• File

Мария

Оператор call-центру

Considering positions:
Оператор call-центру, Менеджер з продажу
Age:
35 years
City of residence:
Nikopol
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ходак Марія Станіславівна

Місто Нікополь

[open contact info](look above in the "contact info" section) • mariya89ananeva@com



Ціль

Зайняти позицію фахівця групи електронних звернень клієнтів в умовах віддаленої
роботи, використовуючи досвід у роботі з CRM, опрацювання звернень у електронних
каналах та орієнтацію на клієнта.



Досвід роботи

АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі — Фахівець групи електронних звернень,
департамент обслуговування клієнтів

Жовтень 2022 – квітень 2025

• Опрацьовувала звернення клієнтів у особистому кабінеті клієнтського
порталу, e‑mail, Telegram, Facebook;

• Реєструвала письмові звернення як від фізичних, так і юридичних осіб;

• Направляла звернення до відповідних підрозділів для розв’язання
проблем клієнтів.

ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги»

Квітень 2019 – грудень 2020

• 2019–2020: оператор кол‑центру інформаційно‑комунікаційних мереж;

• Липень–грудень 2020: провідний спеціаліст;
• Опрацьовувала звернення клієнтів, надавала консультації;

• Делегувала питання до розрахункового відділу, забезпечуючи клієнта
вичерпною письмовою відповіддю.



Освіта

Національна металургійна академія України

Бакалавр зі спеціальності «Автоматизація та комп’ютерно‑інтегровані технології»

Вересень 2017 – червень 2020

Нікопольський технікум НМетАУ

Молодший спеціаліст зі спеціальності «Інструментальне виробництво»

Вересень 2014 – червень 2017

Диплом з відзнакою



Професійні навички

• Впевнений користувач ПК, CRM-систем, SAP Logon, Word

• Опрацювання звернень через e‑mail, месенджери, соцмережі

• Надання консультацій, делегування запитів

• Вміння швидко реагувати, виявляти потреби, пропонувати рішення



Особисті якості
• Відповідальна, стресостійка, комунікабельна, пунктуальна

• Орієнтована на результат і клієнта

• Швидко знаходжу взаєморозуміння з колегами, легко адаптуюсь до
нових процесів



Чому вас варто обрати саме мене?

• Три роки успішного досвіду опрацювання електронних звернень

• Вміння працювати з юридичними та побутовими клієнтами

• Наявність дистанційного формату роботи, досвід онлайн-взаємодії

• Орієнтація на якість обслуговування та швидку реакцію

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: