- File
Юлія
Офіс-менеджер
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, Логіст, Комірник, Адміністратор
- Age:
- 50 years
- City of residence:
- Irpin
- Ready to work:
- Bucha, Hostomel, Irpin
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14559241/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:17.03.1975
Місто: Запоріжжя
Телефон:[
Email: [
Освіта
ХHУГМ ім. О.М. Бекетова
01/2014р. – 06/2015р.
Фахівець з економіки підприємства
Диплом спеціаліста
ХHУГМ ім. О.М. Бекетова
09/2011р. – 12/2013р.
Фахівець з економіки підприємства
Диплом бакалавра
Досвід роботи
ПрАТ «Датагруп» - Логіст
09/2018р. – теперішній час
Основні обов’язки:
• Приймання, облік, зберігання та видача телекомунікаційного обладнання, матеріалів і комплектуючих
• Ведення складської документації відповідно до внутрішніх процедур та стандартів компанії
• Робота з обліковими системами (наприклад, SAP, BPM, KlDb, інші внутрішні програми)
• Контроль залишків на складі, участь у проведенні регулярних інвентаризацій
• Забезпечення збереження обладнання та дотримання умов зберігання (температурний режим, вологість, безпека)
• Взаємодія з технічним відділом, логістикою, сервісними інженерами щодо забезпечення замовлень
• Підготовка комплектів обладнання для монтажних бригад та сервісних виїздів
• Участь у списанні та утилізації пошкодженого або застарілого обладнання згідно з внутрішніми регламентами
ПрАТ «ДАТАГРУП» - Секретар/Офіс-менеджер
04/2008р - 08/2018р.
Основні обов’язки:
• Організація документообігу та внутрішніх адміністративних процесів
• Впевнений користувач ПК: MS Office (Excel, Word), електронна пошта
• Навички планування та організації робочого простору
• Прийом та обробка вхідної/вихідної кореспонденції
• Робота з офісною технікою (принтер, сканер, копір)
• Робота в багатозадачному режимі та дотримування дедлайнів
• Здійснення кадрового діловодства підприємства
Складання, узгодження, супровід договорів оренди, технічного обслуговування, договорів на будівельно-монтажні роботи, та обслуговування мережі
АТ «Укрпошта» - Оператор КДД
09/1999р. - 05/2002р.
Основні обов’язки:
• Надання довідкових даних згідно з внутрішніми базами та реєстрами
• Перевірка правильності заповнення документів та відповідність встановленим стандартам
• Контроль за своєчасністю обробки запитів та звернень
• Робота з внутрішніми електронними системами та базами даних
Професійні та особисті навички
• Організація документообігу та внутрішніх адміністративних процесів
• Знання програм для обліку (складські програми – за наявності)
• Робота з первинною бухгалтерською документацією (накладні, рахунки, акти)
• Високий рівень відповідальності та уважності до деталей
• Планування та координація офісних процесів
• Контроль за дотриманням термінів доставки та постачання
• Впевнений користувач ПК (MS Office, Excel, Word), електронної пошти
М’які навички (soft skills):
• Розвинені організаторські та комунікативні навички
• Відповідальність
• Старанність і уважність до деталей
• Вміння працювати в команді
• Гнучкість та швидка адаптація до змін
• Спрямованість на результат
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Irpin, Remote -
Адміністратор рецепції
Kyiv, Bucha -
Адміністратор рецепції
Irpin -
Помічник керівника
Irpin, Kyiv, Bucha -
Офис-менеджер
15000 UAH, Irpin -
Секретарь руководителя
Irpin, Zhytomyr , more 7 cities