• File

Ірина

Менеджер з персоналу

Considering positions:
Менеджер з персоналу, Помічник керівника по роботі з персоналом, HR-менеджер, Молодший фахівець з персоналу, Менеджер з підбору персоналу, Інспектор відділу кадрів, Фахівець з кадрів, Рекрутер
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ірина Суліма

Дата народження: 15.10.1986
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
м.Київ

Мета:
Шукаю стабільну роботу, де зможу поєднувати свій досвід з новими викликами. Цікавить адміністративна або офісна посада з чітко визначеними обов’язками. Не розглядаю вакансії, пов’язані з активними продажами.
Бажане місце роботи – в межах транспортної доступності від ж/м Троєщини.
Відкрита до нових знань і прагну до професійного розвитку.
Очікуваний рівень заробітної плати 40 000 грн

Досвід роботи:

Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості
ТОВ «Палп Мілл Прінт» (поліграфія)
з 08.2021 - дотепер
- відстежування порядоку узгодження і затвердження документів інтегрованої системи менеджменту згідно внутрішніх процедур
- розміщення затверджених документів у внутрішній Бібліотеці ІСМ (Share Point), розсилка оновлень та постановка задач в системі SAP R/3 для ознайомлення співробітників
- анулювання документів, виведених з обігу, згідно встановлених процедур
- підготовки звітів по процесу управління документацією
- постановка задач та контроль якості виконання заходів в SAP R/3
- підготовка проектів наказів про проведення внутрішніх аудитів, актуалізації внутрішніх документів та інше
- контроль проведення внутрішнього навчання згідно затвердженої внутрішньої процедури
- погодження договорів, актів виконаних робіт згідно внутрішньої процедури, отримання Протоколів випробувань від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
- допомога в підготовці до зовнішніх аудитів (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018)
- складання графіків, затвердження, ознайомлення та контроль проведення внутрішніх аудитів згідно затвердженої внутрішньої процедури
- підготовка та видача сертифікатів якості на відвантажену продукцію

Менеджер
Zakúpka.com (Маркетплейс)
01.2021 - 02.2021
- комунікація з клієнтами
- робота з CRM, Бітрікс24, телефонія
- консультування клієнтів щодо роботи порталу
- інформування та продаж додаткових послуг компанії
- контроль дебіторської заборгованості

Оператор 1С
ТОВ "Агропродсистема" (оптова торгівля)
10.2018 – 01.2019
- внесення до бази надходження товарів
- підготовка видаткових документів для клієнтів згідно з заявками менеджерів

Заступник директора (з обов'язками маркетолога, менеджера з продажу, офіс-менеджера)
ТОВ "Прагос-Буд" (деревообробка)
04.2012 – 12.2020
- часткове ведення бухгалтерії, подання звітності, реєстрація податкових накладних
- кадрове діловодство з поданням звітності
- розміщення вакансій на сайтах, пошук кандидатів, проведення первинних співбесід
- фінансове планування, оплата рахунків компанії
- повний супровід клієнтів та постачальників (пошук, переговори, затвердження цін, договори, рахунки, акти/видаткові накладні)
- робота з експортною документацією
- робота з торговельними мережами (Leroy Merlin, Епіцентр)
- робота з роздрібними покупцями (прийом замовлень, відправлення замовлень, вирішення конфліктних ситуацій)
- аналіз конкурентного середовища, моніторинг ринку
- розробка стратегії позиціонування бренду
- інтернет просування продукції/бренду (на маркетплейсах (Rozetka, Prom, OLX), в соцмережах, SEO, email-маркетинг, контент-маркетинг)
- наповнення та ведення сайтів компанії
- підготовка компанії та участь у виставках, презентаціях
- складання каталогів продукції компанії
- збір контактів потенційних постачальників та покупців (ведення бази)
- підготовка документації для держструктур
- комунікація з держструктурами для отримання необхідних дозвільних документів та сертифікації

Фахівець із планування виробництва
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ" ЗД "Бліц-Прінт" (поліграфія)
12.2009 – 04.2011
- оперативне планування виробництва поліграфічної продукції на всіх етапах підготовки та виготовлення
- здійснення контролю за максимальним використанням виробничих потужностей, аналіз ефективності роботи виробництва
- складання, внесення та видача змінних завдань (у системі SAP R/3) на виробництво
- Здійснення регулярного оперативного контролю за ходом виробництва підприємства

Фахівець з документообігу
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ", ЗД "Бліц-Прінт" (поліграфія)
06.2004 – 12.2009
- ведення діловодства
- електронний документообіг
- ведення телефонних переговорів
- набір та оформлення пакету документів
- організація нарад
- відстеження термінів договорів
- робота з первинною документацією
- робота в системі SAP R/3, Manager

Освіта:
Київський Економічний інститут менеджменту
Менеджмент організації
Вища, з 2004 до 2008

Київський Механіко-металургійний технікум
Діловодство
Бакалавр, з ​​2001 до 2004

Знання мов:
Українська – вільно
Англійська – початковий рівень

Додаткова освіта/Сертифікати:
2023
Тренінг «Ефективна взаємодія у команді»
Агенство «Технології зростання»

2022
Онлайн лекція «Основи стандарту ISO 9001:2015»
ТОВ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА»

2021
«Система управління безпечністю харчових продуктів. Курс навчання внутрішнього аудитора на основі стандартів ISO 22000:2018 та ISO 19011:2018»
ТОВ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА»

Навички:
- участь у підготовці внутрішніх та зовнішніх аудитах по стандартам ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000
- документообіг, діловодство, робота з SAP R/3, SharePoint, 1С, CRM (Бітрікс24), M.E.Doc, Вчасно, MS Office
- комунікація з клієнтами, постачальниками

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: