• File

Галина

Product-менеджер

Considering positions:
Product-менеджер, Head of customer support, Customer success manager
Age:
25 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ткаченко Галина Володимирівна

Країна: Україна, готова до релокейту Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) Telegram: @galizhowl​

Хто я ?
Говорячи про останній досвід, то я результативна Senior Customer Success
Manager з понад 4 роками досвіду в SaaS-середовищі, зокрема в HoReCa та
EdTech. Профессійний перекладач з “айтішного” на “людський”. Експерт у
побудові та масштабуванні процесів підтримки клієнтів, управлінні
портфелем з 500+ клієнтів, зниженні показника відтоку (churn) та
збільшенні доходу від повторних продажів (MRR). ​
Володію глибоким розумінням ключових метрик SaaS: NRR, LTV, CAC, NPS.
Сильна в аналітиці, оптимізації процесів, Retation та побудові
довгострокових відносин із клієнтами.​

Якщо говорити загально, я працюю менеджером на різних проектах вже
понад 5 років. Дуже легко адаптуюсь до нових сфер. Параллельно я була
залучена до проектів, і як менеджер з продажу (продаж тракторів, курси,
ФОП обслуговування і ще декілька), і як менеджер-керівник з побудови
процесів (відділ кураторів, трактори і ще декілька.) ​

В мене дуже багато енергії, керівник називав “бульдозером” , тому що я
можу домовитись з клієнтом та зробити все що мені потрібно, і звісно,
залишити його задоволеним.​
Я не вигораю від спілкування з льюдьми і завжди намагаюсь створити у
коллективі позитивну атмосферу: збираю стікерпаки, впроваджую
середовища, де колеги екологічно можуть скинути свою негативну енергію.
Досвід роботи
Senior Customer Success Manager​
Choice QR 2022 – 2025​
(SaaS-платформа для HoReCa)​
Що зробила?
• Була активно залучена в побудові процесів технічної служби підтримки
клієнтів, процесів онбордингу, утримання та обробки запитів на розірвання
співпраці.​
• Розробила та впровадила систему шорткатів для відділу CSM і Support, що
скоротила час відповіді на 30%.​
• Утримувала рівень відтоку (churn) нижче 3%.​
• Регулярно здійснювала UpSales, Follow Up та Retation-активності.​
• Працювала з токсичними клієнтами та конфліктними кейсами.​
• Впроваджувала та продавала інтеграції з партнерами: Glovo, Poster, iiko,
Profit Solutions, Servio, Glovo, Uklon, Bolt, об'єднуючи POS-системи,
маркетплейси та курьерів з Choice.​
• Створила мануали по використанню та впровадила ШI у роботу.
Наприклад: https://tldv.io/
• Модерувала чат під час вебінарів для клієнтів, які після вебінару дякували
і особливо відмічали менеджера чату. Називали “титан”​
Що робила?​
Інтеграція, аналітика та стратегія зростання користувачів:​
• Керування інтеграцією продукту для нових клієнтів: аналіз потреб
користувачів, виявлення точок зростання та розробка індивідуальних
стратегій для збільшення залученості та успіху роботи з платформою.​
• Надання технічної підтримки під час налаштування та забезпечення
безперебійного впровадження продукту.​
Успіх клієнтів та зниження відтоку (churn):​
• Супровід та розвиток клієнтських акаунтів з фокусом на утримання та
розширення функціональності та залученості до продукту.​
• Підвищення LTV (lifetime value) завдяки персоналізованим рішенням.

Партнерський маркетинг та продажі:​
• Промоція партнерських рішень через платформу, стимулювання
крос-продажів та апселів.​
• Розширення клієнтської бази партнерів, посилення функціональності для
кінцевих користувачів.​
Аналіз ринку та консалтинг:​
• Проведення аналізу ринку та потреб клієнтів для розробки
персоналізованих рышень.​
• Консультації щодо ефективного використання платформи для досягнення
бізнес-цілей.​
Впровадження ІТ-рішень:​
• Презентація можливостей продукту, навчання клієнтів і партнерів роботі з
розширеним функціоналом.​
• Підтримка довгострокового зростання клієнтів через впровадження
нового функціоналу.​
Технічна експертиза:​
• Знання у сфері Big Data, штучного інтелекту, веб- та мобільних платформ.​
• Аналіз поведінки користувачів, збір запитів і розробка маркетингових
стратегій на основі персональних даних клієнтів.​
__________​


Team Lead of Client Support​
Glovo (Mindy Support) ​
2020 – 2022
- Керувала командою до 30 осіб під час війни (10–14 у звичайний час).​
- Розробила базу шорткатів і фоллоу-апів для всієї компанії, що підвищило
ефективність сервісу.​
- Проводила регулярні 1-1 з членами команди, писала для них скрипт цих
зустрічей.​
- Скоротила час обов’язкових дзвінків завдяки впровадженню скриптів.

Керівниця відділу кураторів курсів ​
(full-time, проєктна робота)​
ILLUMINATIUM (освітня платформа)​
03.2024 – 09.2024
- Побудувала з нуля відділ з 3 кураторів курсів у напрямках криптовалюти
та ШІ.​
- Розробила логіку перевірки ДЗ та написала супутні тексти на Kwiga.​
- Залучила нетипове рішення (AI-бот) для підтримки, яке знайшла у не
відкритому доступі, що дозволило зменшити потребу в операторах і нових
аккаунтах кураторів в телеграм.​
- Підвищила NPS з 6 до 9.3 протягом 3 місяців.​
- Розробила скрипти по роботі з “зомбі”-студентами, підвищуючи рівень
завершення курсів.

Освіта
Спеціаліст з обробки інформації та програмного забезпечення

Інструменти та навички
CRM та hard skills: Pipedrive, HubSpot, Slack, Kwiga, Notion, Google Sheets.​
Процеси: онбординг, апсейли, ретеншн, утримання, обробка запитів на
розірвання відносин, скрипти, автоматизація.​
Soft skills: командне лідерство, вирішення конфліктів, стратегічне
мислення, гнучкість, адаптивність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: