- File
Олександр
Менеджер по роботі з клієнтами
- Considering positions:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Начальник зміни, Інженер служби підтримки, Бухгалтер, Головний бухгалтер, Менеджер з продажу, Фінансовий менеджер, Спеціаліст з казначейства
- City of residence:
- Vasylkiv
- Ready to work:
- Kyiv, Vasylkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14516020/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ціль Отримання посади заступника головного бухгалтера, фінансового
менеджера, заступника директора, менеджера в стабільній компанії, що
розвивається
Особисті дані Дата народження: 01.12.1971, одружений, виховую двох синів.
Аналітичний склад розуму, працьовитість, комунікабельність,
відповідальність, ініціативність, організованість, пунктуальність, уміння
працювати у команді.
Досвід роботи
01.08.2023 – Підприємницька діяльність (складання бухгалтерської та
податкової звітності). Бухгалтерське обслуговування ФОП.
18.10.2018 – 31.07.2023 ТОВ “ОС Консалтінг” (сертифікований центр
технічної підтримки і супроводу інформаційних систем з використанням
набору програмних продуктів корпорації Oracle) – директор.
17.01.2017 – 30.11.2018 ТОВ “Бізнес – програмне забезпечення” (технічна
підтримка і супровід інформаційних систем на продуктах Oracle,
створення програмних продуктів) – головний бухгалтер (суміщення).
01.10.2016 – 12.10.2018 ТОВ “Юридична компанія “Юніон” (юридичні
послуги) – директор (суміщення).
17.01.2017 – 17.10.2018 ТОВ “ВІ – ПОРТ” (технічна підтримка і супровід
інформаційних систем на продуктах Oracle, сервіс хмарного
відеоспостереження через інтернет) – директор.
01.12.2007 – 16.01.2017 ТОВ “ВІ – ПОРТ” (технічна підтримка і супровід
інформаційних систем на продуктах Oracle, сервіс хмарного
відеоспостереження через інтернет) – головний бухгалтер. Єдиний
бухгалтер. Функціональні обов'язки – повне ведення бухгалтерського та
податкового обліку, фінансове планування. Бухгалтерське
обслуговування ФОП.
11.10.2005 – 22.11.2007 ДП МЕП “Ukrainian Parсel Service”- заст.
головного бухгалтера з виконанням функцій головного (міжнародна
компанія з доставки вантажів та кореспонденції). Функціональні
обов'язки – фінансова та податкова звітність, фінансове планування,
валютні, експортно-імпортні операції, розрахунки з постачальниками та
замовниками.
20.01.2005 – Підприємницька діяльність (складання бухгалтерської та
податкової звітності).
23.03.2004 – 19.01.2005 ТОВ “Ланіт – IV com” – головний бухгалтер , ТОВ
“IV Трейдинг” – головний бухгалтер (суміщення) (оптовий продаж та
обслуговування банківських терміналів, банкоматів, телекомунікації)
4 співробітники у бухгалтерії. Функціональні обов'язки – фінансова та
податкова звітність, фінансове планування, валютні, експортно-імпортні,
кредитні операції.
15.11.2002 – 25.02.2004 ТОВ “Корпоративний консалтінг” (консалтингові
послуги), ТОВ “Торговий дім “Златоград” (оптова торгівля продуктами
харчування), ТОВ “Українські торговельні системи” (оптова торгівля
продуктами харчування) – головний бухгалтер - поєднання посади на 3
підприємствах. Єдиний бухгалтер. Функціональні обов'язки – повне
ведення бухгалтерського та податкового обліку, фінансове планування.
16.07.2002 – 09.10.2002 ДП “Спринтер Київ” (офіційний дистриб'ютор
ЗАТ “Крафт Фудз Україна”, оптовий та роздрібний продаж продуктів
харчування) – бухгалтер. 4 співробітники у бухгалтерії. Функціональні
обов'язки – кадровий облік, розрахунки з постачальниками та
замовниками, підзвітними особами, банківські операції, облік ПДВ,
ТМЦ, ведення обліку транспортного відділу.
09.11.2001 – 15.07.2002 ТОВ “МОВА” (продовольчий напрямок ТОВ
“САВсервіс”, офіційний дистриб'ютор ЗАТ “Крафт Фудз Україна”,
оптовий та роздрібний продаж продуктів харчування) – бухгалтер. 4
співробітники у бухгалтерії. Функціональні обов'язки – розрахунки з
постачальниками та замовниками, підзвітними особами, банківські
операції, облік ПДВ, ТМЦ, ведення обліку транспортного відділу.
26.03.2001 – 08.11.2001 ТОВ “К.Р.Т.” (СТО при ТОВ “САВсервіс”) –
головний бухгалтер. Єдиний бухгалтер. Функціональні обов'язки – повне
ведення бухгалтерського та податкового обліку, фінансове планування.
05.02.2001 – 25.03.2001 ТОВ “САВсервіс” (офіційний дистриб'ютор
компанії “Procter & Gamble”) – бухгалтер. 7 співробітників у бухгалтерії.
Функціональні обов'язки – розрахунки з постачальниками та
замовниками, підзвітними особами, облік ПДВ, Валових витрат та
Доходів, ТМЦ, ведення обліку транспортного відділу.
15.07.1998 – 04.12.2000 ТОВ “Світло-транзит” (оптова торгівля
світлотехнічною продукцією), ТОВ “Союзсвітло” (оптова торгівля
світлотехнічною продукцією) – головний бухгалтер - поєднання посади
на 2 підприємствах. Єдиний бухгалтер. Функціональні обов'язки - повне
ведення бухгалтерського та податкового обліку, фінансове планування,
кредитні операції, реєстрація підприємства.
04.03.1998 – 10.11.1998 Агрофірма “Данилівська” (сільськогосподарське
виробництво) – головний менеджер. Функціональні обов'язки –
організація роботи з постачальниками матеріальних ресурсів та пошук
клієнтів, ведення переговорів, оформлення угод по реалізації продукції,
документальний супровід.
12.10.1995 – 04.03.1998 Агрофірма “Данилівська” (сільськогосподарське
виробництво) – головний бухгалтер. 5 співробітників у бухгалтерії.
Здійснення керівництва працівниками бухгалтерії. Забезпечення ведення
бухгалтерського обліку.
01.02.1995 – 12.10.1995 Агрофірма “Данилівська” (сільськогосподарське
виробництво) – заступник головного бухгалтера. Функціональні
обов'язки – розрахунки з постачальниками та замовниками, підзвітними
особами, банківські операції.
01.08.1994 – 01.02.1995 Радгосп “Калинівський” (сільськогосподарське
виробництво) – провідний бухгалтер. Функціональні обов'язки –
розрахунки з постачальниками та замовниками, підзвітними особами,
облік ТМЦ.
Досвід роботи головним бухгалтером понад 20 років.
Досвід роботи директором понад 6 років.
Досвід керівництва бухгалтерією (штат 5 осіб)
Реєстрація підприємств, оформлення ліцензій та дозволів. Управлінський облік,
податковий облік, фінансове та податкове планування. Кадрове діловодство,
організація документообігу, валютні операції, кредитні операції. Знання
податкового законодавства, НСБО. Досвід роботи з контролюючими органами та
правоохоронними органами.
Освіта 1990 – 1994 Київський Державний Економічний університет
Факультет: Аграрний менеджмент.
• Спеціальність: Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської
діяльності.
• Кваліфікація: Економіст
Диплом КЕ №018330 від 30.06.1994р. реєстр. № 923.
Мови Українська, російська – рідні, французька – базовий рівень.
Додаткова інформація Впевнений користувач РС: Word, Excel, ADV, 1c.
Бухгалтерія 7.7, 1c. Бухгалтерія 8.3, Система “Банк – клієнт”.
Посвідчення водія категорії В1, В, С1, С, D1, D, СЕ,
Приватний підприємець з 1997 р., рахунок у банку, печатка.
Захоплення Автомобілі, читання
Контактні телефони [
Similar candidates
-
Клієнт-менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
Kyiv, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv, Chernihiv , more 4 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 UAH, Kyiv -
Менеджер роботи з клієнтами
45000 UAH, Kyiv