- PRO
Елизавета
Менеджер з продажу, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з продажу, Фахівець з публічних закупівель, Регіональний менеджер, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку, Фахівець з закупівель, Керівник відділу продажу, Фахівець банку, Скарбник, Фахівець з обслуговування клієнтів
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 24 years
- City of residence:
- Samar
- Ready to work:
- Remote, Zhytomyr
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14543608/?puid=6296
Work experience
Фахівець з публічних закупівель
from 06.2023 to now
(2 years 2 months)
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС" Черкаської селищної ради, Черкаське (Дніпропетровська обл.) (Державні організації)
Обов’язки:
• Формування річного плану закупівель з урахуванням потреб підприємства, змін до плану, супровід реалізації;
• Розробка та публікація тендерної документації згідно Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням технічних специфікацій, вимог до учасників, кваліфікаційних критеріїв;
• Проведення всіх типів процедур закупівель (спрощена, відкриті торги, переговорна) через ProZorro, робота з Tender Contract та 1С;
• Підготовка обґрунтувань для застосування переговорної процедури, запитів на цінові пропозиції, уточнюючих запитів до учасників;
• Вивчення ринку, аналіз цінових пропозицій, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
• Комунікація з потенційними учасниками торгів, надання роз’яснень до тендерної документації, ведення протоколів;
• Контроль виконання умов договорів, своєчасне постачання товарів, приймання робіт/послуг, формування актів;
• Складання звітів про виконання договорів, про укладені договори, про результати процедур.
Досягнення:
• Оптимізовано процедури узгодження документації, що скоротило час підготовки до торгів на 40%;
•Економія 15% річного бюджету закупівель завдяки аналізу ринку та вдало обраній стратегії проведення процедур;
•Впроваджено електронний документообіг із контрагентами та внутрішніми відділами — прискорення обробки заявок і договорів на 30%;
•Успішно проведено понад 500 процедур закупівель;
•Навчання підлеглих, супровід молодих фахівців у підготовці документації та комунікації з учасниками.
HR generalist
from 12.2020 to 02.2023
(2 years 2 months)
Сільпо, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
• Побудова повного циклу HR-процесів для торговельної мережі: рекрутинг, адаптація, навчання, оцінка та розвиток персоналу;
• Розробка профілів посад, вакансій, пошук кандидатів, проведення інтерв'ю, оцінка soft і hard skills;
• Впровадження системи адаптації для нових працівників: інструктажі, менторинг, перевірки знань;
• Проведення атестацій, оцінки персоналу та розробка індивідуальних планів розвитку;
• Формування та підтримка корпоративної культури, організація внутрішніх заходів та тімбілдингів;
• Ведення кадрового діловодства, табелів, особових справ співробітників;
• Підтримка комунікації з керівниками підрозділів та працівниками на всіх етапах життєвого циклу персоналу.
Керівник логістичного відділу
from 01.2019 to 11.2020
(1 year 10 months)
BVS, Дніпро (Транспорт, логістика)
Обов’язки:
• Побудова та оптимізація логістичних ланцюгів на внутрішньому та міжнародному рівні;
• Укладання договорів на логістичні послуги, контроль їх виконання, ведення переговорів із перевізниками та постачальниками;
• Взаємодія з митними брокерами та контролюючими органами (ЗЕД-супровід, імпорт/експорт);
• Управління складськими залишками, облік, інвентаризація, оптимізація зберігання;
• Розробка маршрутів, маршрутизація транспорту, контроль використання пального та своєчасності доставки;
• Ведення документації та звітності: товаротранспортні накладні, акти, заявки, бухгалтерський супровід;
• Координація роботи команди: водіїв, вантажників, логістів, комірників;
• Пошук і впровадження оптимізаційних рішень, що дозволяли знизити витрати й підвищити ефективність логістики.
Досягнення:
• Розробила та впровадила систему внутрішньої логістики, що дозволила зменшити витрати на транспортування на 25%;
• Встановила ефективні стандарти співпраці з митницею — скорочення часу проходження митного оформлення;
• Вдосконалила систему обліку на складі: мінімізація втрат та надлишків, чітке ведення залишків у 1С;
• Побудувала злагоджену команду, яка працювала автономно та показувала стабільні KPI без просідань навіть у пікові періоди.
Education
Університет імені Альфреда Нобеля
Психологія, Дніпро
Higher, from 2019 to 2023 (4 years)
Під час навчання здобула ґрунтовні знання з:
• Організаційної психології: управління мотивацією, побудова ефективної команди, подолання конфліктів;
• Психології особистості: глибше розуміння поведінки працівників, індивідуальних особливостей, що допомагає у підборі персоналу та побудові довірливих стосунків;
• Психодіагностики та психологічного консультування: застосування методик для визначення сильних сторін співробітників, виявлення причин емоційного вигорання, підвищення командного духу.
• Основ управління персоналом і психології лідерства — як працювати з людьми так, щоб вони розкривали потенціал.
Additional education and certificates
«Рекрутинг до війська: базовий курс»
2025
Certificate
QA-ІЖЕНЕР
2023
RECRUITMENT
2023
Антикризове управління
2024
Безпека та стійкість критичної інфраструктури
2024
Захист критичної інфраструктури від внутрішніх загроз
2024
ОБОРОННІ ЗАКУПІВЛІ: БАЗОВИЙ КУРС
2025
Certificate
Knowledge and skills
- Робота в команді
- Працьовитість
- Цілеспрямованість
- Знання законодавства України
- Робота з базою даних
- 1С:Підприємство
- Tender Contract
- Prozorro
- Закупівля виробничого обладнання
- Консультації із закупівлі ПЗ
- Уміння користуватися Facebook, Linkedin, Twitter, Google
- Інвентаризація
- Адаптивність
- Стратегічне планування
- Управління командою
- Ведення CRM
- Управлінські навички
- Систематизація бізнесу
- Управління підприємством
- Фінансове планування
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
- German — beginner
Additional information
Керівниця з досвідом стратегічного управління відділами закупівель, логістики та персоналу. Успішно реалізовувала проєкти оптимізації витрат, формування команди та підвищення ефективності бізнес-процесів. Маю понад 5 років досвіду в управлінні, аналітиці, продажах, HR і комунікаціях. Легко адаптуюсь до нових середовищ і створюю команду, що дає результат.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Рекрутер, HR-менеджер, Операційний менеджер, Тимлід, 6 more positions
35 000 UAH
Zhytomyr, Remote
Higher education · Full-time
- Начальник відділу публічних закупівель, Комунальне підприємство, 2 years 3 months
- HR-спеціаліст, Сільпо, 1 year 5 months
Similar candidates
-
Менеджер інтернет-магазину
Remote -
Менеджер інтернет-магазину
Remote -
Менеджер з продажу
Dolyna, Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
12000 UAH, Remote -
Sales manager
35000 UAH, Remote