• File

Богдана

Автор студентських робіт

Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Богдана Зоря
Дата народження: 23 жовт. 86 Місце народження: Київ

 Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
 Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
 WhatsApp Messenger: номер телефону
 LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)
 Робота: Rüttstr , 58099 Hagen (Німеччина)

ДОСВІД РОБОТИ

 Святошинський дитячий будинок-інтернат

Психолог
[ 1 лют. 19 – 26 лют. 25 ]
• Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами — розробка та реалізація
індивідуальних планів розвитку, враховуючи емоційний стан, рівень адаптації та потреби кожної
дитини.
• Проведення індивідуальних та групових занять з дітьми різного віку з метою розвитку емоційного
інтелекту, комунікативних навичок.
• Співпраця з педагогами, вихователями та медичним персоналом для створення безпечного,
підтримувального середовища — досвід міждисциплінарної командної роботи.
• Участь у складанні психолого-педагогічної документації, ведення спостережень, звітів та характеристик
— навички аналітики, фіксації динаміки розвитку та підготовки рекомендацій

 ЕМ АЙ АЙ ТІ, ТОВ

бухгалтер з первинної документації
[ 5 січ. 15 – 25 груд. 17 ]
• опрацювання первинної фінансової документації з дотриманням внутрішніх регламентів і вимог
податкового законодавства
• підготовка, ведення та архівування бухгалтерських документів відповідно до стандартів внутрішнього
документообігу
• щоденна взаємодія з постачальниками, контрагентами та підрозділами компанії
• контроль правильності оформлення фінансових документів і внесення їх у бухгалтерські системи

 Інститут Інтелектуальної власності Академії правових наук України

провідний спеціаліст Центру експертних досліджень
[ 1 лист. 09 – 29 квіт. 14 ]
• здійснювала аналітичну та експертну обробку запитів і правових документів
• працювала з конфіденційною інформацією, дотримуючись етичних стандартів та норм
• проводила інформаційно-консультативну роботу з відвідувачами та заявниками щодо захисту прав
інтелектуальної власності
• брала участь у підготовці аналітичних висновків, довідок та наукових матеріалів

ОСВІТА ТА НАВЧАННЯ

вікова та педагогічна психологія
Український державний університет імені Михайла Драгоманова [ 1 вер. 23 – 30 трав. 26 ]
Місто: Київ | Рівень у ЄРК: Рівень 8 ЄРК
практична психологія
Вищий навчальний заклад Міжрегіональна Академія управління персоналом [
1 вер. 18 – 29 трав. 20 ]
Місто: Київ | Рівень у ЄРК: Рівень 7 ЄРК

юрист, господарське право
Академія праці, соціальних відносин і туризму [ 1 вер. 06 – 26 трав. 10 ]
Місто: Київ | Рівень у ЄРК: Рівень 7 ЄРК

економіст
Академія праці, соціальних відносин і туризму [ 1 вер. 03 – 25 трав. 08 ]
Місто: Київ | Рівень у ЄРК: Рівень 7 ЄРК

КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ

Токіо, Японія
VIII Міжнародна конференція «SCIENCE, INNOVATIONS AND EDUCATION: PROBLEMS AND PROSPECTS»
Link: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/03/SCIENCE-INNOVATIONS-AND-EDUCATION-PROBLEMS-
AND-PROSPECTS-9-11.03.22.pdf

SMM-спеціаліст (Дія. Цифрова освіта)
• Зрозуміла основи роботи в соціальних мережах та роль SMM у просуванні брендів і проєктів.
• Навчилася створювати базовий контент для Facebook та Instagram з урахуванням цільової аудиторії.
• Опанувала базові принципи взаємодії з підписниками та аналізу активності сторінки

Керування емоціями й поведінкою у професійній діяльності
• Управління емоційними станами — навчилася розпізнавати та регулювати власні емоції, а також
підтримувати емоційний баланс у стресових професійних ситуаціях.
• Ефективна комунікація — засвоїла техніки активного слухання та емоційно-чутливого спілкування з
клієнтами й колегами.
• Саморефлексія та самоконтроль — сформувала навички аналізу власної поведінки, що дозволяє краще
реагувати на складні міжособистісні ситуації

Роль емоцій в нашому житті та емоційна саморегуляція
• Емоційна обізнаність — навчилася розпізнавати базові та складні емоції у себе та інших, що є основою
для ефективної психологічної підтримки.
• Розуміння впливу емоцій на поведінку — отримала знання про те, як емоції формують наші рішення, дії
та взаємодію з іншими людьми

Управління часом для особистої та професійної продуктивності
• Планування та пріоритезація завдань — навчилася ефективно організовувати робочий день, визначати
пріоритети та розподіляти навантаження.
• Управління прокрастинацією та стресом — здобула практичні навички подолання відкладання справ і
зниження емоційного виснаження через перевантаження

Діти з особливими освітніми потребами: нозографія та педагогічні дії дорослого
• Опанувала базові знання щодо типових нозологій у дітей з ООП.
• Навчилася визначати освітні потреби дитини залежно від її діагнозу або особливостей розвитку.
• Засвоїла принципи педагогічної взаємодії, адаптації завдань і підтримки в освітньому процесі
Діти з розладами аутичного спектру. Які вони? Чи готовий педагог до зустрічі з ними
• Ознайомилася з основними характеристиками поведінки, сенсорного сприйняття та комунікації дітей з
РАС.
• Сформувала навички адаптивної взаємодії з дитиною з аутизмом у навчальному середовищі

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

Професійні навички

• Базові знання в галузі психології та міжособистісної комунікації
• Вміння налагоджувати довірливий контакт із різними людьми
• Розвинуті навички активного слухання, емоційної підтримки та емпатії
• Досвід організації та супроводу індивідуальних і групових занять
• Впевнене володіння письмовою фіксацією спостережень і веденням документації
• Здатність зберігати спокій у напружених ситуаціях, працювати зі стресом
• Навички планування, розподілу часу та пріоритезації завдань
• Дисциплінованість, відповідальність, уважність до деталей
• Здатність працювати в команді та підтримувати професійний етичний рівень
• Мотивація до постійного навчання та вдосконалення в психологічній сфері

Володіння комп’ютером та цифровими сервісами

• Досвід роботи з документами, запитами, звітами
• Володію комп’ютером на рівні впевненого користувача: Word, Excel, Zoom, Google Meet, електронна
пошта, хмарні сервіси

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: