• File

Вікторія

Кадровик

Considering positions:
Кадровик, Інспектор відділу кадрів
Age:
40 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гриценко Вікторія Сергіївна

Дата народження: 04.06.1985
Місце проживання: м. Ірпінь
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2004 р. – 2009 р., Київський національний університет внутрішніх справ (нині - НАВС), спеціальність «Правознавство», (диплом спеціаліста)
Досвід роботи:
Національна академія внутрішніх справ
(01.04.2003 – 14.03.2025):

Провідний фахівець відділення по роботі з перемінним складом відділу персоналу (вересень 2023 – березень 2025)
Функціональні обов’язки :
• ведення особових справ та обліково-послужних документів (витяг з наказу, жетон, запис про прийняття на службу, рапорти на відпустку, довідка про первинну професійну підготовку, данні про заохочення та інше);
• наповнення інформації в комп’ютерній програмі «МІА: Облік і Звітність» на базі ІПЗ «МІА».
• підготовка наказів (звільнення, переведення до ГУНП, зміна облікових даних, про надання відпустки та інші);
• підготовка листів до ГУНП (оформлення та надсилання особових справ, запити до комплектуючих підрозділів із питань надання пропозицій стосовно працевлаштування випускників академії);
• підготовка відповіді на звернення, заяви, листи громадян (організацій);
• прийом та обробка справ кандидатів на навчання;
• підготовка протоколів розподілу курсантів на навчання та участь у розподілі;
• підготовка та видача довідок про навчання;
• оформлення трудових книжок;

Методист навчально-наукового інституту заочного та дистанційного навчання (вересень 2016 р. – серпень 2023 р.)
Функціональні обов’язки:
• організація освітнього процесу заочної форми навчання (видача довідки-виклику на навчально-екзаменаційну сесію, складання плану проведення сесії, підготовка розкладу, журналів, формування відомостей обліку успішності для прийняття екзаменів, заліків, захисту письмових робіт;
• контроль за ліквідацією академічної та фінансової заборгованості;
• виписка студентських та залікових книжок, формування та ведення навчальних карток;
• виготовлення академічної довідки;
• підготовка документації для завершення навчання та тримання диплома, наповнення та виготовлення додатків до дипломів;
• участь у приймальній комісії (відбір документів, заключення договорів);

Завідувач відділення з організації харчування перемінного складу (квітень 2011 р. – вересень 2016 р.)
Функціональні обов’язки: організація роботи відділення, їдалень, буфетів та пекарні, здійснення контролю за їх діяльністю.

Провідний спеціаліст відділення заготівель та постачання
( жовтень 2010 р. – квітень 2011 р.)
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel);
• знання оргтехніки (факсимільний і копіювальні апарати, сканер, принтер)
• грамотна усна і письмова мова;
• знання основ діловодства та документообігу;
• знання іноземних мов: українська – рідна на рівні вільного володіння першого ступеня (державний сертифікат УМД № 00266169), німецька – зі словником.
Особисті якості:
Швидко вчусь, відповідальна, наполеглива в вирішенні поставлених задач. Цілеспрямована, комунікабельна, пунктуальна.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена,
Шкідливих звичок не маю.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: