• PRO

Христина

Аналітик з продажів

Considering positions:
Аналітик з продажів, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника, Помічник адвоката, Помічник нотаріуса, Фінансовий консультант, Аналітик із закупівель, Аналітик баз даних, Помічник бухгалтера, Менеджер з логістики
Employment type:
part-time
Age:
32 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий директор

from 07.2024 to now (1 year 1 month)
68 товариств з обмеженою відповідальністю, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Організовувала повний запуск діяльності новостворених ТОВ: від реєстрації підприємства до початку операційної роботи. Займалася відкриттям рахунків, виготовленням КЕП, встановленням ПРРО (зокрема робота в Сота Каса), налаштуванням бухгалтерського та управлінського обліку в BAS. Супроводжувала клієнтів, координувала ведення документації, комунікувала з податковою та банками. Вмію працювати з особливими вимогами законодавства щодо обмежень діяльності таких товариств.

Юридичний консультант

from 01.2022 to 07.2024 (2 years 6 months)
ФОП, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Займалася індивідуальними юридичними консультаціями для населення: тлумаченням законів у сфері соціального захисту, пільг, допомоги. Підготовлювала звернення, заяви, претензії до соціальних служб, координувала процеси оскарження рішень. Допомагала формувати правові позиції для захисту інтересів громадян, зокрема у сфері соціальних виплат та оформлення статусів.

Учасник публічних закупівель

from 01.2021 to 12.2021 (11 months)
ФОП, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виступала підрядником у державних тендерах у сфері надання будівельних послуг. Вільно орієнтуюсь у системі Prozorro, знаю, як правильно читати тендерні вимоги, складати документацію відповідно до технічного завдання, враховуючи терміни, форму та структуру документів. Також розумію процес оскарження та формування додаткових запитів.
Оскільки мій чоловік займається ремонтами та будівництвом, я добре розуміюся на будівельній термінології, вмію читати та аналізувати будівельні кошториси, відрізняю види робіт, маю розуміння складання кошторисної документації.

Регіональний менеджер (Західна Україна), медичний представник

from 01.2015 to 12.2022 (7 years 11 months)
Польська дермакосметики, мережа аптек, мережа лаболаторій, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Працювала з провідною польською маркою дерматокосметики. Забезпечувала стабільні продажі, відкривала нові клієнтські точки (аптеки, косметологічні кабінети), проводила навчання персоналу. Займалась просуванням продукції через конференції, виступи на навчальних заходах, організовувала маркетингові ініціативи. Також мала досвід роботи медичним представником в одній з провідних аптечних мереж та компанії з лаболаторних досліджень — відповідала за презентацію послуг, консультації лікарів і комунікацію з медичним персоналом.

Чергова по залізничній станції

from 07.2012 to 07.2019 (7 years)
Укрзалізниця, АТ, Львів (Транспорт, логістика)

Організовувала пасажирський рух на одній із ключових залізничних станцій країни. Відповідала за координацію графіків руху, безпеку посадки/висадки пасажирів, маневри, організовувала та контролювала маршрути прибуття/відправлення/маневри поїздів. Взаємодіяла з усіма структурними підрозділами: диспетчерською, логістикою, машиністами. Робота була відповідальна та вимагала стресостійкості, з нічними змінами, також вимагала логічного мислення , прорахунку своїх дій на кілька кроків вперед, уважності, швидких рішень і високої організованості.

Education

Національний університет Львівська політехніка

Адміністративний менеджмент, Львів
Higher, from 2015 to 2016 (1 year)

Дніпропетровський університет залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Дніпро
Unfinished higher, from 2012 to 2015 (3 years)

Львівський коледж транспортної інфраструктури

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Львів
Specialized secondary, from 2008 to 2012 (4 years)

Knowledge and skills

  • Працьовитість
  • MS Excel
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • 1С:Бухгалтерія
  • Неконфліктність
  • Відповідальність
  • Клієнт-Банк
  • Організованість
  • BAS Бухгалтерія
  • Ведення CRM
  • Доброзичливість
  • КЕП
  • ПРРО
  • BAS
  • Організація залізничних перевезень
  • Організаторські здібності
  • СОТА Каса
  • Юридичний супровід публічних закупівель
  • Юридичний супровід продажів
  • Ведення переговорів
  • Знання офісних програм
  • Складання процесуальних документів
  • Ведення документації
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Ведення податкового обліку
  • Знання держ. реєстрів
  • Претензійно-позовна робота
  • Аналіз продажу
  • Прогнозування продажів
  • Відкритість
  • Аналітичне мислення
  • Гнучкість мислення
  • Креативність
  • Робота з кошторисною документацією
  • Залучення нових клієнтів
  • Вичитка договорів
  • Укладання договорів
  • Ведення договірної роботи

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Про мене:
Я — універсальний фахівець із потужною внутрішньою мотивацією, високим рівнем відповідальності та багатогалузевим досвідом, який дозволяє мені ефективно вирішувати завдання будь-якої складності. У кожному проекті я — не просто виконавець, а людина, яка вивчає, аналізує і доводить до результату. Мої рішення зважені, моя робота — системна, моя відповідальність — безумовна.

Я легко адаптуюсь до нових умов, швидко занурююся в процеси і можу підтримати бізнес навіть у кризових умовах. Багатозадачність, самостійність і стратегічне мислення — мій щоденний робочий інструментарій.

Що я шукаю
Цікавить дистанційна зайнятість у ролях, де я зможу застосувати свої управлінські, юридичні, аналітичні або організаційні навички: виконавчий директор, помічник бухгалтера, фінансовий аналітик, логіст, помічник директора або адвоката, нотаріуса.

Водночас готова розглянути будь-яку іншу пропозицію з дистанційною зайнятістю — відкритість до нового завжди дає результат.

Професійні навички:

* Комплексний супровід діяльності ТОВ: відкриття, КЕП, ПРРО, BAS, Сота
* Юридична обізнаність: претензії, звернення, аналіз законодавства
* Бухгалтерія: первинна документація, управлінський облік
* Продажі у медичній і косметологічній сферах: презентації, комунікація
* Логістика пасажирських перевезень: координація, безпека, контроль
* Переговори: переконання, заперечення, досягнення цілей
* Аналітика і планування: робота з цифрами, розробка стратегій
* Оптимізація процесів: побудова внутрішньої системи компанії

Технічні навички

* Робота в BAS, 1С, Excel, CRM, Сота Каса, Програмне РРО
* Знання банківських систем, КЕП, електронного документообігу
* Ведення ділової переписки, складання претензій і договорів

Додатково

* Готова розпочати роботу у найкоротші терміни
* Не обмежую себе фіксованою зарплатною планкою — для мене важливі стабільна зайнятість і реальний результат
* Швидко навчаюся, самостійно вирішую складні або нестандартні задачі
* Гарантую чесність, відповідальність і якість роботи, навіть у дистанційному форматі

Вірю, що все можливо, коли є бажання, ціль і відповідальне ставлення до справи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: