• File

Олександра

Бізнес-аналітик

Considering positions:
Бізнес-аналітик, Внутрішній аудитор, Проєктний менеджер
Age:
38 years
City of residence:
Horishni Plavni
Ready to work:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олександра Скворцова
Місце проживання: готова до пере зду Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section) Telegram, Дата народження: 17/03/1987 (38 років)
[open contact info](look above in the "contact info" section) Whatsapp Водійське посвідчення: Категорія B

Професійний профіль
Значний досвід у сфері управління проєктами та процесами, а також досвід у сфері
управління ризиками, здобутий під час роботи в офісі управління проєктами велико
міжнародно компані з понад 10 000 працівників і складною системою бізнес-процесів.
Протягом 1,5 року займалася проведенням внутрішніх аудитів, включаючи застосування
аудиторських методик та інструментів (закупівлі, енергоменеджмент, управління
інвестиціями, благодійна діяльність тощо). Наразі перебуваю в процесі здобуття
професійно сертифікаці (успішно склала іспит Certified Internal Auditor Part 1).

У травні 2022 року я пере хала до Велико Британі за програмою Homes for Ukraine через
війну. Відтоді я покращила сво мовні навички, отримала GA Level 3 Certificate in
Community Interpreting і почала працювати проєктною офіцеркою в благодійному фонді,
щоб ділитися сво ми знаннями та досвідом з іншими шукачами притулку з Укра ни.

Основні навички
 Звітність та аналітика  Управління ризиками
 Управління проєктами  Методологія
 Управління бізнес-процесами  ERP, MS Project, Power BI, MS O ice
 Внутрішній аудит  Англійська (B2-C1)

Кар'єра
02/2023 – теп.час Positive Action in Housing
Глазго, Велика Project O icer
Британія
Ключові обов'язки  Надання допомоги особам, які прагнуть ви хати з Укра ни до
безпечно кра ни: пошук спонсорів, супровід процесу підбору та
допомога з візовими заявками
 Підтримка новоприбулих на етапі адаптаці та поселення
 Консультаці з питань житла, допомога в поданні заявок на
соціальне житло та апеляцій
 Перевірка права на отримання соціальних виплат, допомога в
оформленні пільг та грантів
 Взаємодія з місцевими органами влади щодо розміщення та у
випадках бездомності
 Розробка інструкцій та процедур для приймаючих сімей і гостей
 Регулярна звітність
02/2021 – 12/2022 Полтавський ГЗК
Горішні Плавні, Аудитор систем і процесів
Укра на
Ключові обов'язки  Планування та проведення внутрішніх аудитів і процедур за
запитом керівництва, включаючи оцінку бізнес-процесів,
виявлення ключових контрольних точок і ризиків, а також
ранжування контролів для визначення потенційних загроз і
вразливостей
 Підготовка звітів за результатами внутрішніх аудитів
 Моніторинг впровадження погоджених дій на основі результатів
аудиту

05/2016 – 01/2021 Полтавський ГЗК
Горішні Плавні, Провідний спеціаліст з бюджетування та управлінсько
Укра на звітності
Ключові обов'язки  Регулярна (щомісячна) підготовка управлінсько звітності і звітів
за запитом керівництва
 Оптимізація та автоматизація процесу управлінсько звітності
 Консультаційна та методологічна підтримка з питань розробки
управлінсько звітності, збору та обробки даних для
аудиторських і консалтингових компаній
 Участь в організаційних проєктах у ролі консультанта або члена
команди, а також у ролі лідера
 Розробка політик і процедур для офісу управління проєктами
 Планування ресурсів
 Управління стейкхолдерами
 Управління ризиками
 Управління змінами
 Розподіл обов’язків

09/2014 – 11/2015 Cushman & Wakefield
Москва, Російська Консультант з комерційно нерухомості
Федерація
Ключові обов'язки  Пошук клієнтів і ведення переговорів щодо укладення договорів
оренди об’єктів комерційно нерухомості
 Фінансовий аналіз для оцінки комерційних умов, підготовка
презентацій та сервісних контрактів для супроводу транзакцій

11/2012 - 09/2014 Testeco
Москва, Російська Начальник відділу атестаці робочих місць
Федерація
Ключові обов'язки  Ініціація та організація нового напряму діяльності компані -
послуг з атестаці робочих місць
 Формування структури відділу, визначення функціональних
ролей, розробка внутрішніх процедур і регламентів
 Побудова процесів підбору персоналу, продажів і управління
контрактами
 Встановлення співпраці з державними органами, зокрема
інспекцією праці та Федеральною службою з нагляду у сфері
природокористування
 Представлення напряму на галузевих заходах, участь у
конференціях з презентацією послуг і просуванням бренду

07/2009 – 05/2012 А-Сертификат
Москва, Російська Менеджер по роботі з клієнтами
Федерація
Ключові обов'язки  Робота з клієнтською базою
 Організація та проведення зустрічей із клієнтами, підготовка
технічних завдань, розрахунків, комерційних пропозицій і
участь у тендерах
 Підготовка первинно бухгалтерсько документаці
 Координація графіків інженерів для ви здів на об’єкти по всій
кра ні, взаємодія з клієнтами, організація логістики
(бронювання готелів, купівля квитків)
 Участь в операційній діяльності лабораторі : контроль
калібрування приладів, перевірка кваліфікацій та дозвільно
документаці інженерів

Освіта
 Академія праці і соціальних відносин, Москва, Російська Федерація (2004 – 2009)
Світова економіка

Тренінги
 Бюджетування (2017, KIMO)
 Фінанси для нефінансистів. Бухгалтерський облік, аналіз, бюджет (2017, Ernst & Young)
 Управлінський облік і бюджетування (2018, Personal Group)
 Управління проєктами та методи безперервного вдосконалення (2018, Expedition PM)
 Система безперервного вдосконалення. Покращення транспортного процесу (2018,
HOUSE OF KNOWLEDGE)
 Управління проєктами та методи безперервного вдосконалення (2019, Expedition PM)
 Управління ризиками (2019, TMS Group)
 Фінансова звітність (2020, University of Illinois Urbana-Champaign)
 Power BI (2020, Laba)
 Certified Internal Auditor Part I (2021, IIA)
 GA Level 3 Certificate in Community Interpreting (2023, LearnQual)
 Safeguarding (2023, Maureen Anderson)
 Тренінги із соціального захисту населення (2023, Glasgow City Health and Social Care
Partnership)
 Mental Health Awareness and Resilience (2024, RBS Mentor)
 Equalities Training (2024, Jamie Spurway)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: