Валерия

Адміністратор, 30 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, Customer support representative, Помічник керівника
Employment type:
full-time
Age:
21 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор центру ментального відновлення «Незламна»

from 10.2023 to 02.2025 (1 year 4 months)
Фонд Маша, ГО, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Фонд має психологічний центр в Києві, який надає безкоштовні послуги для постраждалих жінок та дітей під час війни. Адміністратор є основною ланкою між психологами та клієнтами.

Обов’язки:
• введення СРМ-системи
• комунікація з жінками, які постраждали під час війни, для запису на консультацію до психолога/писхіатра
• формування груп для стабілізування стану клієнток (йога, телісна терапія, група підтримки для жінок, що чекають чоловіків з фронту і тд)
• введення документації

Адміністратор салону краси

from 06.2023 to 08.2023 (2 months)
«Артишок», Київ (Краса, фітнес, спорт)

Обов’язки:
• створення контекту для сторніки в інтстаграм (сторіс, пости)
• комунікація з клієнтами: орієнтування їх в послугах салону та запис на процендури
• налагодження робочого графіку майстрів
• забеспечення порядку в салоні

Адмінастратор «Сімейної кімнати»

from 08.2022 to 09.2023 (1 year 1 month)
БО «ФДРМ в Україні», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

На території лікарні «ОХМАТДИТ» розташована невелика кімната, де батьки з хвороми дітками можуть перепочити, відполіктися від різних лікарських маніпуляцій.

Обов’язки:
• комінікація з батьками та дітками, які відвідують «Сімейну кімнати» для відпочинку впродовж лікування
• введення документообігу (контроль наявності документів, підготовка актів, редагування договорів та наказів)
• оформлення замовлень щодо потреб «Сімейної кімнати»
• організаці свят для діток (замовлення кульок, тортів, декору і тд)

Knowledge and skills

  • Ведення CRM
  • Дисциплінованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу
  • Стресостійкість
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Інвентаризація
  • Працьовитість
  • Продуктивність

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: