• File

Мария

Менеджер з продажу

Age:
40 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 22 травня 2022
Хоменко Марія Миколаївна
Повна зайнятість.
Вік:37 років
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:

Тов «Дитяче та спортивне обладнання» група компаній,,Інтератлетика,,
З 05.01.21 до 18.04.22
Регіональний менеджер з продажів
Посадові обов’язки:
- участь у тендерах(підготовка повного пакету документів для участі), робота з Державними організаціями.
-продаж вуличного спортивного обладнання, спортивних полів та кортів.
-пошук клієнтів
-відрядження по регіонам, взаємодія з Державними структурами
-підготовка комерційних пропозицій
-оформлення замовлень в 1С,контроль доставки та відвантаження, підготовка повного пакету документів для відвантаження товару
-гарантійне обслуговування обладнання
-проведення розрахунків будівництва спортивних полів та кортів під ключ, розробка проектів, взаємодія з відділом проектантів та складання кошторисів
-контроль робіт будівельних бригад
-виїзд на місце будівництва

Менеджер з продажу
з 01.2018 по 31.12.2020 (2 роки)
ТОВ "Ліга спорту", Буча (торгівля спорттоварами ОПТ та роздріб)
Посадові обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків, замовлень, інтернет магазин, фактичний магазин, консультація по телефону, оформлення в 1С,
-Холодні дзвінки, пошук оптових клієнтів, презентації, складання комерційних пропозицій
-Робота в - Бітрікс 24 (Планування задач, виконання завдань)
-Робота з соціальних мереж,розміщення оголошень ОЛХ,Розетка,Пром юа.-Обробка замовлень з ОЛХ,Розетки,пром.юа-Створення нової номенклатури в 1С
-Робота з перевізниками Нова Пошта, Інтайм і т.д. (створення декларацій в особистому кабінеті)
-Робота з наявними постачальниками,пошук нових постачальників,узгодження розміру знижки,заведення нових контрагентів в 1С
-оформлення замовлень товару для магазину.Звірки в кінці місяця
-Рознесення оплат постачальникам в 1С. Оплата рахунків Приват 24
-Оператор 1С (прибуткові, видаткові накладні). Оприбуткування товару. Відправка документів постачальникам
-Робота з асортиментом інтернет магазину ,пошук нових товарів в Україні та за кордоном,заведення позицій в 1С
-Робота з сайтом, коригування, оновлення, внесення нового асортименту, створення нових позицій
-збільшення обсягу продажу та виконання фінансових показників;
-Робота з оптовими покупцями, підбір товарів, складання комерційних пропозицій
-Робота з документами, укладання договорів (для держ.закладів), формування рахунків та видаткових накладних.

Головний спеціаліст з майнового страхування
з 01.2014 по 12.2017 (3 роки 11 місяців)
ЧАО "Брокбизнес", Київ (страхування)

Посадові обов'язки:
-Управління роботою відділу, розподіл обов'язків між персоналом
-збільшення обсягу продажу та виконання фінансових показників;
-Робота з банками, брокерами, автосалонами
-Розширення клієнтської бази
-Складання договорів страхування
-Надання звітності
-Допомога у процедурі врегулювання збитків

Менеджер з роботи з агентською мережею
з 03.2009 по 05.2014 (5 років 2 місяці)
ПрПТ "Провідна", Ірпінь (страхування)

Посадові обов'язки:
-формування групи страхових агентів (набір, навчання, контроль), група від 10 осіб;
-збільшення обсягу продажу та виконання фінансових показників;
-Робота з банками, брокерами, автосалонами
-Розширення клієнтської бази та розподіл її між агентами
-Складання договорів страхування
-Надання звітності
-Допомога у процедурі врегулювання збитків.
Бухгалтер з ОС

з 01.2008 по 12.2009 (1 рік 11 місяців)
Mastergood (мережа ресторанів Блінофф, Такі-Макі, Тралі-Валлі, НХЛ, Нобель, Кав'ярня, Шеф-Кафе), Київ (торгівля)

Посадові обов'язки:
• Ведення обліку основних засобів та МШП у програмі 1С та Утиліта
• Ведення обліку ТМЦ
• Проведення інвентаризацій (планових та позапланових) по ОЗ та МШП
• Аналіз інвентаризацій та складання звітів за їх результатами
• Складання актів приймання-передачі ТМЦ та основних засобів
• Облік з руху ОС та МШП

Інспектор з інвентаризації, адміністратор торгового залу, старший продавець
з 01.2004 по 12.2008 (4 роки 11 місяців)
ТОВ РУШ, Київ (торгівля)
Посада: інспектор з інвентаризації (2004-2006р.)

Посадові обов'язки:
• Ведення складського обліку (прийом товару, контроль руху товарів, інвентаризація) за відсутності ст. комірника
• Самостійне ведення та контроль ведення комірниками обліку складських операцій з дотриманням правил оформлення та здачі прибутково-видаткових документів, складання встановлених форм звітності; (за відсутності старшого комірника)
• Організація видачі товару зі складу магазину до торгового залу;
• Звіряння з постачальниками, контроль виконання постачання
• Ведення електронної бази даних в Утиліті
• Проведення планових та позапланових інвентаризацій
• Списання товарів (шлюб, господарські потреби, спецодяг), уцінка
• Проведення та аналіз інвентаризацій (перерахунок товарів за фактом та введення в електронну базу даних), аналіз та облік недостач та надлишків ТМЦ
• Ведення бази сертифікатів (робота з постачальниками та контроль наявності сертифікатів на всю продукцію, контроль за термінами їхньої дії)
• Підготовка місячних звітів за підсумками інвентаризацій, списання та уцінки товарів

Посада: адміністратор торгового залу (помічник управляючого) (2006-2008р.)

Посадові обов'язки:
• Забезпечення безперебійної роботи відділів магазину (контроль повноти асортименту, правильності викладення товару тощо);
• Набір та навчання молодшого торгового персоналу;
• контроль роботи молодшого торгового персоналу (від 10 осіб);
• Контроль за дотриманням правил роботи з товарами, що мають терміни придатності
• Проведення переоцінки
• Оформлення повернення товарів від покупців.
• Робота на касі (кас. апарат DATEX-500), проведення інкасації, оформлення відповідної документації.
• Оформлення звітної документації по касі, заповнення касової книги
• Складання місячних звітів з касової дисципліни (звіт за місяць, списання бланків РКО та ПКО, звіт щодо повернення від покупців)
• Робота з покупцями
• Проведення інвентаризацій

Освіта
НТУУ "КПІ"
інженер-технолог з переробки полімерів, Київ
Вища, з 2002 до 2008 (6 років)

Додаткова інформація
• Навички роботи з комп'ютером
Впевнений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express), ЛІГА: ЗАКОН, програма 1С Підприємство.
• Курси кондитера (1 рік досвіду)
Просунутий, використовую зараз.
• Керування автомобілем (2 роки досвіду)
Середній, використовую зараз.
-Курси з продажу.Ефективність менеджера. Методи збільшення продажів.
Знання мов
Англійська ─ середній

Резюме кандидата розміщено за адресою: www.work.ua/resumes/7272358

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: