- File
Олександр
Комерційний директор
- Considering positions:
- Комерційний директор, Виконавчий директор, Директор з продажу, Директор філії
- Age:
- 37 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14563708/
Uploaded file
The file contains 6 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Комерційний, Виконавчий Директор.
Директор з продажу, підрозділу, філії, мережі, регіону.
Повна зайнятость.
Вік:37 роки
Місто:Видаленно, повна або не повна зайнятість
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. почта:[
Вайбер [
Телеграм, Ватсап [
Досвід работи:
Компанія «Bell» мережа магазинів мобільного зв'язку
Фірмові магазини у Харківській, Полтавській та Сумській областях (кількість 31 ТТ)
01.09.2024 по 31.12.2024 (1 рік 3 місяці)
Основні задачі:
✔ Стратегія та розвиток:
• Формування та реалізація стратегії розвитку компанії
• Планування та досягнення фінансових та операційних показників
• Освоєння нових ринків, територій та каналів збуту
• Формування унікальних торгових пропозицій (УТП)
✔ Продажі та маркетинг:
• Збільшення обсягів продажів, впровадження сучасних технологій
• Моніторинг конкурентів та аналіз ринку
• Розвиток позитивного іміджу компанії серед клієнтів та партнерів
✔ Закупівлі та планування:
• Прогнозування продажів і планування закупівель
• Розробка стратегії закупівель
• Робота з постачальниками, покращення умов постачання
✔ Робота з командою:
• Підбір, адаптація, навчання та розвиток персоналу
• Формування та вдосконалення бізнес процесів команди
• Управління відділом продажів та адміністративним персоналом (5−7 співробітників)
Досягнення:
• збілшення обсягу продажів бреду Apple з 7,5% до 20% в відсоткових та абсалютних значеннях;
• зменшив запас неліквідів та "каменів" з 1,2 млн грн до 150 тис грн.;
• у кризовий час для компанії утримав продажів по компанії у кількісному показнику та у фінансовому результаті;
• запуск та вдосконалення;
• программи лояльності для клієнті;
• створення власної бази кліентів Копмпанії 50К+;
• створив та впровадив на мережу процес та алгоритм роботи з програмою лояльності та реєстрацією клієнтів у базі компанії;
• відкриття 6 нових магазинів;
• оптимізаця та продуктивні витрати на маркетинг, витрати були окуплені продажами;
• впровадив смс розсилки по компанії та окремо по локаціям, в тому числі розсилки від партненрів;
• тако ж підготував запуск проектів: таемний покупець, запксу сайту компанії, віртуальна АТС, CRM впровадження.
Рекомендації може надати:
Власник Бережний Костянтин [
Власник Світнековський Сергій Олегович [
ADS Харків
Поставщик мебельной фурнитуры в Харькове
09.2021 до 02.2022 (5 місяців) до початку війни
Директор з маркетингу
Основні задачі:
• Керував менеджерами, контролював якість їх роботи;
• Спілкувався з великими клієнтами, підтримував з ними зв'язок;
• Аналізував ефективність відділу за допомогою CRM;
• прогнозував продажі, керував ефективністю відділу;
• Мотивувати команду;
• налагодив систему KPI, визначав план продажу, стежив за його реалістичністю, погоджував зі своїм керівником;
• Розробив систему зростання співробітників, створив механізми їх навчання;
• писав інструкції, готував шаблони комерційних пропозицій;
• Контролював дебіторську заборгованість клієнтів;
• Аналізував конкурентів, шукав точки зростання для системи продажів компанії.
Досягнення:
• Зміни СМ для Менеджерів з продажу на логічну, зрозумілу та мотивуючу;
• Створив документ адаптації до введення посади нового співробітника по днях на місяць (написав курси з навчання товарних груп Компанії);
• Створив тест для перевірки та закріплення пройденого матеріалу;
• Створив курси з ТП, Ролі Клієнтів, Етапи продажів, ділове листування, стратегії продажів і т.д.
• запровадив щотижневе навчання у ВП;
• організував навчання співробітників компанії бізнес партнерами, тренерами та торговими представниками за товарами наявними, так само оцифрував матеріал, додав у курс навчання для нових співробітників;
• оптимізував витрати на оплату телеком у середньому 30 тис грн/рік шляхом оптимізації логіки маршруту дзвінків, тарифів та переадресацій по всіх лініях у компанії;
• забезпечив виконання планів ВП, поставлених компанією на 100%;
• за період роботи у компанії під моїм управлінням середня ЗП менеджерів зросла на 50%;
• створив мотиваційну програму для закриття вакансій на рівні всієї Компанії, завдяки якій вдалося оперативно знайти співробітників у всіх відділах Компанії, за 2 місяці близько 7 10 співробітників;
• збільшив кількість повернутих клієнтів та нових у середньому на 20 25%.
Рекомендації надасть:
Комерційний директор Шах Сергій [
Комерчійний директор
С 09.2020 по 09.2021 (1 рік)
"Ланторг" (телекомунікації та зв'язок, постачальник мережного обладнання)
• Формування стратегії відділу продажу та закупівлі;
• Постановка планових показників та організація; заходів щодо їх досягнення;
• Операційне управління;
• Проведення зустрічей з клієнтами та постачальниками;
• аналітика роботи відділу продажу та закупівлі;
• Прорахунок планів на рік місяць та їх коригування;
• проведення планерок, загальних зборів;
• робота з оплатами постачальникам;
• Участь у плануванні закупівель;
• створення нових посад, мотивацій, схем роботи;
• Оптимізація поточних процесів у компанії;
• Спілкування з менеджерами для розуміння труднощів та попиту, пошук можливостей для вирішення цих завдань;
• Вичитування договорів, бухгалтерська допомога за різними схемами та питаннями;
• Навчання з усіх видів технологій та питань;
• Дзвінки клієнтам для вирішення різноманітних питань як проблемних, так і продажних;
• спілкування з постачальниками, з питань умов співробітництва, проблемних питань;
• Перевірка звірок Відділ продажу та відділ закупівлі;
• Вирішення питань між співробітниками в конфліктних ситуаціях;
• проведення зустрічей з постачальниками, відрядження по клієнтах;
• проведення співбесід уведення на посаду та робота зі стажистами;
Професійні навички, досягнення та знання:
• Систематизація процесів компанії:
• створення регламентів, розпоряджень;
• Листи мотивації співробітників;
• Посадові обов'язки;
• впровадив віртуальну АТС Бінотел з "0", інтеграція в 1С складання ТЗ;
• Організував процес відряджень до Клієнтів, створення чек аркуша підготовки до зустрічей;
• Створив і впровадив процедуру обліку та списання коштів у Компані;
• Написав програми навчання, та навчив співробітників стандартам роботи та технікам продажу, створив тести для перевірки знань у співробітників після навчань;
• Впровадив індивідуальний розвиток тацілепокладання з менеджерами з продажу;
• Створив і впровадив клієнтоорієнтованість у компанії;
• Створення алгоритму роботи процесу з поверненнями товару в компанії;
• зменшив кількість скарг Клієнтів у 3 рази;
• скоротив у три часи прийняття заявок відділом закупівлі;
• оптимізував витрати на мобільний зв'язок;
• отримав індивідуальні ціни та умови співпраці у 8 великих постачальників;
• Повернув велику заборгованість від Клієнта (утворилася до початку виконання обов'язків)
• Розпродаж 60% залежали товарів зі складу Компанії;
Рекомендації може надати:
Власник Компанії Бєляєв Віталій [
Виконавчий директор
с 08.2019 по 05.2020 (9 місяцев) до початку пандемії
Міжнародна компанія франчайзингу, Харків (Франчайзинг)
• розробляв стратегію розвитку кожного відділення компанії з метою розвитку компанії загалом;
• проводив зустрічі з потенційними та майбутніми франчайзі для укладання договору та оплати;
• стверджував щотижневі плани керівників відділень з метою ефективного планування діяльності компанії;
• оцінював звіт за минулий тиждень керівників відділень з метою відстеження ефективності роботи компанії;
• виставляв завдання керівникам відділень та відстежував їх виконання з метою розвитку компанії;
• Організація роботи та ефективна взаємодія співробітників та структурних підрозділів компанії з метою розвитку компанії;
• брав участь у рекомендаційній раді з метою фінансового планування та вирішення обговорюваних на рекомендаційній раді питань;
• брав участь у створенні загальної стратегії компанії з метою розробки стратегії компанії;
• Організація, відстеження та відповідальність за виконання всіх наказів генерального директора з метою роботи компанії згідно з наказами генерального директора;
• виконання або передача керівникам відділень завдань, поставлених генеральним директором офісу з метою виконання;
• представляв у межах своєї компетенції інтереси компанії у відносинах з іншими організаціями чи партнерами з метою проведення переговорів;
• підписував документи у межах своєї компетенції з метою розвитку компанії;
• стверджував та відхиляв ЗРС та ЗВС з метою прийняття рішень;
• Встановлював службові обов'язки для працівників з метою ефективної організації роботи компанії;
• стверджував заробітну плату працівників з метою своєчасної виплати заробітної плати;
• Вирішував конфліктні питання з потенційними франчайзі, які існують і в колективі.Професійні навички, досягнення та знання:
• збільшив в 1,5 рази кількість франшиз, що продаються, на місяць за 3,5 місяця;
• збільшив у 1,5 рази кількість відкритих франчайзингових точок на місяць за 4 місяці;
• збільшив середній чек на 40% за 3,5 місяці;
• Збільшив показник обороту та чистого доходу Компанії на 40% з 4 місяців;
• Створив та впровадив систему лояльності для партнерів франчайзі.
• Повернув фінансові заборгованості від старих франчайзі до компанії.
• Курирував та розробив стартап проекту партнерської кав'ярні під управлінням компанії з "0" м. Київ.
Рекомендації може надати:
Власник Компанії Олександр Воєводін [
Керівник служби роздрібних продаж, Директор філії
з 02.2017 по 11.2018 (1 рік 9 месяців)
ТОВ "Алло", Харків (Роздрібна торгівля)
• Планування, контроль та аналіз продажів торгових точок (магазинів);
• Оперативне керівництво діяльністю магазинів;
• Розробка та проведення заходів щодо підвищення продажів та покращення якості обслуговування;
• управління прибутковістю філії через збільшення продажів та оптимізації витрат;
• Ефективна організація роботи працівників ТТ;
• стимулювання працівників до поліпшення результатів;
• розробка та реалізація заходів, спрямованих на забезпечення активного продажу по ТТ;
• Проведення аналітичної роботи, здавання звітності;
• Забезпечення дотримання бізнес процесів у магазинах, стандартів роботи магазинів (чек лист);
• Контроль проведення ревізій у магазинах;
• Щоденний аналіз та коригування продажів філії, постановка завдань та контроль їх виконання;
Професійні навички, досягнення та знання:
• відкрив 10 нових магазинів;
• збільшив прибуток підконтрольних торгових точок у 1,5 - 2 рази;
• Збільшував зростання товарної виручки LFL (рік на рік) у середньому на 45 - 50%;
• Знаю різні технології продажу;
• Маю досвід підбору ефективних команд;
• Маю здатність усувати конфліктні ситуації;
• Маю вміння знаходити індивідуальний підхід до Клієнтів;
• Вмію продавати різні групи товарів;
• маю досвід роботи у Bitrix24
• Керував у середньому 15 магазинів різних форматів (флагмани, мультибренд, Vodafon, Київстар, Xiaomi) зі штатом 130 працівників.
• мав досвід 6 місяців управління 30 магазинами зі штатом 300 співробітників (під час закриття вакансії другого директора філії Харкова)
Рекомендації може надати:
Директор регіону, ТОВ "Алло" Малюта Олександр Вікторович [
Провідний спеціаліст з развитку Сервісів в Регіоні, Ментор
з 08.2016 по 02.2017 (6 месяців) зріст в кар'єрі
ТОВ "Алло", Харків (Роздрібна торгівля)
Цілі роботи:
1. Розвиток продажів у категорії Сервіси у підзвітному підрозділі;
2. Виконання встановлених планів та комерційних показників у регіоні у категорії послуги
Завдання:
• Виконання магазинами мережі поставлених планів з обігу сервісів (ДУ + СТРАХОВКИ);
• забезпечення виконання магазинами мережі поставлених планів з продажу сервісів, які відповідають атрибутам формату;
• Забезпечення дотримання магазинами сета регламентів бізнес процесів у категорії Сервіси;
• забезпечення виконання комерційних показників ефективності категорії (частка, проникнення, середня вартість);
• Навчання торгового персоналу айдиторно, територіально, проведення вебінарів із продажу продуктів у категорії Сервіси;
Професійні навички, досягнення та знання:
• збільшення частки сервісів у регіоні з 7,5% до 10%, найкращий результат у регіоні;
• збільшення середнього чека сервісів, що продаються, на 35%
• передача стратегії роботи з особистого досвіду колегам з інших регіонів України як найкраща модель управління продажами у вірному регіоні;
• Використання навчання ж компанії за допомогою вебінарів;
• Створення продуктивного курсу навчання для стажистів;
Рекомендації може надати:
Директор регіону, ТОВ "Алло" Малюта Олександр Вікторович [
Директор магазину
з 12.2009 по 08.2016 (6 років 8 месяців) зріст в кар'єрі
ТОВ "Алло", Харьков (Роздрібна торгівля)
• Ведення документообігу;
• Мерчандайзинг на ТТ;
• Підбір добір та навчання нових співробітників;
• Аналіз і планування продажів;
• Контроль дотримання персоналом належної якості культури обслуговування покупців;
• Написання ПІР (планів індивідуального розвитку) для свого магазину та співробітників на певний період;
• Робота в 1С;
• Перевірка касової дисципліни;
• Проведення інвентаризації;
• Забезпечення виконання плану продажу магазином
• забезпечення отримання максимальних продаж у магазині шляхом якісного обліку та пропозиції всього заявленого в магазині асортименту товару;
• Безперебійна робота торгової точки
• Взаємодія з контролюючими органами
Освіта
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інстітут»
Факультет: «Бизнесу та фінансів», спеціальність: Зовнішньоекономічна діяльність», Харків
Вища освіта , з 2005 по 2011 (5 років 5 месяців):
- Диплом бакалавр 29.06.2009;
- Диплом фахівець 21.02.2011.
Харківській національний університет імені В.Н. Каразіна, освітня программа: “Прикладна фізика”, галузь знань: “Природна наука”, спеціальність: “Прикладна фізика та наноматеріали” з2023 по 2024 (1 рік 6 місяців):
- Диплом Магістра 31.12.2024.
Додаткова освіта
• Навчання коучингу та цілепокладання (Пройшов курс навчання із зовнішнім Коучем 2017 - 2018р. Некрасова А. За допомогою скайп сесій, лич (Пройшов курс навчання із зовнішнім Коучем 2017 - 2018р. Некрасова А. За допомогою скайп сесій, особистих с. 1 рік)
• Тренінги від компа Алло Системне мислення, Целепологування Тайм менеджмент, Ефективне управління, Командою, Комунікації та конфлікт (2015 - 2018 Системне мислення, Целепологування Тайм менеджмент, Ефективне управління, Командою, Комунікації та конфлікт)
• Оратор за 2 дні 2017 Тренер Бузовський Дмитро (2017, 2 дні)
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп'ютером
• Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; Adobe Reader, 1С: 1С: Підприємство 7 і 8, Internet;
• Вміння мотивувати підлеглих для досягнення цілей (10 років досвіду) Вільно, використовую зараз;
• Навички роботи з комп'ютером (16 років досвіду) Вільно, використовую зараз;
• Навчання торгового персоналу аудиторно та територіально продажам (7 роки досвіду) Вільно, використовую зараз;
• Проводив тренінг "Техніки продажів", "Ролі клієнтів" у тому числі для зовнішньої Компаній (1 рік досвіду) Вільно, використовую зараз.
Знання мов
• Українська ─ вище середнього/майже вільно
Ключові навички та якості:
• Орієнтованість на досягнення результату та ефективне вирішення завдань.
• Високий рівень комунікабельності та активна життєва позиція.
• Здатність до самовдосконалення та постійного професійного розвитку.
• Вміння приймати рішення та нести відповідальність за їх реалізацію.
• Швидкість навчання та адаптація до нових умов.
• Творчий підхід до вирішення проблем та нестандартних ситуацій.
• Висока відповідальність, чесність і порядність у роботі.
• Вміння працювати в умовах багатозадачності та стресових ситуацій.
• Сильні організаторські здібності та вміння працювати в команді.
• Клієнтоорієнтованість і здатність до ефективних комунікацій.
• Аналітичне мислення, вміння оцінювати ситуацію та знаходити оптимальні рішення.
• Переконливість та здатність відстоювати свою точку зору.
• Водійський досвід (категорія «В», власний автомобіль).
Хобі: подорожі, спорт, родина.
Similar candidates
-
Руководитель отдела продаж
Kharkiv -
Керівник відділу продажу
Kharkiv, Kyiv , more 4 cities -
Комерційний директор, заступник директора з виробництва
Kharkiv -
Керівник відділу продажу
Kharkiv -
Директор (виконавчий, операційний, фінансовий, комерційний), керівник компанії
25000 UAH, Kharkiv, Dnipro , more 6 cities -
Коммерческий директор
Kharkiv