Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14544031/
Координатор виробництва, бренд-менеджер
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Остріщенко Костянтин
м. Київ
12 серпня 1985 р (39 років)
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Діти:
Остріщенко Дарина Костянтинівна 28.07.2009р.
Остріщенко Гліб Костянтинович 19.09.2011р.
Батько: Остріщенко Василь Федотович, 15.07.1939 – 31.05.2024р.
Народився в с.Краснопілля (Сумська обл.), проживав в м. Київ
Інженер-конструктор на заводах залізо-бетонних конструкцій в Києві, пенсіонер.
Мати: Остріщенко (Сас) Вікторія Сергіївна, 11.06.1945 – 10.08.2010р.
Народилась в м. Канів (Черкаська обл.), проживала в м.Київ
Вчитель, науковий співробітник, пенсіонер-інвалід.
Сестер та братів не маю. Родичів на окупованих територіях не маю.
Цивільний досвід:
- Менеджмент – створення та управління проектними командами 5-10 осіб (маркетинг, виробництво), формування та емплементація бізнес-процесів
- Креативність – створення макетів (llustrator, Photoshop, InDesign), розробка ідей та для маркетингу та просування
- Технічний досвід – налагодження друкарських та інших машин, самозарадість в технічних потребах – електрика, інженерія, ремонт техніки, будівництво (побудував 2 будинки) і т.п.
- Комунікативний досвід – складні але ефективні переговори, супроводження домовленостей, пошук або формування спільних інтересів
- Досвід роботи з цифрами – хороші навики Excel – складні формули, зведені таблиці і т.п., вміння непогано орієнтуватись в цифрах «на слух»
Військовий досвід:
- Курс «Крило» - центр підготовки операторів БПЛА «Крук» - 7 група (лютий 2023р)
- іншого значного військового досвіду не маю
Підприємницька діяльність – проект з виготовлення поліграфії та мерчу – спочатку посередництво, потім власне виробництво
грудень 2020 – до цього часу (4+ роки)
Обов'язки:
- формування портфеля продукців, що пропонує компанія, ціноутворення
- підбір та закупівля обладнання для друку, його освоєння
- пошук та ведення замовників, підбір асортимента та рішення для їхніх потреб
- підбір працівників, навчання, спільна робота
- аналіз, облік, бюджетування, планування
Досягнення:
- створення результативного проекта з 0
- розвиток проекта, в т.ч. через налагодження партнерства та інвестиції
Проект з розробки нових продуктів в рамках існуючих ТМ (Полтавочка, Чутянка, Галицька Долина), та нових ТМ (Sulu Guni, Vilma)
квітень 2019 – грудень 2020 (1 рік 9 місяців)
Обов'язки:
- розробка нових продуктів, в тому числі преміальних та нішевих (мета – вихід компанії з ролі сировинного постачальника, розробка асортиментного ряду високомаржинальних продуктів): аналіз попиту, координування розробки продукту, дизайн всіх комплектуючих та споживчих характеристик, підбір паковання та комплектуючих, контроль виробництва та виводу перших партій;
- розробка та погодження нормативних документів з потрібними характеристиками та маркетинговими назвами;
- реєстрація ТМ, в т.ч. на грані дозволеного;
- розробка маркетинг-мікса для нових ТМ;
- покращення маркування продукції.
Досягнення:
- розробка 4-х нових та поступове коригування 2-х існуючих ТМ;
- погодження ТУ з потрібними характеристиками та маркетинговими назвами;
- розробка системи контролю якості комплектуючих для продукції.
Керівник категорії «Горілка» в Arda-Trading (www.arda.com.ua)
вересень 2018 – квітень 2019 (7 місяців)
Обов'язки:
- формування стратегії просування: імідж – POSm, events; трейд-маркетинг – просування в каналах off-trade, on-trade, traditional trade, special retail;
- конкурентне ціноутворення та реагування на демпінг зі сторони конкурентів;
- постійна комунікація та побудова взаємовідносин з ключовими клієнтами;
- планування та бюджетування всіх процесів.
Досягнення:
- побудував ефективну систему комунікації з бренд-оунером;
- підготував та погодив інструменти трейд-маркетингу, в тому розробка та вивід VAP;
- ввів ключовий асортимент в мережу Сільпо;
- розробив та провів першу поїздку-екскурсію ключових клієнтів (мережі) на виробництво (Фінляндія).
Директор з маркетингу у Staritsky&Levitsky Vodka (www.staritskylevitsky.com)
лютий 2015 – червень 2018 (3 роки 6 місяців)
Обов'язки:
- розробка та реалізація маркетингової стратегії (маркетинг-мікса ТМ): іміджеве просування, трейд-маркетинг, POSm, events;
- розробка та участь у виводі на ринки ТМ: розробка продукту, інструментів, позиціонування, ціноутворення;
- аналіз дій конкурентів, стану ринку, категорії, каналів збуту;
- постановка цілей, формування інструментів для їх реалізації, моніторинг стану взаємовідносин з активними та потенційними клієнтами в каналах off-trade, on-trade, traditional trade, special retail;
- комерційні переговори та постійна комунікація з ключовими клієнтами, в т.ч. лістинг в національні мережі з нуля (Сільпо, Новус, Метро. Ашан, Фоззі, Таврія і т.д.);
- планування та реалізація трейд-маркетингових активностей;
- координація маркетингової роботи дистриб’ютора (ексклюзив по Україні) – постановка задач, надання інструментів, контроль виконання;
- підбір та тестування комплектуючих продукту, контроль якості.
Досягнення:
- формування та ефективне управління відділом маркетингу;
- ріст долі ТМ в категорії з 3% до 38%;
- приріст продаж з 2015 року до 2018 року: +127%/+92%/+44%/+40%;
- поступова оптимізація витрат на маркетинг на 64% (на одиницю товарообороту);
- виправлення помилок в дизайні та наборі комплектуючих продуктів;
- зниження собівартості продукції на 9-15%;
- розробка та вивід нової ТМ Distil.No9 Small Batch Vodka (дистрибуція на 8 експортних ринків);
- побудова ефективної співпраці з дистриб’ютором: brand education, ефективний набір трейд-маркетингових інструментів, зменшення націнки дистриб’ютора, система планування та звітності.
Директор з маркетингу та дистрибуційних продажів Elit
квітень 2014 – жовтень 2014 (7 місяців)
Обов'язки:
- налагодження взаємовідносин та постійна комунікація з дистриб’юторами;
- розробка, погодження та реалізація трейд-маркетингових активностей;
- проведення презентацій лінійки продукції;
- реалізація запланованої стратегії, її коригування у відповідності до зменшення фінансування маркетингу.
Досягнення:
- в умовах незапланованого припинення фінансування відкоригував стратегію у відповідності до нових ввідних даних, оптимізував співвідношення початкових інвестицій з фінансовим результатом;
- налагодив ефективне співробітництво з дистриб’юторами, знайшовши способи пом’якшити негативний ефект від значного скорочення маркетингового бюджету.
Бренд менеджер ТМ Ажур в Elit
серпень 2013 – березень 2014 (8 місяців)
Обов'язки:
- аналіз попиту ринку, коригування та доповнення портфеля продукції
- розробка, бюджетування, погодження та реалізація маркетингової стратегії;
- розробка стандартів представленості та мерчандайзингу;
- конкурентне ціноутворення та прогноз продажів SKU (у т.ч. поканально);
- участь у формуванні планів продажів (поканально/помісячно/по SKU);
- написання текстів та підготовка інших матеріалів для сайту;
- розробка та виробництво POSm та сувенірної продукції.
Досягнення:
- розробив ефективну та реалістичну маркетингову стратегію, деталізував та спланував дії з її реалізації (детальне бюджетування з проведенням тендерів);
- сформував збалансований та перспективний портфель продуктів ТМ;
- налагодив плідну співпрацю з Disney Company зі створення кобрендингових продуктів;
- виконав ціноутворення та затвердив прайс-лист (поканально);
- підготував ТМ до сезону 2014.
Бренд менеджер ТМ Beluga в Sante-Alko (www.ararat.kiev.ua)
жовтень 2010 – серпень 2013 (2 роки 11 місяців)
Обов'язки:
- розробка, бюджетування та реалізація маркетингової стратегії;
- моніторинг пріоритетних каналів збуту, формування та постановка задач по їх освоєнню, контроль виконання;
- формування та контроль виконання правил представленості (викладка, лістинг);
- розробка та впровадження мотиваційних програм, акцій, організація партнерської участі у заходах;
- річне маркетингове планування: витрати на дистрибуцію, трейд-маркетингові активності, медіа, комунікація зі споживачами та лідерами думок;
- звітність з проведення активностей: вартість, результати, ефективність та відповідність початковим цілям;
- розробка презентацій для каналів збуту, організація та проведення майстер-класів;
- розробка та замовлення POS-матеріалів, ефективний розподіл та контроль виконання.
Досягнення:
- перезапуск ТМ на ринок та вивід на планові показники;
- розробка ефективного маркетингового плану бренда та звітність з його реалізації;
- проведення трейд-маркетингових та іміджевих активностей, розробка та запуск мотиваційних програм, рекламних кампаній та ін..
Маркетинг координатор у Sante-Alko (Chivas, Becherovka, Jameson і т.п.) (www.ararat.kiev.ua)
серпень 2007 – жовтень 2010 (3 роки 3 місяці)
Обов'язки:
- розробка та реалізація трейд-маркетингових та іміджевих активностей по брендам портфеля (25 брендів);
- координування трейд-маркетингових та іміджевих активностей, ініційованих бренд-менеджерами материнської компанії (Pernod Ricard Ukraine);
- участь у формуванні адресних програм та аналіз ефективності проведення активностей;
- замовлення, розподіл, контроль використання POSm;
- маркетингова та інформаційна підтримка роздрібних магазинів компанії: пряма та непряма реклама, програма лояльності та трейд-маркетингові активності, ціноутворення;
- розробка та ведення сайту компанії та роздрібного Інтернет-магазину.
Досягнення:
- організований з «0» відділ маркетингу, налагодженні та формалізовані процеси: планування, бюджетування, звітність;
- успішне проведення десятків трейд-маркетингових та іміджевих активностей по брендам портфеля;
- розробка, наповнення, запуск та просування сайту компанії та роздрібного Інтернет-магазина;
- виведення на потрібний рівень якості POS матеріалів в рамках мінімальних бюджетів.
Менеджер з маркетингу в Nika-Company (www.nika-trade.com.ua)
теревень 2006 – серпень 2007 (1 рік 4 місяці)
Обов'язки:
- розробка та впровадження мотиваційних програм для клієнтів;
- написання рекламних та презентаційних текстів;
- ведення сайту компанії, в т.ч. електронного каталогу;
- розробка та розподілення рекламної поліграфії та сувенірної продукції;
- інші функції, пов’язані з формуванням іміджу та попиту.
Досягнення:
- виведення ТМ на високий рівень впізнаваності серед ЦА;
- розробка повного асортименту рекламно-інформаційної поліграфії.
Освіта: вища (магістр) – Інститут політології, соціології та права (м. Київ) – 2007р.
Мови:
- Англійська – upper-intermediate
- Українська – рідна
- Російська – вільно
Членство в ГО: є дійсним членом НСОУ «Пласт» з 2019 року
Додаткова інформація: маю високу соціальну активність, комунікабельність, широкий кругозір; веду активний спосіб життя.
м. Київ
12 серпня 1985 р (39 років)
[
[
Діти:
Остріщенко Дарина Костянтинівна 28.07.2009р.
Остріщенко Гліб Костянтинович 19.09.2011р.
Батько: Остріщенко Василь Федотович, 15.07.1939 – 31.05.2024р.
Народився в с.Краснопілля (Сумська обл.), проживав в м. Київ
Інженер-конструктор на заводах залізо-бетонних конструкцій в Києві, пенсіонер.
Мати: Остріщенко (Сас) Вікторія Сергіївна, 11.06.1945 – 10.08.2010р.
Народилась в м. Канів (Черкаська обл.), проживала в м.Київ
Вчитель, науковий співробітник, пенсіонер-інвалід.
Сестер та братів не маю. Родичів на окупованих територіях не маю.
Цивільний досвід:
- Менеджмент – створення та управління проектними командами 5-10 осіб (маркетинг, виробництво), формування та емплементація бізнес-процесів
- Креативність – створення макетів (llustrator, Photoshop, InDesign), розробка ідей та для маркетингу та просування
- Технічний досвід – налагодження друкарських та інших машин, самозарадість в технічних потребах – електрика, інженерія, ремонт техніки, будівництво (побудував 2 будинки) і т.п.
- Комунікативний досвід – складні але ефективні переговори, супроводження домовленостей, пошук або формування спільних інтересів
- Досвід роботи з цифрами – хороші навики Excel – складні формули, зведені таблиці і т.п., вміння непогано орієнтуватись в цифрах «на слух»
Військовий досвід:
- Курс «Крило» - центр підготовки операторів БПЛА «Крук» - 7 група (лютий 2023р)
- іншого значного військового досвіду не маю
Підприємницька діяльність – проект з виготовлення поліграфії та мерчу – спочатку посередництво, потім власне виробництво
грудень 2020 – до цього часу (4+ роки)
Обов'язки:
- формування портфеля продукців, що пропонує компанія, ціноутворення
- підбір та закупівля обладнання для друку, його освоєння
- пошук та ведення замовників, підбір асортимента та рішення для їхніх потреб
- підбір працівників, навчання, спільна робота
- аналіз, облік, бюджетування, планування
Досягнення:
- створення результативного проекта з 0
- розвиток проекта, в т.ч. через налагодження партнерства та інвестиції
Проект з розробки нових продуктів в рамках існуючих ТМ (Полтавочка, Чутянка, Галицька Долина), та нових ТМ (Sulu Guni, Vilma)
квітень 2019 – грудень 2020 (1 рік 9 місяців)
Обов'язки:
- розробка нових продуктів, в тому числі преміальних та нішевих (мета – вихід компанії з ролі сировинного постачальника, розробка асортиментного ряду високомаржинальних продуктів): аналіз попиту, координування розробки продукту, дизайн всіх комплектуючих та споживчих характеристик, підбір паковання та комплектуючих, контроль виробництва та виводу перших партій;
- розробка та погодження нормативних документів з потрібними характеристиками та маркетинговими назвами;
- реєстрація ТМ, в т.ч. на грані дозволеного;
- розробка маркетинг-мікса для нових ТМ;
- покращення маркування продукції.
Досягнення:
- розробка 4-х нових та поступове коригування 2-х існуючих ТМ;
- погодження ТУ з потрібними характеристиками та маркетинговими назвами;
- розробка системи контролю якості комплектуючих для продукції.
Керівник категорії «Горілка» в Arda-Trading (www.arda.com.ua)
вересень 2018 – квітень 2019 (7 місяців)
Обов'язки:
- формування стратегії просування: імідж – POSm, events; трейд-маркетинг – просування в каналах off-trade, on-trade, traditional trade, special retail;
- конкурентне ціноутворення та реагування на демпінг зі сторони конкурентів;
- постійна комунікація та побудова взаємовідносин з ключовими клієнтами;
- планування та бюджетування всіх процесів.
Досягнення:
- побудував ефективну систему комунікації з бренд-оунером;
- підготував та погодив інструменти трейд-маркетингу, в тому розробка та вивід VAP;
- ввів ключовий асортимент в мережу Сільпо;
- розробив та провів першу поїздку-екскурсію ключових клієнтів (мережі) на виробництво (Фінляндія).
Директор з маркетингу у Staritsky&Levitsky Vodka (www.staritskylevitsky.com)
лютий 2015 – червень 2018 (3 роки 6 місяців)
Обов'язки:
- розробка та реалізація маркетингової стратегії (маркетинг-мікса ТМ): іміджеве просування, трейд-маркетинг, POSm, events;
- розробка та участь у виводі на ринки ТМ: розробка продукту, інструментів, позиціонування, ціноутворення;
- аналіз дій конкурентів, стану ринку, категорії, каналів збуту;
- постановка цілей, формування інструментів для їх реалізації, моніторинг стану взаємовідносин з активними та потенційними клієнтами в каналах off-trade, on-trade, traditional trade, special retail;
- комерційні переговори та постійна комунікація з ключовими клієнтами, в т.ч. лістинг в національні мережі з нуля (Сільпо, Новус, Метро. Ашан, Фоззі, Таврія і т.д.);
- планування та реалізація трейд-маркетингових активностей;
- координація маркетингової роботи дистриб’ютора (ексклюзив по Україні) – постановка задач, надання інструментів, контроль виконання;
- підбір та тестування комплектуючих продукту, контроль якості.
Досягнення:
- формування та ефективне управління відділом маркетингу;
- ріст долі ТМ в категорії з 3% до 38%;
- приріст продаж з 2015 року до 2018 року: +127%/+92%/+44%/+40%;
- поступова оптимізація витрат на маркетинг на 64% (на одиницю товарообороту);
- виправлення помилок в дизайні та наборі комплектуючих продуктів;
- зниження собівартості продукції на 9-15%;
- розробка та вивід нової ТМ Distil.No9 Small Batch Vodka (дистрибуція на 8 експортних ринків);
- побудова ефективної співпраці з дистриб’ютором: brand education, ефективний набір трейд-маркетингових інструментів, зменшення націнки дистриб’ютора, система планування та звітності.
Директор з маркетингу та дистрибуційних продажів Elit
квітень 2014 – жовтень 2014 (7 місяців)
Обов'язки:
- налагодження взаємовідносин та постійна комунікація з дистриб’юторами;
- розробка, погодження та реалізація трейд-маркетингових активностей;
- проведення презентацій лінійки продукції;
- реалізація запланованої стратегії, її коригування у відповідності до зменшення фінансування маркетингу.
Досягнення:
- в умовах незапланованого припинення фінансування відкоригував стратегію у відповідності до нових ввідних даних, оптимізував співвідношення початкових інвестицій з фінансовим результатом;
- налагодив ефективне співробітництво з дистриб’юторами, знайшовши способи пом’якшити негативний ефект від значного скорочення маркетингового бюджету.
Бренд менеджер ТМ Ажур в Elit
серпень 2013 – березень 2014 (8 місяців)
Обов'язки:
- аналіз попиту ринку, коригування та доповнення портфеля продукції
- розробка, бюджетування, погодження та реалізація маркетингової стратегії;
- розробка стандартів представленості та мерчандайзингу;
- конкурентне ціноутворення та прогноз продажів SKU (у т.ч. поканально);
- участь у формуванні планів продажів (поканально/помісячно/по SKU);
- написання текстів та підготовка інших матеріалів для сайту;
- розробка та виробництво POSm та сувенірної продукції.
Досягнення:
- розробив ефективну та реалістичну маркетингову стратегію, деталізував та спланував дії з її реалізації (детальне бюджетування з проведенням тендерів);
- сформував збалансований та перспективний портфель продуктів ТМ;
- налагодив плідну співпрацю з Disney Company зі створення кобрендингових продуктів;
- виконав ціноутворення та затвердив прайс-лист (поканально);
- підготував ТМ до сезону 2014.
