• File

Лілія

Керівник юридичного відділу

Considering positions:
Керівник юридичного відділу, Молодший юрист
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лілія Володимирівна Бородіна

Шановні панове!
Наразі я пропоную свої послуги в сфері юриспруденції, а також свій досвід роботи
в сфері обліку та аудиту.

Професійні якості у юридичній сфері
​ - знання законодавства та нормативно-правових актів (договірне, фінансове,
податкове, міжнародне право, право інтелектуальної власності, право захисту
інформації з обмеженим доступом, трудове право, позовне провадження);
​ - ведення переговорів, взаємодія з клієнтами, постачальниками, банками,
податковим, пенсійними та іншими державними органами і судом;
​ - складання чітких, обгрунтованих документів (договори, позови, претензії,
запити, скарги, внутрішні акти підприємства);
​ - організація та керування роботою юридичного відділу (шість підлеглих
працівників).
Професійні якості у сфері обліку та аудиту
​ - ґрунтовні знання управлінського, бухгалтерського, податкового обліку;
​ - організація та контроль роботи фінансового відділу, консультації
працівників інших підрозділів підприємства щодо обліку, документообігу;
​ - розуміння економічних принципів, оподаткування та фінансового аналізу;
​ - вміння аналізувати великі масиви фінансових даних;
​ - уміння прогнозувати фінансові тенденції та оцінювати ризики;
​ - автоматизація процесів обліку, впровадження та підтримка електронного
документообігу на підприємстві;
​ - проведення внутрішнього аудиту обліку та звітності;
​ - впровадження систем оподаткування, що найбільш сприятливі для бізнесу з
метою розвитку компанії та оптимізації режимів оподаткування;
​ - керування фінансовим відділом

Особисті якості
​ - професійна зрілість, вміння керувати та працювати в команді;
​ - високий рівень автономності, відповідальності та адаптивності;
​ - практичний досвід роботи з державними контролюючими органами;
​ - комунікаційні навички, вміння ефективно вести переговори;
​ - вміння структуровано підходити до юридичного супроводу бізнесу з
урахуванням можливих ризиків

Персональні дані Громадянство: Україна
Рік народження: 1975
Проживання: м. Київ
Сімейний стан: одружена
Контакти: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Національна академія Служби безпеки України, диплом магістра з відзнакою,
Освіта спеціальність: Право, рік отримання диплому: 2025;

Дніпропетровський національний університет, диплом магістра,
спеціальність: Облік і аудит, рік отримання диплому: 2004.
Досвід роботи Займані посади: керівник юридичного відділу, головний бухгалтер з виконанням
обовʼязків фінансового директора
Період роботи:
- у сфері обліку та аудиту: з 1995 року на поточний час;
- у сфері юриспруденції: з 2011 року на поточний час.

Функціонал, що виконувався:
- розробка договорів та додатків до них для роботи з постачальниками товарів
& послуг, клієнтами (ліцензійні договори на право користування програмним
забезпеченням, заяви про приєднання та ліцензійних договорів договори з
авторами, NDA, гіг-контракти, договори з розробки програмного забезпечення,
договори на маркетингові послуги, реклама FB, Google, агентські угоди);
- оформлення та супровід інших господарських договорів, комерційних
пропозицій, гарантійних листів, у тому числі для участі компанії в публічних
закупівлях;
- складання документів для реєстрації права інтелектуальної власності -
комерційне найменування, торговельні марки;
- надання засновником компанії консультацій та юридичних висновків з питань
захисту конфіденційної інформації (спільно з відділом інформаційної безпеки);
- участь в обговоренні проектів документів різних напрямків діяльності
компанії;
- складання позовних заяв та документів досудового врегулювання спірних
питань, претензій та участі у судових справах і виконавчих провадженнях;
- аналіз та узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, робота
з реєстром судових рішень;
- здійснення представницьких дій від імені компанії в органах державної влади,
банках, підприємствах та установах недержавної форми власності тощо;
- взаємодія з правоохоронними та контролюючими органами;
- надання допомоги в розробці внутрішніх політик інформаційної безпеки,
інструкцій з питань безпеки, охорони праці, посадових інструкцій; оформленні
матеріалів про залучення працівників до дисциплінарної і матеріальної
відповідальності; розробці документів та актів майново-правового характеру та
кадрових документів;
- консультації засновників компанії з питань оподаткування, інвестицій,
дивідендів, цивільного, трудового, валютного законодавства;
- постановка завдань розробникам для вирішення потреб щодо автоматизації
бізнес-процесів в компанії за видами діяльності компаній, у тому числі: надання
послуг, агентські винагороди, оптова та роздрібна торгівля, послуги розробки
програмного забезпечення, надання права користування програмним
забезпеченням, облік роялті, послуги коворкінгу, реклами та маркетингу.
- впровадження, відновлення, ведення обліку та внутрішній аудит, складання
консолідованої звітності (п’ять пов'язаних з материнською компанією юридичних
осіб) за системами оподаткування: загальна, спрощена (ФОПи та юр.особи),
правовий режим Резидента “Дія Сіті”;
- контроль бухгалтерського обліку КІК у Республіці Казахстан, Польщі,
Республіці Узбекистан;
- прийняття участі в обговоренні програм розвитку компанії та складання
бюджетів (forecast & fact), фінансових звітів (P&L, Cashflow);
- аналіз платіжної дисципліни клієнтів та ефективності управління грошовими
потоками;
- - допомога в організації військового обліку та бронюванні працівникі компанії
допомога в наборі та навчанні персоналу юридичного та фінансового відділів.

Робота з Електронні кабінети “Дія”, податкової служби, пенсійного фонду; 1C (ЗУП,
програмними 8.3.“Підприємство”), “Клієнт-банк”, “MEDoc”, Електронний суд ЄСІТС, білінгові
продуктами системи, CRM, корпоративні месенджери

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: