- File
Олеся
Бухгалтер
- Age:
- 44 years
- City of residence:
- Kryvyi Rih
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14507368/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 01.08.1981 р.
Місто: Нова Каховка, ВПО в м. Кривий Ріг
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта:
вересень 2008 р. – травень 2012 р., Херсонський національний технічний університет, факультет «Економіки», спеціальність «Економіст підприємства», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
вересень 2012 р. – червень 2013 р., Херсонський національний технічний університет, факультет «Економіки», спеціальність «Економіст підприємства», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
вересень 2024 р. і по теперішній час, Херсонський національний технічний університет, факультут «Міжнародних економічних відносин, управління і бізнесу», спеціальність «Облік та оподаткування», 1 курс магістратури
Додаткова освіта:
12.03.2024 р. – курс «Управління проектами», освітня програма для жінок «Зміст»
12.03.2024 р. - курс «Фінанси та бухгалтерський облік», освітня програма для жінок «Зміст»
22.11.2024-06.12.2024 рр. — курс лекцій «Inside The Business» від Deloitte.
17.01.2025 р. – курс «Фінансовий менеджмент», через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
25.01.2025 р. - Антикризовий курс для медичних менеджерів (36 годин), через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
31.01.2025-01.02.2025 рр. - Attended and successfully completed Training «Fraud Identifier: depiction for media awareness», NGO Ukrainian center of the future, Kyiv, Ukraine
31.01.2025 р. – курс «Case study: як вирішувати складні завдання у бізнесі та житті», через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
01.02.2025 р. - Attended and successfully completed Training «Fraud Identifier: depiction for media awareness», ГО «Український центр майбутнього», м. Київ
04.02.2025 р.- курс «ОСББ: абетка успіху», через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
06.02.2025 р. – курс «Є-data: можливості та ефективний контроль за публічними фінансами», через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
17.02.2025 р. – онлайн-курс «Публічні закупівлі: від теорії до практики», через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus
20.02.2025 р. – вебінар «Організуємо закупівлі медичних закладів за запитом пропозицій постачальників», ТОВ «Експертні платформи», м. Київ
Квітень 2025 р. - дистанційний курс «Аудитор і професійний бухгалтер», проведений компанією Нексія ДК Аудит і Консалтинг на базі матеріалів АССА: Accountant in Business (Бухгалтер у бізнесі); Management Accounting (Управлінський облік); Financial Accounting (Фінансовий облік)
02.04.2025 р. – короткостроковий захід «Трансформації в аудиті 2025: нові стандарти, звітність із сталого розвитку та організаційні зміни», ТОВ «АЛЬ-ТЕРРА»
03.04.2025 р. – вебінар «Проміжна фінансова звітність за І квартал 2025 року в бюджетних установах (від е-журналу «Головбух Бюджет»), ТОВ «Експертні платформи», м. Київ
08.04.2025 р. – вебінар «Як провести скорочення чисельності та штату», ТОВ «Експертні платформи», м. Київ
25.04.2025 р. – участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ В СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ», м. Івано-Франківськ
21.05.2025 р. – участь в ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні питання розвитку економіки: світові та національні аспекти», м. Умань
28.05.2025 р. – вебінар «Як правильно визначати предмет закупівлі: враховуємо зміни та практику аудиторів», ТОВ «Експертні платформи», м. Київ
25.06.2025 р. – вебінар «Закупівлі послуг з поточного ремонту: розбираємо кейси з практики», ТОВ «Експертні платформи», м. Київ
18.04.2025 – по теперішній час – «ACPM: МСФЗ Міжнародні стандарти фінансової звітності», Фінансової Академії Актив
Досвід роботи:
Начальник планово-економічного відділу
березень 2019 р. – по теперішній час КНП «Центральна міська лікарня міста нова Каховка»
Функціональні обов’язки:
— розроблення та затвердження планів використання бюджетних коштів, помісячних планів використання бюджетних коштів;
— розроблення та затвердження розрахунків на рік, внесення відповідних змін до них ;
— розроблення бюджетних запитів на наступний рік;
— розроблення т ведення паспортів бюджетних програм, внесення змін до них та звіту про їх виконання;
— ведення документації секретаря тендерного комітету, ведення процедур закупівель, розроблення документації;
— укладання договорів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (3 чол.).
Заступник головного бухгалтера
Січень 2016 р. – березень 2019 р. КЗ «Центральна міська лікарня міста нова Каховка»
Функціональні обов’язки:
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— ведення бухгалтерського обліку;
— робота з постачальниками;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської звітності;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— керівництво бухгалтерією (16 чол.);
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— участь в проведенні інвентаризації.
Економіст з фінансової роботи
червень 2002 р. – січня 2016 р. КЗ «Центральна міська лікарня міста нова Каховка»
Функціональні обов’язки:
— розроблення та затвердження кошторисів, помісячних планів асигнувань;
— розроблення та затвердження розрахунків до кошторису на рік, внесення відповідних змін до них ;
— розроблення бюджетних запитів до бюджету на наступний рік;
— ведення документації секретаря тендерного комітету, ведення процедур закупівель, розроблення документації;
— укладання договорів.
Hard-Skills:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, Microsoft Word, Excel, PowerPoint );
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— атестат професійного економіста;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — С2, англійська – А1.
Soft-Skills: Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, швидко навчаюсь новому, постійний саморозвиток.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: вишивка, книги.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Економіст, Заступник головного бухгалтера, Фахівець з публічних закупівель, 2 more positions
25 000 UAH
Remote
Higher education · Full-time
- Начальник планово-экономического отдела, КНП "Центральная городская больница города Новая Каховка", 6 years 5 months
Similar candidates
-
Бухгалтер-консультант (розблокування ПН, таблиця даних платника ПДВ, виведення з ризикових)
Remote -
Бухгалтер
Remote, Vyshneve (Kyiv Region) -
Бухгалтер
Remote, Cherkasy -
Бухгалтер по первичной документации
Remote -
Бухгалтер
Remote -
Бухгалтер
30000 UAH, Remote