- PRO
Олена
Начальник відділу по роботі з персоналом
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 53 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14577889/
Work experience
Начальник відділу по роботі з персоналом
from 01.2009 to now
(16 years 7 months)
АТ «Перший Інвестиційний Банк», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
17.01.2023 р. – по теперішній час
Посада: начальник відділу по роботі з персоналом
Основні обов’язки:
•Організації та ведення кадрового діловодства.
•Забезпечення формування пакету документів для прийому на роботу відповідно до наданих оригіналів документів.
•Забезпечення оформлення документів та підготовка наказу з: особового складу про прийом на роботу; переведення (переміщення) працівників; про звільнення працівників.
•Підтримка актуального стану ВНД підрозділу відповідно до вимог нормативної бази Банку.
•Забезпечення ведення військового обліку.
•Ведення списків персонального військового обліку, Періодичне звіряння списків персонального військового обліку із записами у їх військово-облікових документах працівників.
•Організація бронювання військовозобов'язаних працівників.
•Оформлення документів, необхідних для бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час.
•Забезпечення розробки та вдосконалення нормативно-правової бази щодо кадрової політики та персоналу / обліку персоналу.
•Забезпечення ведення особових справ та особових карток співробітників, трудових книжок та іншої кадрової документації.
•Забезпечення підтримки системи електронного обліку та кадрового документообігу.
•Забезпечення організації ведення обліку оформлених відповідним чином (завізованих, підписаних, затверджених керівником та з відповідним ознайомленням) положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій, що надаються структурними підрозділами.
•Забезпечення ведення обліку та оформлення наказів про надання відпусток та відряджень.
•Забезпечення професійного розвитку персоналу Банку та участі у процесі навчання (організація навчання відповідно до заявок).
Досягнення (загальні):
•Оптимізація процесів: автоматизував(ла) кадровий документообіг, що знизило час оформлення співробітників на 40%..
•Покращення підбору персоналу: скоротила середній термін закриття вакансій завдяки оптимізації процесу рекрутингу.
•Розвиток персоналу: розробила та впровадила систему внутрішнього навчання і тренінгів, яка підвищила кваліфікацію співробітників та знизила плинність кадрів на 20%.
•Підвищення лояльності співробітників.
•Забезпечила безпомилкове проходження перевірок Держпраці та інших контролюючих органів.
28.01.2009 – 16.01.2023 рр.
Посада: начальник відділу діловодства
Основні обов’язки:
•Організація роботи з розпорядчими документами Банку.
•Забезпечення розробки та вдосконалення внутрішньої нормативної документації щодо діловодства у банку.
•Забезпечення ведення архіву підрозділу шляхом щорічного:
•складання номенклатури справ підрозділу, формування справ для передачі в архів Банку, опису справ у відповідності до номенклатури, здійснення передачі справ до архіву Банку.
•Перевірка на відповідність положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій структурних підрозділів Банку вимогам законодавства України, внутрішнім документам Банку у межах своєї компетенції та на відповідність Порядку розроблення положень про структу
Начальник відділу кадрів
from 10.2007 to 01.2009
(1 year 3 months)
АТ «ІНТЕРБАНК», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Основні обов’язки:
•Кадрове адміністрування: ведення повного циклу кадрового діловодства відповідно до законодавства України.
•Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників.
•Ведення особових справ, трудових книжок, штатного розпису.
•Облік та контроль відпусток, лікарняних, відряджень.
•Кадрове планування та аналітика: формування та ведення кадрової звітності для керівництва і контролюючих органів.
•Підготовка аналітичних звітів щодо кадрового складу банку.
•Контроль за дотриманням чисельності та структури персоналу.
Старший інспектор по кадрам
from 03.1991 to 10.2007
(16 years 7 months)
Філія АКБ "ІМЕКСБАНК", Підприємство «Укрпроменерго», інше, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
21.06.2005 – 10.10.2007 рр.
Філія АКБ «ІМЕКСБАНК» у м. Києві
Посада: старший інспектор по кадрам
03.04.2000 – 23.07.2004 рр.
Підприємство «Укрпроменерго» Українського Союзу Промисловців і підприємців
Посада: начальник управління інформації та кадрів
03.11.1998 – 02.04.2000 рр.
ЗАТ «Народна компанія «Енергетичні ресурси»
Посада: секретар-референт
09.10.1993 – 16.10.1998 рр.
Києво-Святошинська райспоживспілка
Посада: інструктор по контролю і діловодству
28.03.1991 – 20.10.1993 рр.
ГСПІ «Гіпроверфь»
Посада: технік
Education
Київський національний університет будівництва і архітектури
Кваліфікація: інженер-будівельник, Київ
Higher, from 1991 to 1997 (6 years)
Знання кадрової справи, організації та ведення кадрового діловодства, трудового законодавства, управління персоналом:
•ДП «Інститут підготовки кадрів промисловості», свідоцтво про підвищення кваліфікації за програмою «Працівник кадрових служб, менеджер з персоналу».
•Знання для забезпечення ведення військового обліку:
•(Національний Авіаційний університет, Навчально-науковий інститут неперервної освіти (НН ІНО).
•«Курс підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях», (Навчальна програма - 120 годин);
•Національний центр підготовки банківських працівників України - свідоцтво бронювання працівників по-новому у 2023 році.
•Kadroland academy - пройшла навчання Професія. Директор кадрового департаменту. (отримала сертифікат).
Знання діловодства:
•ТОВ «Центр освіти «Спектр знань» - свідоцтво «Діловодство та архівна справа в Україні».
•Національний центр підготовки банківських працівників України – організація діловодного процесу в банках.
•Ведення кадрового обліку в автоматизованій системі ИС-ПРО 7.11.052.003, робота в електронній системі документообігу Банку ЕДОК, електронній системі ПФУ, M.e.dос.
Language proficiencies
- English — beginner
- Ukrainian — fluent
Additional information
Здобула аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки.
Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з колегами.
Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Маю бажання працювати і розвиватися, готова працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями в режимі багатозадачності.
В трудовій діяльності завжди відрізнялась своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.
НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Переконливість та аргументоване ведення переговорів
Грамотне усне та письмове мовлення
Управління часом та пріоритетами
Стресостійкість та вміння працювати в умовах тиску
Гнучкість та адаптивність у змінних умовах
Висока мотивація та прагнення до розвитку
Планування і самоорганізація
Уважність та наполегливість
Дисциплінованість
Володію хорошими організаторськими якостями
Управління документообігом
Організація та контроль внутрішнього і зовнішнього документообігу
Ведення реєстрації, обліку та зберігання документів
Розробка та впровадження інструкцій з діловодства
Координація роботи співробітників відділу
Постановка завдань і контроль виконання
Проведення навчання з діловодства та архівної справи
Організація архівного зберігання
Робота з електронним документообігом
Вміння працювати з великою кількістю інформації
Націленість на результат, як власний, так і командний
Similar candidates
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Керівник відділу кадрів
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Директор департаменту персоналу
Kyiv, Kharkiv -
Начальник відділу збуту будівельних матеріалів
60000 UAH, Kyiv -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv