• PRO

Валентина

Інспектор відділу кадрів, 35 000 UAH

Considering positions:
Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Начальник відділу кадрів, Бухгалтер з первинної документації, Заступник головного бухгалтера
Employment type:
full-time, part-time
Age:
49 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів, бухгалтер по заробітній платі

from 10.2023 to now (1 year 10 months)
ПрАТ «Єнні Фудз», Одеса (Харчова промисловість)

Забезпечення ведення кадрового обліку в повному обсязі.
Підготовка кадрової документації до архівування.
Ведення обліку заробітної плати в повному обсязі, контроль стану взаєморахунків з працівниками. Робота в 1 С 8.3 УПП
Ведення обліку робочого часу.
Формування та складання бухгалтерської та статистичної звітності засобами електронної здачі звітів у частині заробітної плати.
Видача довідок пенсіонерам.

Начальник відділу кадрів

from 07.2023 to 09.2023 (2 months)
ТОВ «Завод «Полігон», Одеса (Машинобудування)

Тимчасовий проект по відновленню та упорядкуванню кадрового обліку ТОВ «Завод «Полігон». Проект закінчено.

Начальник відділу кадрів

from 04.2022 to 05.2023 (1 year 1 month)
СП «Одеські дріжджі», Одеса (Харчова промисловість)

Начальник відділу кадрів за сумісництвом
СП «Одеські дріжджі» (3 підприємства)
Забезпечення ведення кадрового та військового обліку в повному обсязі.
Підготовка кадрової документації до архівування.

Бухгалтер з заробітної плати

from 11.2020 to 05.2023 (2 years 6 months)
СП «Одеські дріжджі», ТОВ «Одеські дріжджі», Одеса (Харчова промисловість)

Ведення обліку заробітної плати в повному обсязі, контроль стану взаєморахунків з працівниками (3-5 підприємств одночасно).
Перерахування в системі Клієнт Банку податків по заробітній платі.
Ведення обліку робочого часу.
Формування та складання бухгалтерської та статистичної звітності засобами електронної здачі звітів у частині заробітної плати.
Видача довідок пенсіонерам.
Робота в 1 С 8.3 УПП, БАС
Звільнення у зв’язку із закриттям заводу через війну

Бухгалтер

from 10.2010 to 07.2020 (9 years 9 months)
ТОВ «Екобіотек-Україна», Херсон (Харчова промисловість)

Посада: бухгалтер із заробітної плати, начальник відділу кадрів у порядку суміщення професій.
робота в 1 С 7.7, 1 С 8.3 УПП: є досвід перенесення бухгалтерських даних з 1 С7, Word, Excel до 1 С 8.3 та вдосконалення 1 С 8.3 під потреби підприємства.
• Ведення обліку заробітної плати у повному обсязі, звітність.
• Планування витрат із заробітної плати.
•Управлінський облік та звітність для керівництва.
• Ведення банківських операцій, оплата рахунків у системі Клієнт-Банк.
• Заміщення: касира, комірника на складі зап.частин, бухгалтера з оподаткування ТМЦ, бухгалтера з реалізації.
Начальник ВК
• Забезпечення ведення кадрового та військового обліку в повному обсязі.
• Розробка «з нуля» посадових інструкцій, положень та іншої документації щодо ведення кадрової роботи та обліку заробітної плати.
• Підбір персоналу.
• Досвід взаємодії з органами держ. влади, проходження перевірок
Проведення перевірок у частині ведення кадрового обліку, бухгалтерського у частині заробітної плати.

Бухгалтер

from 08.1997 to 10.2010 (13 years 2 months)
. ВАТ «Укрводбуд», Херсон (Будівельна промисловість, деревообробка)

робота в 1 С 7.2, 7.7 Бухгалтерія:
• облік запасів та МШП, складський облік у повному обсязі (23 склади), матеріальні звіти,
• реалізація, калькулювання собівартості, акти звірок з дебіторами та кредиторами,
• ведення з ПДВ, банк, каса, авансові звіти.
• Досвід взаємодії з органами держ.влади, проходження перевірок
Підготовка річної звітності та особливої інформації відкритого акціонерного товариства у ДКЦПФР.
1997-1998р.
Посада: претензіоніст у юридичному відділі.
Складання та підтвердження актів звірки з контрагентами.

Education

Херсонський національний технічний університет

Економіка підприємства, Херсон
Unfinished higher, from 1998 to 1999 (1 year)

Херсонський державний текстильний технікум

Бухгалтерський облік та аудит, Херсон
Specialized secondary, from 1995 to 1997 (2 years)

Knowledge and skills

  • Доброзичливість
  • • комунікабельність
  • •здатність швидко навчатися
  • Вміння зосеред
  • Відповідальність
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • M.E.Doc
  • Бест-Звіт
  • Знання ПКУ
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення кадрового обліку
  • Користувач 1С
  • 1С УТП

Additional information

Маю бажання працювати в цікавій, перспективній компанії з цікавими людьми.
З перспективою кар'єрного зростання та стабільною, гідною оплатою праці з усіма соц.гарантіями.
Різноманітний досвід роботи в будівельній, гідромеліоративній компанії, виробничих компаніях, що займалися сільським господарством, купівлею-продажем товарів (робіт, послуг), орендою, мали власні виробництва, дали мені багатий життєвий та професійний досвід. Тому мене не лякає зміна виду діяльності, у виборі нової роботи та великий обсяг обліку.
Відрядження не проблема.
Шукаю роботу як в офісі так і віддалено.
Бажаний рівень заробітної плати від 35000,00 грн. в залежності від обсягу роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: