Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14480599/
Спеціаліст технічної підтримки
- Considering positions:
- Спеціаліст технічної підтримки, Оператор чата, Системний адміністратор, Мережевий адміністратор
- Employment type:
- full-time, part-time
- City of residence:
- Irpin
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Інженер (технічна підтримка)
from 05.2023 to now
(2 years 3 months)
IT
КВЕДи за якими працюю:
62.02 Консультування з питань інформатизації
62.03 Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням
62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем
63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність
63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.
59.11 Виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм
70.21 Діяльність у сфері зв'язків із громадськістю
73.11 Рекламні агентства
73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації
74.20 Діяльність у сфері фотографії
85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.
IT-інженер
from 11.2021 to 03.2024
(2 years 4 months)
White Rock Trading AG, Дистанційно (IT)
*Забезпечення обслуговування обладнання, оптимізація його роботи та вирішення аварійних ситуацій.
*Координація технічних спеціалістів в декількох ЦОД компанії.
*Дослідницька діяльність в сфері роботи компанії. (Моніторинг ринку обладнання та технологій, збір та аналіз даних для оптимізації роботи).
*Вирішення форс-мажорних ситуацій та пошук оптимальних рішень в цих випадках.
*Планування та організація своєї роботи.
*Здійснення контролю за якістю виконаних робіт та процесів.
*Дотримання корпоративної культури та цінностей.
*Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.
*Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
*Аналіз конкурентного середовища з метою виявлення можливостей для розвитку.
*Щоденна комунікація зі співробітниками ЦОД,внутрішніми відділами компанії (у дзвінках та месенджерах) виключно Англійською мовою.
Системний адміністратор
from 11.2019 to 01.2022
(2 years 2 months)
ДІ СУППОРТ, Київ (IT)
*Забезпечення працездатності офісного обладнання та техніки, зокрема: Комп’ютерів, серверів (Windows Server, Debian, CentOS);
Телевізорів, Apple TV, принтерів та МФУ;
Мережевих пристроїв (Роутери, світчі, Точки Доступу Mikrotik/Cisco; ); Віртуальних машин (Hyper-V), SIP-телефонії (Yeastar PBX S20 на базі Asterisk), систем відеоконференцій Polycom, аналогового відеоспостереження, систем біометричного доступу від ZKTECO.
*Організація відеоконференцій на базі обладнання Poly Studio.
*Підготовка нових робочих місць, налаштування ПК та програмного забезпечення, технічне супроводження користувачів.
*Адміністрування віртуальних серверів(RDP) та серверів 1С.
*Ведення, інвентаризація та профілактика парку техніки на складі компанії.
*Технічна підтримка користувачів через месенджери\дзвінки.
Інженер технічної підтримки
from 02.2018 to 09.2018
(7 months)
Вім Україна, Київ (IT)
*Збірка та налаштування інформаційно-обчислювальних систем.
*Навчання та консультація нових працівників технічного персоналу по роботі з обладнанням.
*Цілодобова підтримка та моніторинг працездатності робочого обладнання (чергування).
*Ведення технічної звітності з декількох об'єктів. (Звіти чергуваннь, акти передачі змін, акти обслуговування обладнання, інвентаризаційні листи тощо...).
*Взаємодія з іншими відділами компанії.
*Моніторинг ефективності технічної підтримки.
*Робота з універсальною системою моніторингу “Zabbix”.
*Технічний супровід користувачів через HelpDesk\Месенджери\Дзвінки.
Knowledge and skills
- Організованість
- Комунікабельність
- Доброзичливість
- Грамотна усна та письмова мова
- Креативність
- Швидкий набір тексту
- Ведення CRM
- Zabbix
- DHCP
- Налаштування DNS
- VLAN
- Active Directory
- Налаштування Firewall
- IP (Internet Protocol)
- Адміністрування Windows Server
- MikroTik
- TCP/IP
- VMware
- NAT
- Google Workspace
- Адміністрування серверів
- POP3
- IMAP
- SMTP
- Відеоспостереження
- Монтаж СКС
- Монтаж ЛВС
- Проєктування
- Резервне копіювання
- Перша лінія підтримки
- Друга лінія підтримки
- AnyDesk
- TeamViewer
- Radmin
- Технічна підтримка користувачів
- Service Desk
- Знання мережевих протоколів
- Діагностика ПК
- Адміністрування ОС Linux
- Збірка ПК
- Адміністрування файлового серверу
- Налаштування серверу друку
- Microsoft 365
- DaVinci Resolve
- Open Broadcaster Software
- Технічне обслуговування оргтехніки
- UniTalk
- Intercom
- Jira
- SIP
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Відповідальний та енергійний працівник, прагнучий самовдосконалення та постійного розвитку. Маю добре розвинені комунікативні навички, що дозволяє легко знаходити спільну мову з різними людьми.
Результативно працюю як самостійно, так і в команді.
Завжди радий поділитися своїми досвідом та знаннями й навчатися чомусь новому.
Ціную пунктуальність, уважність та порядність у роботі.
*Не додавав до досвіду роботи технічну підтримку ФОПів, так як не вважаю цю позицію важливою для включення у резюме.
**Також вказано лише офіційні працевлаштування зі зрозумілих причин.
Не бійтеся пропонувати вакансію, якщо вважаєте, що ми один одному підходимо.
Similar candidates
-
Спеціаліст технічної підтримки
Remote -
Support manager
Remote -
Спеціаліст технічної підтримки
25000 UAH, Remote, Dnipro -
Спеціаліст технічної підтримки
Remote -
Інженер технічної підтримки
15000 UAH, Remote, Kryvyi Rih -
Customer support representative
Remote