Бренд менеджер ТМ Beluga в Sante-Alko (www.ararat.kiev.ua)
жовтень 2010 – серпень 2013 (2 роки 11 місяців)
Обов'язки:
- розробка, бюджетування та реалізація маркетингової стратегії;
- моніторинг пріоритетних каналів збуту, формування та постановка задач по їх освоєнню, контроль виконання;
- формування та контроль виконання правил представленості (викладка, лістинг);
- розробка та впровадження мотиваційних програм, акцій, організація партнерської участі у заходах;
- річне маркетингове планування: витрати на дистрибуцію, трейд-маркетингові активності, медіа, комунікація зі споживачами та лідерами думок;
- звітність з проведення активностей: вартість, результати, ефективність та відповідність початковим цілям;
- розробка презентацій для каналів збуту, організація та проведення майстер-класів;
- розробка та замовлення POS-матеріалів, ефективний розподіл та контроль виконання.
Досягнення:
- перезапуск ТМ на ринок та вивід на планові показники;
- розробка ефективного маркетингового плану бренда та звітність з його реалізації;
- проведення трейд-маркетингових та іміджевих активностей, розробка та запуск мотиваційних програм, рекламних кампаній та ін..
Маркетинг координатор у Sante-Alko (Chivas, Becherovka, Jameson і т.п.) (www.ararat.kiev.ua)
серпень 2007 – жовтень 2010 (3 роки 3 місяці)
Обов'язки:
- розробка та реалізація трейд-маркетингових та іміджевих активностей по брендам портфеля (25 брендів);
- координування трейд-маркетингових та іміджевих активностей, ініційованих бренд-менеджерами материнської компанії (Pernod Ricard Ukraine);
- участь у формуванні адресних програм та аналіз ефективності проведення активностей;
- замовлення, розподіл, контроль використання POSm;
- маркетингова та інформаційна підтримка роздрібних магазинів компанії: пряма та непряма реклама, програма лояльності та трейд-маркетингові активності, ціноутворення;
- розробка та ведення сайту компанії та роздрібного Інтернет-магазину.
Досягнення:
- організований з «0» відділ маркетингу, налагодженні та формалізовані процеси: планування, бюджетування, звітність;
- успішне проведення десятків трейд-маркетингових та іміджевих активностей по брендам портфеля;
- розробка, наповнення, запуск та просування сайту компанії та роздрібного Інтернет-магазина;
- виведення на потрібний рівень якості POS матеріалів в рамках мінімальних бюджетів.
Менеджер з маркетингу в Nika-Company (www.nika-trade.com.ua)
теревень 2006 – серпень 2007 (1 рік 4 місяці)
Обов'язки:
- розробка та впровадження мотиваційних програм для клієнтів;
- написання рекламних та презентаційних текстів;
- ведення сайту компанії, в т.ч. електронного каталогу;
- розробка та розподілення рекламної поліграфії та сувенірної продукції;
- інші функції, пов’язані з формуванням іміджу та попиту.
Досягнення:
- виведення ТМ на високий рівень впізнаваності серед ЦА;
- розробка повного асортименту рекламно-інформаційної поліграфії.
Освіта: вища (магістр) – Інститут політології, соціології та права (м. Київ) – 2007р.
Мови:
- Англійська – upper-intermediate
- Українська – рідна
- Російська – вільно
Членство в ГО: є дійсним членом НСОУ «Пласт» з 2019 року
Додаткова інформація: маю високу соціальну активність, комунікабельність, широкий кругозір; веду активний спосіб життя.
Similar candidates
-
Product Marketing Manager
Kyiv -
Chief Marketing Officer, маркетолог, бренд-менеджер
Kyiv -
Помічник керівника з маркетингу
Kyiv, Remote -
Marketing, advertising manager, Team lead (Group account)
55000 UAH, Kyiv -
Артдиректор, інтернет-маркетолог, бренд-менеджер
Kyiv -
Digital Marketing Manager
Kyiv, Lviv