- File
Алина
Фахівець з розвитку
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14576572/?puid=1066832
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
АЛІНА
ЮРІЇВНА
Менеджер
ПРО СЕБЕ ОСВІТА
Відповідальність, комунікабельність, Київський економічний інститут менеджменту, факультет
амбіційність, проактивність, емпатія, менеджмент організацій
тайм-менеджмент, стресостійкість, 2009 — 2015
старанність, здатність швидко сприймати
та освоювати інформацію, працездатність,
організованість, акуратність, уважність, ДОСВІД РОБОТИ
енергійність, доброзичливість,
2012-2013 ПАТ «Київстар», модератор сайту
товариськість, активна життєва позиція
2015-2020 Ортопедо-травматологічний центр КЗ КОР «Київська обласна клінічна
МОВА лікарня», адміністратор
Українська, англійська (В1), російська 2020-2021 Робота за кордоном (babysitter)
2021-2021 ТОВ «Глобал Оушен Лінк» Менеджер з адміністративної діяльності
КОНТАКТНІ ДАНІ 2021-2021 ФОП «Сотис-Украина» Менеджер по продажам
Посада останього та теперішнього місця роботи з 2022 р. ТОВ «Брокард-
ТЕЛЕФОН:
Україна» Оператор КП
[
Електрона пошта: ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
[
Організація роботи щодо забезпечення діяльності підприємства внутрішнім адміністративним координуванням та
ХОБІ інформаційними зв'язками, формування інформаційно-комунікативної інфраструктуру підприємства, розподіл
саморозвиток обов'язків між структурними підрозділами, службами, працівниками. Спрямовання, координація та контроль їх
подорожі роботи. Подача пропозиції керівництву щодо структури адміністративної служби, організація по вживанню заходів щодо
музика вдосконалення форм і методів роботи персоналу. Участь у формуванні заходів щодо визначення корпоративної стратегії,
соціальна діяльність
активний відпочинок контроль стану організаційно-розпорядчої діяльності на підприємстві та в його структурних підрозділах. Оформлення
спорт інформаційної бази постачальників/клієнтів усіх підрозділів організації, оформлення договірних відносин
постачальників/клієнтів усіх підрозділів організації. Здійснення поточного забезпечення офісу, роботи з
НАВИЧКИ РОБОТИ З ведення діловодства в організації. Розробка та організація роботи з впровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів
ПРОГРАМАМИ
ділових документів. Організація приймання, реєстрації та обробки вхідної та вихідної кореспонденції, відряджень
працівників підприємства, замовлення необхідних сервісів. Формування в електронній системі документообігу,
Microsoft office (Access, Word, Excel, Power
Point, Publisher), Adobe Acrobat, Sony Vegas коносаменти, відстеження вантажів та оповіщення клієнтів про прибуття. Представництво підприємства в усіх органах,
Pro, Orthobase, 1С та ін. установах, організаціях, засобах масової інформації, здійснення зв'язків з керівниками органів державної влади, органів
місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, із фізичними особами, а також у взаємовідносинах із
Готова надати рекомендаціі з попередніх зарубіжними партнерами. Видання розпорядження і доручення, які є обов'язковими для виконання всіма працівниками,
місць роботи підпис та віза документів. Організація роботи з підготовки та проведення заходів за участю керівництва підприємства.
Similar candidates
-
Фахівець з кадрів
Kyiv -
Керівник з розвитку
Kyiv -
Керівник з розвитку
Kyiv, Lviv , more 2 cities -
Фахівець з розвитку
Kyiv -
Спеціаліст з розвитку
50000 UAH, Kyiv -
Директор з розвитку
Kyiv