• File

Андрій

Керівник, директор, управляючий, адміністратор

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Череднюк Андрій Олександрович
Відомості про себе
Місце проживання: м. Київ, р-н Святошинський
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) / [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Прагнення до позиції Керівника відділення/складу, де мій досвід в операційному
управлінні, оптимізації процесів та розвитку команди буде сприяти зростанню
прибутковості компанії та особистому професійному розвитку.

Досвід роботи
07.2024 – 07.2025 Компанія «WORKIT» - Керівник адміністративно-господарського
відділу
-Управління експлуатацією та обслуговуванням: Організував експлуатацію, технічне
обслуговування та ремонт інженерних систем і обладнання на трьох локаціях, з метою
недопущення аварійних ситуацій.
-Координація ремонтних робіт: Здійснював повний цикл контролю за ремонтно-
будівельними роботами, що виконувались підрядними організаціями та власним
персоналом, забезпечуючи дотримання термінів та стандартів.
-Управління закупівлями та ресурсами: Організував облік постачальницьких
операцій, складання звітності, формування замовлень та закупівель згідно з бюджетом, а
також контролював наявність та цільове використання господарських засобів і ТМЦ.
-Підтримка санітарних стандартів: Забезпечував високий рівень санітарно-
гігієнічного стану територій, внутрішніх приміщень та офісів, контролюючи роботу
прибирального персоналу. Керував роботами з благоустрою та озеленення.

11.2022 - 06.2024 – Компанія «ROZETKA» - Керівник мережі магазинів франшизи
-Управління персоналом та розвиток команди (до 28 співробітників): Розробив та
впровадив програми пошуку, навчання та адаптації персоналу для філій у Києві, Івано-
Франківську та Луцьку. Підвищив мотивацію та продуктивність команди з 28 касирів-
операторів у 12 відділеннях.
-Операційний та фінансовий контроль: Контролював розрахунково-касові операції,
забезпечував своєчасну звітність та керував оформленням рекламних акцій. Здійснював
бюджетування витрат та управління матеріальними ресурсами, розрахунок ЗП та
бонусів.
-Аналіз ефективності та оптимізація: Проводив глибинний аналіз показників
продуктивності кожного відділення, використовуючи дані для вдосконалення процесів.
-Управління адмін-господарською діяльністю: Керував АГД магазинів, брав активну
участь у відкритті нових відділень, організовуючи ремонтні роботи та технічний
контроль.
-Взаємодія з ключовими відділами: Налагодив ефективну співпрацю з відділами
кадрів, логістики, сервісу та складом для безперебійної роботи мережі.
-Вирішення конфліктних ситуацій: Успішно вирішував спірні питання з клієнтами та
взаємодіяв з контролюючими органами.
08.2016 – 04.2022 - Компанія «Хаскі Менеджмент» - аутсорсинг складського персоналу,
Проектний менеджер
-Управління проектами та клієнтами: Одночасно керував до 10 клієнтами з
щоденним залученням близько 60-70 працівників на зміну.
-Оптимізація та Lean Management: Запроваджував інструменти та методи
«ощадливого виробництва» (Кайдзен, 5S), ініціював та впроваджував покращення
робочих процесів для оптимізації функціоналу працівників.
-Управління персоналом на об'єктах: Здійснював аудити робочих місць, контролював
роботу персоналу та дотримання трудового розпорядку. Проводив навчання для нових
працівників з вантажно-розвантажувальних робіт, комплектування, маркування та
пакування товару, інвентаризації. Консультував працівників щодо робочих питань,
складання графіків змін та іншого.
-Розвиток та мотивація команди: Моніторив соціально-психологічну атмосферу,
проводив мотиваційні бесіди та розробляв заходи для усунення причин плинності
кадрів, зміцнюючи трудову дисципліну.

06.2015 - 08.2016 - Магазин «Сейфи та Замки», Директор магазину

05.2013 - 04.2014 - Салон меблів «Black Red White», Директор салону

04.2008 - 02.2013 - Магазин одягу «SAVAGE», Керуючий магазином
- На цих позиціях набув цінного досвіду в управлінні роздрібними продажами,
операційній діяльності та клієнтському сервісі. В обов’язки входило управління
персоналом, контроль продажів, товарний облік та вирішення щоденних операційних
питань.
Спеціальні знання
1С:8.3, amoCRM, Бітрікс24, Octopus, Google Workspace, Microsoft Office.

Освіта
2003-2007рр. - Київський Славістичний Університет (факультет – Фінанси, спеціальність
– Економіст-фінансист)
2000-2003рр. - Київський Технікум КНЕУ (факультет - Банківська справа, спеціальність -
Фахівець банку)

Особисті якості
-Орієнтований на досягнення конкретних результатів та ефективну взаємодію в команді.
-Здатність виявляти проблеми, пропонувати рішення та брати на себе відповідальність за
їх реалізацію.
-Навички чіткого та конструктивного спілкування, системність мислення.

Бажаний рівень оплати праці
від 40 000 грн.

Більш детальна інформація про себе під час особистої розмови

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: