- File
Артем
.Net-розробник
- Considering positions:
- .Net-розробник, C# розробник
- Age:
- 20 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14514151/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
| [
Освіта:
Міжрегіональна Академія управління персоналом(МАУП), Бакалавр, 2021-2025, Київ.
• Завершив 4 курси за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення.
• Пройшов 2 практики в ТОВ «Акссонсофт» і в ТОВ «Адмітад».
Навички:
Основні технології:
• Платформи: .NET 6+, .NET Framework 4.5.
• Мови: C#, SQL.
• Фреймворки: ASP.NET Web API, ASP.NET Core, Entity Framework Core, WPF (XAML, MVVM).
• Бази даних: MS SQL Server, MySQL, PostgreSQL.
• Розробка API: REST API, OpenAPI, Swagger, Documentation, Postman.
• Тестування: Unit Testing, Integration Testing, xUnit.
Додаткові технології на навички:
• Контроль версій: Git, GitHub, GitLab.
• DevOps та CI/CD: Docker, GitHub Actions, GitLab CI/CD.
• ОС: Windows, Linux(активно працюю з термiналом).
• Патерни проєктування: більше половини основних з «Банди чотирьох».
• Принципи программування: ООП, SOLID, DRY, KISS, YAGNI.
• Архiтектура: Onion Architecture, Layered Architecture, Modular Architecture.
• Методології розробки: Agile, Scrum, Kanban.
Мови:
• Англійська – Intermediate.
Про себе:
.NET C# Backend Developer з досвідом повного циклу розробки. Спеціалізуюся на ASP.NET Core, Entity Framework, CI/CD, WPF. Вмію будувати архітектуру, писати тести, та розгортати проекти у продакшн. Маю достатні софт скіли та відповідальний підхід до виконання завданнь. Шукаю дистанцiйну роботу. Багато навчаюся самостійно і маю такi проекти:
1 Проект.
Широкий і комплексний додаток для обліку фінансів. Розділений на бекендову частину на ASP.NET Web API, і фронтенд на WPF, Telegram Bot (для мультиплатформовості).
Бекенд:
• Працює з базою даних MS SQL Server через ORM Entity Framework Core;
• Виконує всі основні CRUD операції зі додатковими сценарiями;
• Працює з балансом користувача через транзакції в базах даних;
• Реалізований за шаровою архітектурою;
• Сервіси покриті модульними та інтеграційними тестами;
• Реалізований REST API для всіх необхідних запитів з документацією через Swagger;
• Використовує логування (Serilog), маппінг (AutoMapper), валідацію вхідних даних (FluentVaildation);
• Повноцінна сучасна реєстрація/аутентифікація, авторизація через JWT access token і механікою refresh;
• Наявна взаємодiя зi стороннiм API для конвертування курсiв валют.
• Кешування данних по курсам.
• Додано глобальний перехоплювач винятків як middleware;
• Налаштовано деплой і CI/CD оновлення для production версії на сервері з використанням Docker, GitHub Actions.
Фронтенд:
• Реалізовано за архітектурою MVVM;
• Шар звернення до бекенд ендпоінтів згенеровано через nswag;
• Додано повноцінний телеграм-бот для зручного додавання транзакцій на аккаунт з будь-якого пристрою в будь-який час;
• У телеграм-боті шар звернення до бекенд-ендпоінтів реалізований вручну через HttpClient;
• В обох фронтендах також налаштовані CI/CD оновлення, на WPF також імплементована бібліотека NetSparkleUpdater для автооновлення додатка у клієнтів;
2 Проект.
Карткова міні-гра гвинт з ААА гри Вiдьмак 3, реалізована без вихідного коду своїми силами, з додаванням унікального онлайн режиму, і власноруч написаним для цього сервером:
• Сервер реалізований з використанням технологій WebSockets і Tcp;
• Обробляє користувачів в сесії по 2 людини на гру, обмінюючись ходами по черзі;
• Клієнт реалізований на WPF;
• Інтерфейс повністю повторений з оригінальної гри;
• Динамічно мінливі візуальні дані за рахунок MVVM bindings;
• Гра позбавлена анімацій, але є всі необхідні візуальні маркери для гравців;
• Загальний ігровий контекст реалізований як Singleton, що дозволило мені використовувати для нього успадкування від INotifyPropertyChanged;
• Різні карти реалізовані з використанням класичного успадкування від абстрактного класу, який використовується в різних колекціях, типу колоди або бойових рядів;
• Використовується змiнений пiд себе паттерн Prototype для клонування карт в колоду;
• Функції карт реалізовані як окремі делегати;
• Складна система підрахунку очок карт в ряду, що вираховує їх за модифікаторами з пріоритетами;
• Дуже зручні класи для гравця і бойового ряду, з методами для всіх основних завдань, реалізовані за патерном Facade для комфортного використання їх в більш високорівневих класах;
• Визначення переможця в раунді та грі реалізовано через патерн Strategy, для кращої читабельності коду;
• Активне використання подієвих моделей в різних частинах гри для миттєвих повідомлень обом гравцям;
• Хороша синхронізація ігрового процесу з другим гравцем за рахунок грамотного використання асинхронного програмування;
• Додана локалізація карт на 3 різних мовах;
• Доданий саундтрек з оригінальної гри на фон;
• Багато різних інших цікавих рішень у реалізації складних логічних завдань у грі були реалізовані своїми силами.
Бiльш детально з ними та iншими моїми практичними проектами можна ознайомитись на моєму GitHub в заголовку резюме.
Similar candidates
-
.Net-програміст
Remote -
.Net/Angular 2+, Fullstack Developer
Remote, Kyiv -
.Net developer
100000 UAH, Remote -
.Net-програміст
Remote, Kyiv, Baryshivka -
.Net-програміст
Remote -
.Net-програміст
Remote