• File

Олександр

Управлінець, керуючий, заступник

Considering positions:
Управлінець, керуючий, заступник, Керуючий мережі магазинів
Age:
50 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Харченко Олександр Григорович

40030,Україна, м. Суми
моб.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

КВАЛІФІКАЦІЯ: 10-ти річний досвід у сфері активних продажів;
20-ти річний досвід в управлінській галузі.
МЕТА: отримання керівної посади у Вашій компанії
ДОСВІД РОБОТИ:
03.2017 – 06.2025 Головний механік ФОП Кажанова В. В. ( Сумська торгівельна
група)
Основні обов'язки:
- контроль технічного стану транспортних засобів;
- взаємодія з водіями для забезпечення безпеки перевезень;
- робота з постачальниками запасних частин;
- заключення договорів;
- організація та контроль за надходженням запасних частин;
- організація технічного обслуговування та ремонту автотранспорту;
- контроль якості та своєчасність проведення ремонту на СТО;
- взаємодія з ТСЦ у переоформленні автотранспорту, сертифікації та ТО;
- к-сть підлеглих - 12чол., к-сть ТЗ -16од.
02.2016 – 11.2016 Заст. керуючого з транспорту (Суми, Конотоп) ТОВ
фірма «Антарес»
Основні обов'язки:
- забезпечення організації праці серед осіб, які перебувають у підпорядкуванні.
- ведення обліку транспорту, який перебуває на балансі організації.
- організація роботи з технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів з метою забезпечення готовності автотранспортних засобів до перевезень.
- складання плану і графіка технічного обслуговування і ремонту автотранспорту.
- забезпечення технічно справного стану автотранспорту, проведення технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів.
- придбання запасних частин, ремонтних матеріалів, інструменту для технічного обслуговування та ремонту автотранспорту.
- випуск у рейс технічно справні автомобілі, завчасно подати відомості про них.
- здійснення економного витрачання запасних частин, ремонтних матеріалів, інструменту, домагається зниження собівартості транспортних робіт.
- контроль за дотриманням затвердженого розпорядку дня, виробничої та трудової дисципліни у відповідному структурному підрозділі.
- інструктаж і забезпечення дотримання працівниками підрозділу правил і норм з охорони праці та пожежної безпеки під час експлуатації автотранспортних засобів.
- кількість підлеглих 23 особи.
- кількість транспортних засобів – 20 одиниць.
12.2014 - 03.2017 Приватний підприємець
09.2011 - 10.2014 Заступник директора ТОВ «МІКС ОІЛ» мережі АЗС
«MARSHAL»
Основні обов'язки:
- організація роботи, координація взаємодій між співробітниками компанії;
- управління колективом (підбір, навчання, розстановка персоналу, з урахуванням стратегічних завдань в регіоні);
- контроль роботи магазину-кафе, щомісячна ревізія, відкриття і продовження ліцензій, робота з постачальниками; формування асортиментної політики щодо продукції;
- взаємодія з контролюючими органами (податкова інспекція, захист прав споживача, ДСНС, охорона праці, санепідемстанція...);
- взаємодія з підрозділами головного офісу компанії;
- робота з клієнтською базою, прийняття участі у впровадженні маркетингових заходів;
- забезпечення транспортної логістики (контроль, забезпечення безпеки перевезень)
- контроль дотримання режиму роботи, встановлених правил та інструкцій;
- щотижневий моніторинг цін конкурентів компанії;
- вирішення адміністративно - господарських питань;
-контроль операційних витрат у регіоні;
- взаємодія з потенційними партнерами з метою роз'яснення політики компанії та залучення до цього процесу нових партнерів;
-контроль благоустрою АЗК, забезпечення чистоти території, технологічного та торгового обладнання, приміщень, будівель і споруд АЗК
-к - у підлеглих 90 осіб.
10.2009 - 09.2011 Головний спеціаліст відділу благоустрою Зарічної районної
Адміністрації в місті Суми (держслужбовець)

02.2007 - 03.2009 Начальник Сумського відділення ТОВ «Спожив Сервіс»
ТМ «Центр Кредит»

Основні обов'язки:
- аналіз інформації про регіональний ринок і на основі результатів аналізу розроблення стратегії з представлення фінансових послуг у регіоні;
- планування, організація та керівництво діяльністю;
- відкриття нових міні - відділень;
- управління колективом (підбір, навчання, розміщення персоналу, з урахуванням стратегічних завдань);
- складання та контроль операційних витрат за бюджетом відділень ;
- розробка планів збуту в регіоні, програми по збільшенню обсягів збуту і координація їх виконання;
- координація своєї роботи з центральним офісом підприємства (головним підприємством), забезпечення виконання керівних вказівок і розпоряджень керівництва центрального офісу (головного підприємства);
- забезпечення реалізації рекламних кампаній з просування послуг у регіоні, і формування сприятливого іміджу підприємства в регіоні з урахуванням місцевої специфіки;
- кількість підлеглих 100 осіб.
11.2006 - 02.2007 Регіональний менеджер ТОВ «Спожив Сервіс»
ТМ «Центр Кредит»
Основні обов'язки:
- відкриття регіону з «нуля»;
- налагодження ділових зв'язків з комерційними банками та іншими кредитними установами, лізинговими компаніями, іншими організаціями;
- укладення від імені підприємства договорів (оренди, купівлі-продажу, постачання та ін.);
- організація робочого процесу в регіоні;
- відкриття нових кредитних пунктів;
- організація і керівництво територіальних менеджерів і менеджерів з розвитку;
- забезпечення виконання плану продажів;
- підготовка звітів про виконану роботу, а також аналітичні доповіді;
- кількість підлеглих 80 осіб.

05.2006 - 11.2006 Територіальний супервайзер ЗАТ «Сармат»
Основні обов'язки:
- управління персоналом і продажами;
- навчання персоналу;
- ведення переговорів;
- контроль залишків на складах дистриб'юторів;
- контроль дебіторської заборгованості;
- кількість підлеглих 10 осіб.
08.2005 - 05.2006 Менеджер по роботі з ключовими клієнтами ТОВ «ТД ХЖК»
ТМ «Щедро»
Основні обов'язки:
- ведення переговорів і укладання угод купівлі-продажу в якості фахівця з винятковими правами;
- пошук і залучення нових клієнтів;
- забезпечення поступального зростання обсягу продажів;
- контроль дебіторської заборгованості;
11.2001 - 07.2005 Торговий представник ТМ «СОЮЗ-ВІКТАН»
Основні обов'язки:
- активний продаж продукції ТМ «Союз-Віктан» у т.т.
- роздрібної та оптової торгівлі міста та області;
- просування та розширення асортименту продукції;
- підвищення іміджу продукції та компанії;
- мерчендайзинг, контроль використання торгового обладнання;

05.1998.-11.2001 Начальник відділу маркетингу Сумська
державна сільськогосподарська машинно-технологічна станція.
ОСВІТА: Вища

ОСОБИСТІ ДАНІ : 1974 р.н., одружений, двоє дітей.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: активність, цілеспрямованість, комунікабельність,
ініціативність, порядність, відповідальність,
амбітність, стресостійкість.
ДОДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ Інвалідність – 3 група
ПК на рівні користувача (1С, Windows, Word, Excel);
Водійські права категорії «А», «А1», «В», «В1», наявність
авто, досвід водіння – 33 роки

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city