатських запитів, контроль своєчасного надходження відповідей на них;
- ведення діловодства відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Верховній Раді України;

12.2018-04.2019, 07.2019 – 08.2019, 07.2020-12.2020 - виборчі штаби
- ведення документообігу, контроль за виконавчою дисципліною;
- підготовка, оформлення виборчих документів для подання до ЦВК, ОВК (подання на спостерігачів, членів ОВК, ДВК);
- ведення діловодства в ОВК.

04.2016 – 11.2018 – Громадська організація «ГІП», координатор соціального проекту:
- планування, організація, координація та контроль діяльності проекту;
- організація роботи фінансово-господарської діяльності проекту;
- організація і проведення заходів, пов’язаних з діяльністю проекту та висвітлення в медіапросторі (ФБ, сайт);
- комунікація з благодійниками і спонсорами, засновниками проекту, координаторами в регіонах та учасниками платформи;
- побудова та забезпечення функціонування системи документообігу і звітності проекту;
- залучення до співпраці потенційних благодійників і партнерів, співпраця з існуючими та співпраця з державними органами влади.

03.2009 – 05.2014 – Політична партія Українська платформа «Собор», начальник організаційного відділу, керівник Секретаріату Партії:
- загальне управлянні та контроль роботи Секретаріату Партії;
- координація та контроль роботи партійних осередків: обласних, міських, районних;
- ведення партійної звітності: облік членів Партії, внутрішня фінансова звітність;
- ведення діловодства: розробка номенклатури справ, оперативне зберігання документів, передача документів до архіву. Оформлення протоколів засідань, ділове листування. Підготовка робочих документів: проекти рішень, положень.
- підготовка з’їздів Партії, засідань Центральної Ради Партії та інших партійних заходів;
- організація, технічне забезпечення проведення: з’їздів, мітингів, акцій, зустрічей з виборцями; підготовка кошторису витрат для проведення заходів;
- забезпечення офісу: організація системи зберігання, обліку і видачі предметів і засобів праці; договори матеріальної відповідальності, поточне забезпечення офісу;
- пошук, прийом на роботу працівників Секретаріату.

09.2011 – 12.2012 – Апарат Верховної Ради України, помічник-консультант народного депутата України:
- організація і проведення зустрічей народного депутата України з виборцями, трудовими колективами та громадськими організаціями;
- розгляд звернень громадян та допомога у вирішенні порушених ними питань: підготовка депутатських звернень та депутатських запитів, контроль своєчасного надходження відповідей на них;
- ведення діловодства відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Верховній Раді України;
- організація роботи, пов’язаної з вивченням громадської думки, потреб і запитів виборців, створення «Паспорту областей України».

04.2008 - 11.2008 - ТОВ «Делін-Девелопмент», менеджер по персоналу, архіваріус:
- побудова роботи кадрової служби: проведення кадрового аудиту, пошук і підбір персоналу, організація проведення тренінгів для працівників;
- розробка нормативних документів: положення про преміювання, трудових договорів, колективного договору, посадових інструкцій, положення про документообіг та ін.;
- ведення кадрового діловодства: накази з кадрових питань, ведення особових справ, оформлення трудових книжок;
- документообіг підприємства: розробка номенклатури справ, ведення архіву підприємства, оперативне зберігання документів.

01.2008 – 04.2008 – Солом’янська РДА, провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців:
- ведення реєстру виборців.

09.2007 - 11.2007 - консультант, Центральна виборча комісія України:

08.2006 - 05.2007 - начальник ВК та ОП, охоронне підприємство:
- ведення кадрового обліку працівників та кадрового діловодства;

07.2003 - 08.2006 - заступник начальника організаційного відділу Луганського центру перепідготовки та навчання державних службовців:
- ведення кадрового діловодства;
- ведення архіву підприємства;

11.1996 - 06.2003 - секретар Луганський торгово-кулінарний ліцей:
- ведення кадрового діловодства та архіву ліцею;

Додаткова інформація:
Знання ПК:

Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, Internet, Excel)
Освіта:
КУТЕП. 2006 р. Спеціальність облік і аудит.
Додаткова інформація:
25.03.1978 р.н. Не заміжня. Дітей немає.
Особисті якості:
Вміння працювати з великими об'ємами інформації, цілеспрямованість, уміння доводити почате до кінця, пунктуальність. Відповідальна, коректна, організована.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: