Елизавета

Керівник відділу закупівель

Considering positions: Керівник відділу закупівель, Регіональний менеджер, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку, Фахівець з закупівель, Керівник відділу продажу, Керуючий магазином, Керуючий мережею магазинів, Керівник відділу доставки
Employment type: full-time
Age: 24 years
City of residence: Zhytomyr
Ready to work: Remote, Zhytomyr
Considering positions:
Керівник відділу закупівель, Регіональний менеджер, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку, Фахівець з закупівель, Керівник відділу продажу, Керуючий магазином, Керуючий мережею магазинів, Керівник відділу доставки
Employment type:
full-time
Age:
24 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу закупівель

from 06.2023 to now (2 years 7 months)
Комунальне підприємство, Дніпро (Державні організації)

Обов’язки:
• Формування річного плану закупівель з урахуванням потреб підприємства, змін до плану, супровід реалізації;
• Розробка та публікація тендерної документації згідно Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням технічних специфікацій, вимог до учасників, кваліфікаційних критеріїв;
• Проведення всіх типів процедур закупівель (спрощена, відкриті торги, аукціон) через ProZorro, робота з Tender Contract та 1С;
• Підготовка обґрунтувань для застосування переговорної процедури, запитів на цінові пропозиції, уточнюючих запитів до учасників;
• Вивчення ринку, аналіз цінових пропозицій, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
• Комунікація з потенційними учасниками торгів, надання роз’яснень до тендерної документації, ведення протоколів;
• Контроль виконання умов договорів, своєчасне постачання товарів, приймання робіт/послуг, формування актів;
• Складання звітів про виконання договорів, про укладені договори, про результати процедур.

Досягнення:
• Оптимізовано процедури узгодження документації, що скоротило час підготовки до торгів на 40%;
•Економія 15% річного бюджету закупівель завдяки аналізу ринку та вдало обраній стратегії проведення процедур;
•Впроваджено електронний документообіг із контрагентами та внутрішніми відділами — прискорення обробки заявок і договорів на 30%;
•Успішно проведено понад 500 процедур закупівель;
•Навчання підлеглих, супровід молодих фахівців у підготовці документації та комунікації з учасниками.

HR-керівник

from 12.2021 to 02.2023 (1 year 3 months)
Сільпо, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
- Повний цикл рекрутингу персоналу роздрібної мережі.
- Організація адаптації та навчання нових працівників.
- Участь у розробці та впровадженні систем мотивації, KPI та оцінки персоналу.
- Ведення кадрового обліку та документації відповідно до чинного законодавства.
- Моніторинг показників плинності кадрів і розробка заходів для її зниження.
- Консультування керівників щодо кадрових рішень, управління командою та комунікації.
- Участь у формуванні корпоративної культури, організація внутрішніх заходів.

Досягнення:
- Зменшила плинність персоналу на 30% протягом року завдяки вдосконаленню процесу адаптації.
- Оптимізувала процес рекрутингу — скорочено середній час закриття вакансій.
- Розробила та впровадила програму наставництва для продавців новачків, що підвищила ефективність продажів.Ініціювала та реалізувала систему нематеріальної мотивації, що підвищила залученість персоналу.
- Підготувала та провела понад 20 тренінгів з командної взаємодії, сервісу та ефективних комунікацій.

Керівник логістичного відділу

from 01.2019 to 11.2021 (2 years 11 months)
BVS, Дніпро (Транспорт, логістика)

Обов’язки:
• Побудова та оптимізація логістичних ланцюгів на внутрішньому та міжнародному рівні;
• Укладання договорів на логістичні послуги, контроль їх виконання, ведення переговорів із перевізниками та постачальниками;
• Взаємодія з митними брокерами та контролюючими органами (ЗЕД-супровід, імпорт/експорт);
• Управління складськими залишками, облік, інвентаризація, оптимізація зберігання;
• Розробка маршрутів, маршрутизація транспорту, контроль використання пального та своєчасності доставки;
• Ведення документації та звітності: товаротранспортні накладні, акти, заявки, бухгалтерський супровід;
• Координація роботи команди: водіїв, вантажників, логістів, комірників;
• Пошук і впровадження оптимізаційних рішень, що дозволяли знизити витрати й підвищити ефективність логістики.

Досягнення:
• Розробила та впровадила систему внутрішньої логістики, що дозволила зменшити витрати на транспортування на 25%;
• Встановила ефективні стандарти співпраці з митницею — скорочення часу проходження митного оформлення;
• Вдосконалила систему обліку на складі: мінімізація втрат та надлишків, чітке ведення залишків у 1С;
• Побудувала злагоджену команду, яка працювала автономно та показувала стабільні KPI без просідань навіть у пікові періоди.

Education

Університет імені Альфреда Нобеля

Психологія, Дніпро
Higher, from 2019 to 2023 (4 years)

Під час навчання здобула ґрунтовні знання з:
• Організаційної психології: управління мотивацією, побудова ефективної команди, подолання конфліктів;
• Психології особистості: глибше розуміння поведінки працівників, індивідуальних особливостей, що допомагає у підборі персоналу та побудові довірливих стосунків;
• Психодіагностики та психологічного консультування: застосування методик для визначення сильних сторін співробітників, виявлення причин емоційного вигорання, підвищення командного духу.
• Основ управління персоналом і психології лідерства — як працювати з людьми так, щоб вони розкривали потенціал.

Additional education and certificates

«Рекрутинг до війська: базовий курс»

2025
Certificate

QA-ІЖЕНЕР

2023

RECRUITMENT

2023

Антикризове управління

2024

Безпека та стійкість критичної інфраструктури

2024

Захист критичної інфраструктури від внутрішніх загроз

2024

ОБОРОННІ ЗАКУПІВЛІ: БАЗОВИЙ КУРС

2025
Certificate

Knowledge and skills

  • Робота в команді
  • Працьовитість
  • Цілеспрямованість
  • Знання законодавства України
  • Робота з базою даних
  • 1С:Підприємство
  • Tender Contract
  • Prozorro
  • Закупівля виробничого обладнання
  • Консультації із закупівлі ПЗ
  • Уміння користуватися Facebook, Linkedin, Twitter, Google
  • Інвентаризація
  • Адаптивність
  • Стратегічне планування
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Систематизація бізнесу
  • Управління підприємством
  • Фінансове планування
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • German — beginner

Additional information

Керівник з досвідом стратегічного управління відділами закупівель, логістики та персоналу. Успішно реалізовувала проєкти оптимізації витрат, формування команди та підвищення ефективності бізнес-процесів. Маю понад 5 років досвіду в управлінні, аналітиці, продажах, HR і комунікаціях. Легко адаптуюсь до нових середовищ і створюю команду, що дає результат.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: